tenk at jeg skriver dette

Vanligvis pleier jeg å ha veldig fartsfylte helger, men ikke nå lenger. Tenk at jeg skriver dette?! Haha!! Dere er nok like sjokkert som meg – om ikke mer. Nå er det seriøst en uke (EN FUCKINGS UKE!!!!) til premieren av Skal Vi Danse!!! Å herreguuuuuud jeg blir helt svett av bare tanken…. Omg. Derav er det naturligvis fullt fokus på dansing nå, og det blir nok ikke noe mindre tid tilbrakt på dansesenteret i ukene som kommer. Jeg har jo så lyst til å bli flink i dette og ikke minst komme langt, så her gjelder det bare å ofre alt av sosialt liv og festing i helgene. Det er jo tross alt sendinger hver lørdag, og da må jeg slappe av og lade opp på fredager, slik at jeg er opplagt og i fyr og flamme for lørdagens episode. 

Jeg har med andre ord ikke så mange spennende planer for helga, annet enn å trene med Benjamin. I kveld skal Lillian, Benji og jeg ha kosekveld med hjemmelaget middag og bare hygge oss. Det har allerede blitt til at vi har blitt en liten familie som jeg har blitt utrolig glad i. Elsker å henge med Skal Vi Danse-gjengen! 

I går trente vi litt sent, og var derfor ferdig rundt klokken 22. Da dro vi å spiste pizza på Villa Paradiso her ved der vi bor, og så kom Newa og joinet også etter jobb. Det er litt slik det har blitt, at jeg bare må ta alt ganske spontant og treffe venner og familie når jeg er ferdig på trening. Men det funker absolutt bra hittil! 

I morgen er det dansetrening igjen, før jeg tar meg en tur til familien. Savner mammas mat allerede… Hun har lovet å lage mine favoritt retter til meg, som jeg kan ha liggende i kjøleskapet – klart til å varmes opp. Hvor god er ikke hun? ❤️

Så sånn ser altså min helg ut! Veldig stille og rolig, men det kjenner jeg er helt greit. Man blir tross alt sliten av å trene flere timer daglig. Jeg merker det spesielt godt når det nærmer seg midnattstid, for da sliter jeg med å holde øynene opp. Og det kommer fra meg, som vanligvis liker å være våken til rundt 02-03. 

Nok om meg! Har dere noen spennende planer, eller gjort noe gøy i helgen? Tell me! <3

_______

PS! Akkurat nå får du 20% rabatt på nesten hele Nelly ved å klikke HER. Shop till’ you drop! 😍

11 kommentarer
    1. Hallo søtnos.Har planer om å drikke meg full å høre på musikk.Skal heie på deg i Skal vi danse.
      Hilsen Ola Ola

    2. Gler meg til å se deg danse! Du skriver alltid at moren din skal lage favoritt rettene dine. Hva er de ? Kan du lage ett innlegg med oppskrifter og bilde ?

    3. Når kommer det innlegg som fanger leserne oppmerksomhet? Savner innlegg som er litt mer personlige. Ofte gjentar du overskriften i innleggene dine, så blir innlegget igjen om det du har skrevet om før. Blir spennende å se deg i «Skal vi danse»

    4. Den korrekte oversettelsen av skal vi danse er shall we dance ikke dansing with the stars. Dansing with the stars er et helt annet program😌

    5. Hva syns du om at Joss har fått seg ny kjæreste allerede? Blir flau på hans vegne🤦🏼‍♀️ Bra du kom deg bort, for du fortjener så mye bedre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg