TJEN PENGER PÅ Å GI DIN MENING

Reklame | meningstorget

Hei my loves!! Håper dere har det bra <3 Fy søren så DIGG det er med ordentlig sommer! Jeg njuuuuter livet til det aller fulleste for tiden. Livet er virkelig herlig om dagen!

Jeg titter innom for å tipse dere om en genial måte å kunne tjene litt ekstra penger på, og det passer seg ekstra godt nå som det er sommer og man kanskje bruker litt mer penger enn normalt. Det gjør i hvert fall jeg, på både restauranter og aktiviteter. Jeg blir automatisk veldig mye mer sosial av meg når solen steker og været er fint, og da drar jeg også kortet oftere. Derfor er det jo genialt å kunne tjene litt ekstra cash nå, på en super enkel og effektiv måte!

Det hele er veldig, veldig enkelt! Alt du behøver å gjøre er å registrere deg på Meningstorget.no, så er det bare til å sette i gang! Det er helt gratis å registrere seg, i tillegg til at det er super enkelt å bruke. Dette er seriøst helt genialt! Ikke bare er det veldig enkelt, men også gøy! Jeg personlig elsker å komme med tilbakemeldinger til ulike brands, så hvorfor ikke gjøre det og samtidig får betalt for å si meningene mine? Win win!

– slik ser nettsiden ut –

Konseptet er lettvint og greit; du tjener deg opp poeng ved å svare på spørreundersøkelser. Disse poengene kan du bruke videre til det du selv ønsker. Du kan bruke dem til å shoppe med på nettet, donere til veldedighet, få pengene overført direkte til din konto eller få gavekort hos for eksempel Zalando, Amazon, Peppes Pizza (nam!!), H&M og Kicks. Hvor nice?! Neste gang du kjeder deg, kan du klikke deg inn her og tjene noen ekstra kroner.

Jeg selv liker å bruke tiden min produktivt, så når jeg for eksempel sitter i taxien på vei fra A til B, står i kø i matbutikken, kjeder meg hjemme på en søndagskveld, klikker jeg meg inn på Meningstorget og svarer på spørreundersøkelser. Da går tiden fortere, samt at jeg tjener penger! Man får det jammen ikke bedre enn det, spør du meg. 😍

Dersom du også vil teste ut Meningstorget, kan du lage en profil helt gratis HER. <3

Obs! Man må være 18 år for å kunne melde seg på!

2 kommentarer
    1. Har du sett Ex on the beach Sverige? Nå vet vi jo alle hvorfor du å Bettina ikke er venner lengre, dere som var bestevenner. Hun har jo hatt sex med Pierre mange ganger. Til og med mens dere 2 var sammen. Fyfader for en ekkel venninne du har hatt, hvem gjør sånn? Skjønner hvorfor du kuttet henne ut. MEN jeg er utrolig glad for at du har så fine venner som du har nå, de virker lojale og oppriktige. <333

    2. Hei Isabell
      Ikke for å være frekk eller blande mg i ditt liv ellerno. Men utifra ditt liv og oppvekst. Syntes du Islam er en fin religion? Eller utifra hvordan du ble behandlet (mtp sosial kontroll) så ville du ikke være en del av en slik religion som Islam?
      Bare lurer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg