TANKER FØR LEGGETID

Reklame | nelly

TANKER

✨ Jeg lurer på når jeg faktisk får mulighet til å flytte inn i leiligheten min. Nå håpte jeg på starten av neste uke, men jeg tror kanskje ikke det er helt realistisk. Kanskje mot slutten? Jeg krysser fingre og tær for det!

✨ I dag tilbrakte jeg 8 (!!!!!) timer på dansesenteret. Det blir bare mer og mer intensivt for hver eneste uke som går nå, merker jeg. Konkurranseinnstinktet blir sterkere og sterkere. Jeg vil komme ut på den parketten hver lørdag og virkelig føle at jeg har gjort alt jeg kan for å ha forbedret meg MASSE fra sendingen som var. Slik tenker jeg alltid, men nå føler jeg virkelig enda mer på det. Vi fikk øvd på både gruppedansen og den individuelle dansen i dag. Begge deler føles bra! Vi har god kontroll, føler jeg! Det er digg!

✨ I morgen kveld er hele Skal Vi Danse gjengen invitert hjem til Bjørn på høstgryte og vin. Jeg gleder meg masse til å samle gjengen, og bare hygge meg i deres samvær. Jeg vet jeg har sagt det mange ganger, men jeg må si det igjen; jeg har blitt SÅ glad i hver og en!! FOR en fantastisk herlig gjeng! <3

✨ Duftlys skal hamstres til den nye leiligheten. Jeg kom på en god grunn (og den eneste grunnen) til hvorfor jeg liker høsten. Å tenne mange lys, inkludert et duftlys på kvelden når mørket har senket seg er så utrolig koselig!! Elsker følelsen man får av levende lys. Jeg blir så rolig av det. Vet dere hvor man får kjøpt de beste duftlysene, forresten? Hit me! <3

✨ Jeg er livredd for å havne i duell igjen på lørdag.

✨ Jeg har shoppet litt på det fantastiske salget til Nelly akkurat nå. Man finner de fineste tingene på opptil 70% rabatt! Vil dere se skattene jeg har klikket hjem? Jeg har lagt ved noen av de under her. Du finner salget HER! I tillegg får du akkurat nå 40% rabatt på NLY By Nelly HER.

1. HER (214 kroner!) ⎟ 2. HER (211 kr!)⎟ 3. HER (149 kr!)

1. HER (264 kr!) ⎟ 2. HER (214 kr!)⎟ 3. HER (214 kr)

23 kommentarer
    1. Voluspa duftlys 🙏🏻 Selges bl.a både på Nelly og Lyko ♥️
      Lykke til med øving, her i hus (2 voksne og 3 barn) gleder vi oss til hver lørdag – du er FLOTT!!
      Krysser fingrene for leiligheten din, det gledes til housetour 😊

      i36

    2. Voluspa duftlys 🙏🏻 Selges bl.a både på Nelly og Lyko ♥️
      Lykke til med øving, her i hus (2 voksne og 3 barn) gleder vi oss til hver lørdag – du er FLOTT!!
      Krysser fingrene for leiligheten din, det gledes til housetour 😊

      i36

    3. Skal stemme masse, masse på deg på Lördag!!! Vil ikke at du skal ut enda!!! <3 Vil med det samme si at jeg syns du er veldig flott, dyktig og har blitt mye mer en ydmyk og nå! <3 Det er sååå fint! Og jeg vil virkelig ikke klage på innleggene dine i denne SVD perioden! Det er jo som du sier, hver eneste dag er det jo det det dreier seg om nå! Så jeg syns du er mer enn god nok! Det er flott at du legger din sjel i akkurat det akkurat nå! Alt til sin tid! Det bör folk huske på litt oftere! Stor klem til deg flotte! <3

    4. Woodwick!!! Pumpkin muffin, cinamon chai og linen er de beste. Kjøpes på lyko, lager koselig knistrelyd mens de er tent og lukter masse

    5. De beste duftlysene er de fra Skandinavisk (fås kjøpt bl.a. på Ting). De er så rene og naturlige i duften.

    6. HM home har sykt mange gode duftlys til en ganske rimelig penge! Anbefaler spesielt «Cotton» (lukter nyvaskede klær). Skandinavisk «Hav» lukter også godt 🙂 Hilsen en som har brukt altfor mange penger på Voluspa..

    7. Duftlys fra Bruka Design, kjøpes eks. på Ting. Lekkert design, like luksus følelse som voluspa men billigere 🙂

    8. Home&cottage har voulespa (eller hvordan det skrives)
      Duftpinnene er himmelske. De er dyre, men de varer helt sykt lenge. Den ene krukken jeg har, har vart i 1,5 år enda jeg sølte ut litt. Også er krukkene skikkelig dekorative og fine! Jeg liker den som heter crisp champagne 😍

    9. Stikk innom Heaven Scent på Høyer Eger. De har duftlys
      fra blant annet Diptyque. Seriøst de beste duftlysene!

    10. Klintas aromaterapilys og vegan duftlys lukter himmelsk og er naturlig ,rene og organiske. Klintas massasjelys som er duftlys og massasjelys i ett ,f.eks duften Prosecco og vanilje må bare prøves. Du får duftlysene hos den nystartede nettbutikken https://www.renlykke.no/
      Lykke til med innredningen av leiligheten og lykke til på dansen på lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg