TING HAR ENDRET SEG

Reklame | nelly

JAKKE HER ⎟ SKINNBUKSER HER ⎟ VESKE GUCCI ⎟ BODY HOUSE OF CB

(PS! Hvor fin er ikke jakken? Utrolig mange av dere lurte på hvor den var fra på Instastory i dag. Elsker den!)

… Og der var jeg endelig hjemme igjen, godt plantet i sofaen! Jeg har frøse i hele dag, og derfor bare lengtet til å kunne krype under teppet hjemme haha. Dere aner ikke, jeg er tidenes frysepinne. Jeg fryser alltid, uansett hvor jeg er. Jeg burde kanskje begynne å høre på mamma når hun maser om at jeg må bli flinkere til å kle meg etter gradestokken. Jeg trooor jeg begynner å skjønne hva hun mener.

Dagens to møter gikk kjempe bra! Jeg elsker når jeg kan gå fra et møte og føle at jeg har gitt et godt inntrykk, om det gir mening? Før var jeg alltid så innmari nervøs når jeg skulle i møte med mennesker jeg aldri hadde truffet før. Nesten litt komisk å tenke tilbake på, jeg gruet meg skikkelig i forkant haha. Det er heldigvis tre år siden nå, og når jeg tenker meg om er det kanskje ikke så rart at jeg var sånn. Jeg var jo helt ny i denne bransjen og visste ingenting om hvordan ting fungerte i det hele tatt. Søte, lille, usikre Isabel på 21 år. Det var tider, det! Nå er jeg ikke litt nervøs en gang – istedenfor gleder jeg meg alltid til å vise hva jeg går for! 💪🏼 Godt ting har endret seg.

Etter møtene møtte jeg Newa på lunsj! Jeg spiste en nydelig pasta, som dere ser på bildet over her. YUM! Vi ble sittende å prate i et par timer. Elsker jo henne! <3 Det er så godt å ha en venninne man kan prate med om absolutt alt, og venner man vet man kan stole 100% på. Det er ingen selvfølge, det har jeg erfart. Derfor er jeg ekstra takknemlig for de vennene jeg har i livet mitt i dag, som alle mann er helt fantastiske.

Er du i det hele tatt en blogger dersom du ikke ber vennene dine ta bilde av deg før du kaster deg over maten? 🙂 🙂 🙂

Dagens dessert. Det ble ikke Pascal (nekter å bevege meg utendørs mer enn jeg må), men dette dugde. Eller, for å være helt ærlig likte jeg ikke min så den stod urørt. Finn en mer kresen person i matveien enn meg, så vinner du en sjokoladekake. 😂 Btw, sykt mange sendte meg DM og lurte på hvor disse dessertene var kjøpt. Det er på en sånn isbar på Oslo city. Den var ikke så god som den ser ut da, bare for å advare dere. På den positive siden er den veldig Insta-vennlig. Haha!

Litt shopping ble det også før jeg ruslet hjemover. Jeg kjøpte et nytt bakingpowder fra Mac og en leppestift i fargen “Peachstock”. En fin nude farge. Jeg måtte kjøpe meg en ny ettersom jeg klarte å minste min på byen. Standard.


NÅ: prøve å bestikke Sidra med å hjelpe meg med å ta bilder av det nyeste Nelly-innkjøpet. Wish me luck!! 😂 

8 kommentarer
    1. Du er nok ikke den eneste som er sykt kresen på matveien. Bra å vite at jeg ikke er den eneste også. Får helt angst av å tenke på å dra på middagsbesøk til nylig bekjente mennesker og ikke vite hva man får å spise i frykt for at jeg ikke liker det jeg blir servert.

    2. Hei isabel! Jeg er en jente på 20 år som er på mitt andre friår. Alle mine veninner studerer og har ikke tid å reise på noe ferie i nærmeste framtid. Men jeg vil oppleve verden mens jeg nå kan! Høres kanskje rart ut,men hvordan hadde du tatt stilling til å reist med noen du ikke kjente om dere begge bare ikke hadde noen å reise med? Jeg har såå lyst å oppleve verden,men som sagt er alle mine venniner studenter og har hverken tid eller penger..

      1. Reis alene da vel? Da kan du bestemme alt selv og ta ting i ditt tempo 🙂 blir lettere kjent med folk også når man reiser alene! Virkelig å anbefale

    3. Æ har bare ett spørsmål som æ håpe du kan svare på 🙂

      Du har jo iph xs max, har du da 512gb og har den virkelig 2 sim mulighet eller e det bare tull ? 🙂

      Å det andre – kor handle du deksel ? Du har så mange fine <3

      Æ vurdere og kjøpe den, men bli jo usikker før må ha 2 sim muligheta.

      <3<3<3

    4. Vi er like. Liker heller ingenting av det du ikke liker, men i tillegg også pasta, sjokolade og is som bare er noe. Jeg er nok mer kresen, men sjokoladekaken beholder du. Liker ikke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg