TANKER: GUTTER & UTNYTTING

🦄 Det er skummelt å se hvor mange rykter og anklagelser som kommer mot en viss person allerede, i samme sekund som jeg poster en story av vedkommende. Dette gir meg skikkelig flashback til sist en gutt var innblandet i livet mitt. Det er spesielt å se hvor fort enkelte kan dømme en person de ikke kjenner til overhodet. Det gjør meg faktisk veldig trist, spesielt siden dette handler om noen andre enn meg selv. Jeg driter i rykter som florerer om meg, det har jeg lært meg å overse totalt, men når andre i mitt liv blir utsatt for det blir jeg utrolig lei meg. Dette beviser bare nok en gang at veldig mange dømmer andre mennesker så fort de får muligheten. Hvorfor? Sånn helt oppriktig, hvorfor?

🦄 Apropos at de rundt meg må gjennomgå på grunn av meg… De nærmeste venninnene mine opplever mer og mer at de får tilsendt DM’s av mennesker, kun for å komme nære meg via dem. De skriver det seriøst rett ut. Det som er enda verre er at folk de har gått på skole med, som de aldri har vært venner med, plutselig begynner å ta kontakt og stiller spørsmål om meg konstant. Hvor merkelig er ikke det? Jeg blir så lei meg når de forteller meg det, for de føler seg ikke akkurat noe bra når de opplever at andre utnytter dem. Det er ikke mye som sjokkerer meg om dagen, men dette gjør virkelig det… Det sjokkerer meg fordi 1. hva er det som er spesielt med meg? Jeg føler meg fortsatt som den normale jenta jeg var før jeg ble “kjent” for fire år siden. Og 2. fordi jeg ikke skjønner hvordan de ikke selv ser hvor dumt og lett gjennomskuelig det hele er.

🦄 Jeg har blitt påvirket av de rundt meg, til noe veldig positivt! Tror dere ikke denne frøkna har fått lyst til å bli sunnere, og ikke minst har fått lyst til å melde seg inn på Sats for å begynne å trene? Hvor insane? Og ja, jeg mener det – tro det eller ei, haha. Jeg er veldig glad for at de har en så positiv innflytelse på meg. Jeg sier ikke at jeg skal bli tidenes fitness jente, men jeg skal i det minste bli sunnere og mer aktiv!

🦄 Jeg hadde første innspilling i min nye leilighet, og jeg merket hvor stolt jeg var i det vi satte i gang! Er det lov å si? Jeg syntes det var skikkelig hyggelig å få vist rundt her. Det har dessuten gitt meg motivasjonen til å endelig få filmet apartment tour til dere også! 

🦄 OK, dette må vi prate om… Kan vi ta et minutts stillhet for den ekstreme panikken jeg fikk i går, da Instagram var nede? Jeg fikk totalttt raserianfall etter x-antall timer der jeg ikke kunne poste noe som helst på story. Instagram er jo en stor del av jobben min, og da jeg ikke fikk delt det jeg ville på story var jeg ikke mye blid. Men igjen: det er helt sykt hvor mye Instagram betyr for mange. Hva hadde folk (inkludert meg selv) egentlig gjort dersom Insta plutselig forsvant for godt? Jeg mener, mange lever jo av kun det. 

9 kommentarer
    1. Interessant det du skriver på din insta om at du ikke vil skrive om angst fordi det er trendy blant «influencerne» For noen innlegg siden skrev du at uten reising ville du vært ulykkelig.. Og bare i dette innlegget, panikk pga insta lissom. Vel, du trykker vel ikke denne kommentarene, men sånn helt på ekte som du skriver er det vel ikke akkurat, halvt på ekte kanskje?

      1. Det blir jo ikke helt det samme som det andre influencere gjør! Hun sier jo ikke at hun er ulykkelig hele tiden! Hun sier at reising gjøre henne lykkelig. Helt sikkert noe som du liker og gjøre eller ett eller annet som hadde gjort deg ulykkelig hvis du ikke hadde tilgang på det!! Og hun skriver i hvertfall ikke at ”åhh jeg fikk angst fordi jeg ikke kom inn på insta“ og jeg tror det er mer det hun tenker på, at influencere har liksom angst om alt uten og kanskje vite helt betydning av og ha angst! Og at de beuker det helt feil og bruker det til alt! Og tror panikk var mer en skrivemåte for og gjøre det mer dramatisk,er jo en vitkig del av og skrive det og overdrive litt! Det gjør alle forfattere!

    2. Hei vakre deg😁 Så gøy med vloggene dine! Du skulle hatt egen serie😈 Så heldig Joss er som fikk deg og omvendt! Dere er et utrolig stilig og vakkert par! Du lever Virkelig et drømmeliv!! Husker godt han dukket opp i Ex On The Beach med det blonde håret!😍🤭 da var han sykt hot (han er hot af nå også altså. Nei, Lucky you! (Both)

      Kan du lage en VLOG med kjæresten din?! That would break the Internett!!!🙏🏻😍

    3. Hei!! Takk for instastoryen din om det med angst og depresjon!!! Blir virkelig lei av alle disse influencerne som bruker angst og depresjon helt feil!!! Fpr oss som sliter så mye med det at vi ikke orker og gå ut av døra og ikke tørr og gå på butikken forid du kan møte menesker blir det veldig slitsomt med disse bloggerne som bare, ”jeg kom på at jeg ikke hadde rømme og da fikk jeg angst, for jeg måtte jo ha rømme når gjestene kom“. Det blir litt for dumt! Angst og depresjon er noe så vannskelig at når man ikke faktisk har det eller vet hvor ille det er så lar man heller være og skrive det! Og drt kan godt hende noen av dem har angst, eller kan få et angstanfall, men ikke alt her i verden er angst!!! Man kan bli stresset, lei seg, frustrert og sliten, men det betyr ikke automatisk at det er angst eller er deprimert! Syns faktisk alle som bruker angst feil burde tenke over det!!! Så takk for at du belyser temaet! Er så møkk lei disse influencerne som misbruker angst og depresjon!! Fordi det går an å være lei seg uten at man er deprimert, eller redd uten at det er angst!!! Så takk Isabel❤️ For at bloggen din ikke er depresiv og bare handler om hvor vondt og vannskelig alt er, og at du ikke putter inn i hvert blogg innlegg at du har hatt angst eller er deprimert!! ❤️❤️❤️ Du er så sykt kul som tørr og være ærlig om at livet smiler!❤️❤️❤️ Digger deg og bloggen din!

    4. Hei skjønne deg!❤️ Vil bare si at jeg digget det du snappet om angst og depresjon!!! Jææævlig bra!!!👍 Jeg har slitt med kronisk sykdom i snart 6 år…det har ført med seg depresjon! Jeg går på antidepressiva og diverse sovemedisin, sover sykt lite, klarer ikke jobbe, har ikke kapasitet til venner… Jeg MÅ og vil prioritere familie innimellom selvfølgelig, det vil jeg jo virkelig! Altså for et drittliv!😢 Jeg blir så jævla irritert og sint av aaaalt for mange tror de er deprimert bare de har en dårlig dag eller en dårlig uke! Man er ikke deprimert da! Det kommer først etter flere måneder! Du blir ikke deprimert over natten! Og som du sier så bra så blir dette såååå jævlig misbrukt for oss som faktisk er deprimert på ekte! Huff, blir så trist og sint!😢 Ble så glad du tok opp dette! Du er en så god påvirker for tiden du! Hærregud! GOALS til deg fine, gode, ekte deg! Digger deg!!! Nesten litt småcrashed… Haha! Store gode klemmer til deg vakre, flotte, gode menneske!!!❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg