TANKER

🦄 Jeg er fortsatt så sinnsykt takknemlig for hvor fin bursdagen min ble. Det å bli overrasket av venninnene mine med kort, ballonger og overraskelsesbesøk av Donna er sånne ting jeg blir skikkelig rørt av. Jeg er ikke vandt med at folk styrer og steller i stand for meg, så når det skjedde nå måtte jeg kjempe litt for å ikke bli for sentimental haha. Jeg er skikkelig heldig som har så fine venner!!

🦄 Det har vært skikkelig koselig å endelig være med J igjen. Vi er her i LA samtidig, og det er litt gøy å tenke på at vi i løpet av de tre månedene vi har kjent hverandre har rukket å være i Oslo, London, Dubai, LA og snart Bali sammen. Takk Gud for at han er like reiseglad og eventyrlysten som meg!

🦄 Er det en ting som er sikkert: man kan aldri planlegge når man treffer noen, og det skjer meg alltid når jeg viiirkelig ikke er på jakt også. Er ikke det rart? Jentene og jeg pratet om det, hvordan man ikke møter noen når man virkelig vil ha en partner, men når man derimot egentlig IKKE vil – ja, da skjer det. Haha!

🦄 Det forundrer meg hva enkelte velger å bruke tiden sin på. Jeg fikk denne meldingen tilsendt på Snapchat, og jeg må ærlig innrømme at jeg ble sittende å riste på hodet. Jeg mener, så klart går jeg på rødt og fortoller? Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg i hvert fall IKKE vist innkjøpene på sosiale medier?

Jeg mener…. Kom igjen?! 😅

11 kommentarer
    1. Teit melding ja.. sånn burde du jo vite sia du reise så mye som du gjør om ikje hadde du jo aldri shoppa 🙂 Men dessværre så ska folk lægg sæ opp i alt…

      Fint bilde av dæ <3

    2. Den kommentaren er på ekte det morsomste jeg har lest på lenge, hahahaha!!! Tenk å ta seg TID til å skrive ut et bilde av deg, ta det med på arbeidsplassen og henge det opp-da er de virkelig fans as. At det går an å være så blåst😂

    3. Du er så nydelig Isabel, både innvendig og utvendig!
      Også må man jo nesten bare le av mennesker som på det siste bildet.. Hahah, at det i det hele tatt er mulig å komme på en sånn melding!? Mennesker altså!

    4. “Jeg har bedt min venninne som jobber på Gardermoen om å henge opp bildet av deg på bakrommet”, hahahaahha jeg dør. Altså, poenget om å fortolle er jo selvsagt viktig og kan også se at folk vil “minne” deg på det (har vel vært endel influensere som har blitt tatt på dette tidligere om jeg ikke tar helt feil?), men er det muuulig å se seg SÅ brydd med det her og angripe/true på den måten LOL. Og akkurat som at tollerne på Gardermoen kommer til å HENGE OPP ET BILDE AV DEG BAKROMMET, hahahahaha. Noen som har sett litt for mye på TV, tror jeg. Orker ikke. Får håpe de i det minste bruker et fint bilde LOL

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg