TANKER FØR LEGGETID

TANKER

🦋 Jeg gjestet en podd i forrige uke hvor jeg pratet om singellivet og hvor mye jeg elsker det. Det var et så sinnsykt gøy tema å prate om, spesielt fordi det er noe jeg virkelig lever og ånder for (lol haha). Men seriøst, jeg nyter det så ekstremt og jeg elsker friheten man har når man kun har seg selv å ta hensyn til. Så klart kan selv jeg savne å ha en partner i blant, som for eksempel når jeg behøver hjelp til å bære opp kofferten til fjerde etasje, henge opp en ny lamper eeeller på en kjedelig søndag hvor jeg vil se på film og ha en som kan kose meg på armen. Dere vet. Ellers savner jeg det ikke overhodet. 💁🏽😂 (Oh my god innser nå at jeg kommer til å enten ende opp som en crazy dog woman eller som Samantha i Sex & singelliv).

🦋 Når vi var ute på Spybar i Stockholm å festet på fredagen, skjedde det noe som gjorde at jeg ble ganske oppgitt egentlig. Dessverre er dette noe som ofte skjer på byen – trist nok. Vi stod i hvert fall med noen venner på det ene området på klubben, og kjapt merket jeg hvordan tre jenter stod å hvisket og sendte meg mindre fine blikk – uten å forsøke å legge skjul på det. Jeg fikk vite av kompisen min at hun ene tydeligvis er med på PH Sverige ATM, og det merktes fort at hun ikke var begeistret over meg, av en eller annen grunn. Jeg valgte å heve meg over den ekle oppførselen og ignorerte bare hele greia, men det skulle tydeligvis ikke holde med hvisking og stygge blikk. Før jeg visste ordet av det, skulle da altså disse tre jentene gå forbi meg, og “tilfeldigvis” “falt” de så hardt inn i meg at jeg holdt på å falle over ende i det de gikk forbi. Er det mulig? Jeg skjønner oppriktig ikke hvorfor enkelte jenter er så ufine og direkte ekle mot hverandre, og jeg skjønner I HVERT FALL ikke når det dessuten handler om noen man aaabsolutt ikke kjenner eller har utvekslet et eneste ord med? Det gjør meg oppriktig trist.

🦋 Jeg må begynne å planlegge innflytningsfest OG bursdagsfest! Førstnevnte tenker jeg skal skje mot slutten av mars, og bursdagen min er jo 5 april. Det er jo fortsatt en god stund til, men jeg har sjukt mye jobb før jeg reiser bort om to uker, og da hadde det vært optimalt å hatt litt i boks før avreise. Så til alle mine venner som leser dette: forvent dere inv til to sjuke fester!!

🦋 Altså, nå kjenner jeg at jeg er rimelig lei av å feste på de samme klubbene hver eneste gang jeg drar ut i Oslo. Jeg vil teste litt nytt! Dere som er over 23 år – hvor liker dere best å feste her? Ikke 18-årssteder, altså! Derav over 23. 😁 Jeg har ikke testet andre enn Nox og Taket som er over 23 i byen, så alle tips tas i mot med stor takknemlighet.

🦋 Jeg sov seriøst over 11 timer i natt??? Skjønner ikke hvordan i alle dager jeg fikk til det?! Jeg antar jo at det er fordi jeg var super sliten etter en fartsfylt langhelg i Sthlm, så kroppen min behøvde definitivt å hvile. Men 11 timer??? Det var litt dramatisk. 

🦋 Jeg har fått toootalt dilla på denne låten: F.A.M.E (Ley Ley) – Dani M. Dere må høre den! Så sjukt fet! De spilte den over alt på klubbene i Stockholm, og endelig fant jeg låten etter å ha lett meg ihjel haha. Elsker!

18 kommentarer
    1. Mojos og Ivy som begge er på Solli er steder for litt eldre, ikke fjortis fylla med andre ord. Men dra kun dit på lørdager, fredager er dødt.

      Love u

    2. Oslo Street Food, altså Storgata Bad er ekstremt kult dersom du er ute etter noe litt mindre eksklusivt:-)

    3. Jeg har rødt hår og fregner og noen kg ekstra etter to svangerskap. Snart 29 år men bli mobbet den dag i dag pga dette av folk som er både yngre og eldre enn meg. Damer er noen ekle krek.

    4. Herregud så smålig av de to jentene. Noen vokser virkelig aldri opp. Hadde aldri klart å levd i din verden på grunn av hvordan andre kvinner oppfører seg mot kjente damer.

    5. Please, boikott Nox! Gamla er alltid bra, og justisen. klubb Torggata/Oslo streetfood er også bra når det blir til klubb på kveldstid. Men du er nok ute etter litt mer eksklusivt, hørt ISM og Ivy er bra

    6. Ahhh de har mye bedre musikk i Sverige enn Norge as. Hør disse også 🤩

      Ms fashionista – ozzy, ant Wan

      Designer – lamix

      Skejsen – molo

      De sant – denz

      Allt eller nada – denz

      Leva life – abidaz

      Vinner – ricky rich

      Hasta la vista – ricky rich

      Blondiner og brunetter – icekiid

      Wazabi – 3robi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg