TANKER FØR LEGGETID

⚡️ Jeg smått gruer meg til sendingen på lørdag. Ukens tema er «øyeblikket som endret alt», og da har jeg valgt å dele noe veldig tøft og vondt. Det var umulig å velge et annet øyeblikk, da det definitivt er det øyeblikket som virkelig forandret alt for meg. Det blir veldig tøft å danse på lørdag, men det kommer til å bli veldig fint og sterkt. Jeg vet hvor viktig det er å dele ting som dette, og jeg tenker på alle som kan kjenne seg igjen i det jeg skal dele. Jeg merker dog at denne ukens treninger er veldig annerledes i forhold til alle andre hittil, for jeg har allerede grått og blitt veldig emosjonell på trening. Det blir i hvert fall ikke vanskelig å virkelig vise følelser i denne dansen, til forskjell fra tidligere danser.

⚡️ Det er jo tydeligvis en del spekulasjoner rundt temaet om at det skal være drama i blogg-Norge. Personlig kjenner jeg ingenting på det og det er i hvert fall ingenting jeg er delaktig i.

⚡️ I morgen skal jeg til frisøren, og det gleder jeg meg skikkelig til! Det er ganske spesielt hvor mye et frisørbesøk kan påvirke en. Jeg er vel ikke den eneste som føler seg skikkelig fresh etter å ha fått en skikkelig oppfriskning? Ahhh, det skal bli nydelig! Jeg setter nok ekstra stor pris på det nå, ettersom jeg har så lite tid til å ha disse «pamper» dagene mine. Utseendet er absolutt ikke blant de øverste prioriteringene om dagen, der har dansingen tatt første plass! Tro det eller ei, haha!

⚡️ Jeg føler skikkelig på kroppen at jeg er mye i aktivitet for tiden. Jeg blir nemlig skikkelig trøtt i både kropp og sinn så fort ettermiddagen kommer. Det er veldig uvanlig til meg å være, for det er på kvelden jeg har mest energi. Det er da jeg et mest kreativ og mest produktiv. Slik er det ikke lenger, for å si det mildt. Så fort klokken er rundt 21-22, vil jeg helst bare legge meg kontra det å være sosial. Men det et vel egentlig bare positivt, for jeg har bare skikkelig godt av å trene masse og bevege på kroppen!

⚡️ Det er veldig spesielt å tenke over hvor mye man går inn i en boble når man er med på en TV-innspilling. Det samme gjaldt når jeg var med på PH, og jeg føler på akkurat det samme nå på SVD. Alt dreier seg om Skal Vi Danse, og jeg elsker det! Det første jeg tenker på når jeg våkner er dansing, og det samme gjelder når jeg legger meg. Det er det siste jeg tenker på før jeg sovner. Jeg blir helt trist av tanken på at denne boblen skal sprekke en dag, for det er så fryktelig hyggelig og fint å være i denne boblen omringet av så mange fantastiske mennesker. Både proff danserne, deltakerne og alle som jobber i produksjonen. Alle er så fine, og jeg vil fortsette å få klemt på de dag inn og dag ut. <3

2 kommentarer
    1. Så godt å høre at du har det så bra. At nå er det ikke nerver som har hovedfokus som d var til å begynne med. Nerver er der sikkert, men kanskje ikke slik at det er så ubehagelig som i begynnelsen. Veldig fint bilde av deg. Jeg vet du har snakket om at du angrer inngrepene du gjorde på kroppen din, og at du gjorde d av feil grunner. Men jeg må bare si at du har en perfekt nese til ansiktet ditt. Jeg kommer aldri til forta inngrep, ja med unntak om jeg skulle bli skadet og må rette opp ting. Men skulle jeg gjort det hadde jeg tatt med bilde av din nese. Ha ha… 😉Men jeg ville bare gi deg skryt at du er utrolig vakker. Så strål i vei. Lykke til på lørdag, om d kommer tårer så la de renne, husk vannfast sminke 😉 Ønsker deg en fin dag. Og all ære til deg som klarer følge opp bloggen samtidig som du har det så hektisk . Du er rå, you go girl!! 💪💪💪💪 En klem fra Synnøve

    2. Og selv om du er opptatt med dansingen klarer du å levere innlegg på bloggen som er bedre enn noen gang. Ikke verst! 🙂 Men nytt miljø, nye venner og en ny hverdag gir god inspirasjon til å skrive, vil jeg tro.
      Livet ditt går opp opp opp og du er langt fra på toppen ennå, så nyt livet, Isabell🧡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg