TJEN PENGER PÅ Å SI DIN ÆRLIGE MENING

Reklame | MENINGSTORGET

Hei babes! <3

Jeg går rett på sak! Vil du tjene penger på å si din mening? Da har jeg et genialt tips til deg! Det høres gjerne for godt ut til å være sant, men jeg er faktisk helt seriøs. Jeg har tipset dere om Meningstorget.no flere ganger tidligere, og det med god grunn. For dere som ikke vet hva det er, så er det kort fortalt en nettside hvor du blir belønnet av ulike brands som ønsker din tilbakemelding på produktene eller tjenestene sine. 

Det hele er veldig enkelt! Alt du behøver å gjøre er å registrere deg på Meningstorget.no, så er det bare til å sette i gang! Det er helt gratis å registrere seg, i tillegg til at det er super enkelt å bruke. Det er jo en helt genial måte å kunne tjene noen ekstra kroner på. Ikke bare er det veldig enkelt, men også gøy! Jeg personlig elsker å komme med tilbakemeldinger til ulike brands, så hvorfor ikke gjøre det og samtidig får betalt for å si meningene mine?

Konseptet er lettvint og greit – du tjener deg opp poeng ved å svare på spørreundersøkelser. Disse poengene kan du bruke videre til det du selv ønsker. Du kan bruke dem til å shoppe med på nettet, donere til veldedighet, få pengene overført direkte til din konto eller få gavekort hos for eksempel Zalando, Amazon, H&M og Kicks. Hvor amazing?! Neste gang du kjeder deg, kan du klikke deg inn her og tjene litt ekstra cash! 

Selv pleier jeg å logge meg inn å svare på spørreundersøkelser når jeg enten sitter i bilen, når jeg spiser eller når jeg generelt har lite å finne på. Jeg husker da jeg var yngre å hadde en deltidsjobb hvor jeg jobbet en gang i uken for å tjene litt ekstra lommepenger. Hadde Meningstorget funnets da, hadde jeg heller benyttet meg av det enn å stå som ekstrahjelp på en brillebutikk… Det var ikke like gøy og enkelt som å svare på spørreundersøkelser, for å si det sånn. Haha!

Dersom du også vil teste ut Meningstorget, kan du lage en profil helt gratis HER!

Obs! Man må være over 18 år for å benytte seg av tjenesten.

4 kommentarer
    1. Til nestegang du skal bekrefte rykter: Stemmer det at du har et forhold (har ligget med) dansepartneren din?

      1. Det er snakk om å tjene en hundrelapp etter å fullført 30 undersøkelser eller noe, jeg er registrert der selv. Det er ikke noe man kan leve av på noen måte, og man får ikke ubegrenset med undersøkelser hver dag. Du overfører pengene til Paypal, og derifra til kontoen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg