TANKER OG UTROSKAP

Reklame | nelly

BODY HER

TANKER FØR LEGGETID

💭 Jeg føler meg vanvittig heldig og takknemlig om dagen. Det er noe med julen i år som har fylt meg med så mye kjærlighet at det nesten er litt merkelig. Jeg er i konstant godt humør, og jeg kjenner bare at jeg oppriktig er lykkelig. Jeg er lykkelig for å ha en så fin, støttende og varm familie rundt meg. Jeg er takknemlig for at jeg har så mange flotte venner som tar vare på meg, stiller opp om det er noe og som alltid kommer med støttende ord når det behøves. Hva jeg har gjort for å fortjene alle disse fantastiske menneskene aner jeg ikke.

💭 Jeg tror mange har en oppfatning av at det alltid skjer noe spennende i livet mitt, men fy søren så “kjedelig” jeg har vært i det siste. Og det verste (eller beste…) av alt er at jeg elsker å ha det litt slik nå. På nyåret bråker det nok løs igjen med reising, mer jobb og festligheter, men akkurat nå før nyttår foretrekker jeg å ligge på sofaen med familien eller venner og se på serier imens vi trykker i trynet på alt søtt som finnes. Hehe! Jeg har kommet i skikkelig chille mood. Jeg er vel ikke alene om det? Jeg blir egentlig alltid sånn i romjula, jeg.

💭 For første gang på mange år har jeg ikke hatt behov for å feste 1. og 2. juledag. Det har ikke fristet et dugg! Jeg husker hvordan det var et av høydepunktene ved julen før. Vel, ting endrer seg for sure.

💭 Jeg kommer fortsatt ikke over hvor rørende det var å se reaksjonene til familien min var da de åpnet julegavene fra meg på julaften. Jeg begynner nesten å gråte bare jeg tenker på det, haha. Gledestårer, altså. Må bare påpeke det. Jeg vlogget jo hele julaften, og Newa vlogget reaksjonene deres for meg når jeg ga de gavene. Jeg satt å klippet vloggen med mamma ved min side, og begge to satt å gråt når vi kom til den delen der gavene åpnes. Åh, jeg elsker de så høyt at det ikke er mulig å beskrive med ord.

💭 Mange har lurt på hvor mye penger jeg har brukt på julegaver i år, og nok en gang merker jeg selv at jeg har modnet ganske mye og fått ting litt mer i perspektiv. Jeg har nemlig ikke behov for å fortelle det, fordi jeg synes det er urelevant. Det er ikke summen som teller, men tanken. Med det sagt vil jeg bare gjøre en sak klart og tydelig, og det er at Dubai-reisen ikke er sponset med et eneste øre. Det er tydeligvis et rykte som går rundt, som ikke stemmer.

💭 Jeg ble nettopp skikkelig oppgitt. Det er en fyr som jeg traff i LA som har drevet å skrevet masse til meg, og i dag fant jeg ut at han har dame. Jeg postet hele samtalen mellom oss på Instastory (IsabelSraad), og det er faktisk helt ubegripelig hvor shady enkelte kan være. Dere ser jo samtalen selv. Hva er greia med å ikke klare å være trofast når man er i et forhold? Det er så sykt tragisk! Og det verste av alt er at gutter ikke skjønner hvorfor vi er så “psycho” som har behov for å snoke på kjærestens telefon. Hadde kjæresten til denne fyren sjekket telefonen hans hadde hun funnet ut hvor ekstremt shady og ekkel han er. Dette kan så klart gjelde jenter også, ikke bare gutter så klart.

Dere får se hele samtalen mellom oss på min Instastory: @IsabelSraad.

 

4 kommentarer
    1. Så glad for at du er sånn og står for det og tør å si ifra til han!! <3 elsker sånne jenter.
      Men jeg syntes det er litt dumt at du sier det er greit å snoke i Andres tlf pga det. Det mener jeg er feil, det handler om å ha tilitt til hverandre og..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg