TO ALL MY FOODIES

Hei elsklingssss!! Jeg har brukt disse ukene på først og fremst å jobbe, men også å spise ekstremt mye digg mat og snacks. Jeg lever for å kunne spise akkurat det jeg vil, når jeg vil. Det er ingen vegansk kost her i gården, ei heller noen form for diett overhodet. Godteskuff finnes i leiligheten min (som alltid er overfylt med digg), kjøleskapet består av alt jeg måtte ha lyst på og det samme gjelder frysen. Jeg ELSKER mat, og jeg ELSKER snacks!!

Jeg pleier jo alltid å dokumentere det digge jeg koser meg med. Mest til å bare ha til egen satisfaction, men også delvis fordi jeg er en blogger og dermed automatisk tar bilder av hver minste detalj i mitt liv haha. Mat inkludert!

Jeg har aldri postet et likt innlegg som dette, hvor jeg rett og slett viser dere hva slags digg shit jeg har bånska ned på. Er det gøy?? Isåfall fortsetter jeg gjerne med det, som en ukentlig greie her på bloggen? Let me know!! <3

(Mvh en desperat sjel som prøver iherdig å være kreativ med innhold til blogg i disse triste corona-tider).

Først ut: min all time favoritt snacks!! Jeg har spist dette i hundre år, ass. Jeg husker jeg en gang i tiden til og med delte en OPPSKRIFT på dette her på bloggen. HAHA!! Jeg mener, det er oppkuttet eple med vaniljesaus over??? Dæver!! Det var nok høyst nødvendig med en oppskrift på det. 😂

HER har dere oppskriften btw, dersom det skulle være noen spørsmål. Heee he. Får skylde på at det var i 2016 og jeg var ung og jævlig dum. Eller no…

Klassiker!

OKEY, dette er et av mine stolteste øyeblikk så langt i 2020. Jeg mekka fanken meg STEKT RIS!!! FRA BUNN!! HELT ALENE!! OG KJØKKENET BRANT IKKE NED!!!!

Mhhhhhm!

Blåbær er underrated af!

Mamma tok oss tilbake til barndommen ved å mekke bløtkaken vi alltid maste om da vi var små. ❤️

Mesterverk by Mamma Raad.

Å våkne opp hos mamma er ingen spøk. Hvilken legende! Steller istand med pannekaker til frokost!! 😩❤️

Det er absolutt ingen nyhet at denne drittkjerringa ikke duger til å spise noe grønt (bortsett fra brokkoli), men denne grønne juicen har jeg fylt opp kjøleskapet med. Det smaker faktisk GODT til å være en grønn juice??? Jeg drikker en sånn om dagen, så har jeg god samvittighet for det ellers så ræva kostholdet jeg har. Balanse, vet dere. 🤠

En ginger shot tar jeg også daglig! Smaker herk, men er bedre enn tequila i hvert fall.

Dette er min standard frokost. Enten bløtkokte egg eller eggerøre, med polarbrød, ost og skinke. Mums!

Nightsnack. Det går som oftest i Ben & Jerrys og sånt, men en sjelden gang slår jeg til med sunnheter som det her for å føle meg litt fitness. Appelsin er btw også jævlig underrated!!

Mye Foodora har det også blitt. Skal ikke juge på det. Sushi er en favoritt, samt edamame bønner. Jeg er forøvrig verdens kjedeligste menneske når det gjelder sushi (og all annen mat hehe), da jeg bestiller med kun fritert kylling. Altså kylling maki, men uten avokado. Ja, jeg er en trist sjel, men la meg leve.

OOOOUUUUFFFF!!!

Crepes fra Creamy @ Foodora!

Dere trodde vel ærlig talt ikke at jeg kunne poste et innlegg om mine snacks, uten å inkludere mine elskede fuglefrø???

Sist men ikke minst: mitt sunneste øyeblikk de siste ukene. Laks, poteter og brokkoli. Det var ikke verst, du!!

39 kommentarer
    1. Du er sykt heldig som ikke legger på deg, og JA flere sånne mat/snacks innlegg og fler bilder av godteri skuffen hilsen en foodie Deluxe 😊

    2. Wow, nam ♥️

      Men du ?
      Ka har du sammen me risen ? 🙂 Ser kjæmpe godt ut og æ vil lage ♥️😀♥️

    3. Omg jeg og har spist epler med vaniljesaus i aaaaalle år. Har en liten vri på det tho, som jeg ville prøvd. Jeg synes hvertfall d er DØDSDIGG. Ta eplebitene litt mindre enn jeg ser du har på bildet, Varme eplebitene i mikro i kanskje 1 min så de fortsatt er helt crispy inni men blir litt varm utenpå sånn som epler i eplekake. Deretter strør du kanel over dem, og så til slutt vaniljesausen!! Aaah d er sååå digg. Klemz <3

    4. Har ikke du skrevet før at du har laktoseintoleranse? Er det ikke laktose i is og vaniljesaus osv?

      1. Det “heldige” med laktoseintoleranse er at man ofte kan tåle litt før det går galt. Samtidig finnes det tabletter som hjelper for å spalte laktosen om man virkelig ønsler å gå all in en kveld 😉
        Og selvfølgelig finnes det masse laktosefrie produkter!

    5. HVOR HAR DU FÅTT TAK I KNOTTENE DU LA UT PÅ SNAP???
      Jeg har aldri sett de i pose, kun i smågodt 😮😮😮 livet mitt avhenger av dette her 😂😂😂

    6. Elsker(!!!) sånne innlegg. I tillegg vil jeg si at jeg syns det er så fint at du deler kostholdet ditt. For noen som har slitt med forholdet til mat i snart 10 år, er det så deilig å se noen som fronter det å kose seg med mat og ikke skrive «en gang i uka» eller «moderate mengder er greit» hver gang man poster mat som inneholder sukker. Det er godt for meg, og sikkert veldig mange andre, takk!

    7. “Jeg lever for å kunne spise akkurat det jeg vil, når jeg vil. Det er ingen vegansk kost her i gården, ei heller noen form for diett overhodet.”

      Hva er vitsen med å skrive ting som dette? Å være veganer er ikke en diett, det er en utrolig fin ting å være veganer (masse digg mat også!), og når du skriver om det på den måten så får du det til å høres ut som om det er noe det er teit å være. Når har det noen gang vært et dårlig valg å ikke ville betale for at dyr skal leve et dritt liv og ha det kjipt før de blir slaktet?? Norge er ikke bare grønne enger og kos liksom, wtf…

      1. Hun skriver at hun hverken følger noe vegansk kosthold eller noe form for diett, ikke at vegansk er en diett. Du har misforstått det, les om igjen.

      2. Helt ærlig, tror jeg du har misforstått? I likhet med resten. Folk tror man er så miljøvennlig ved å være veganer, men her mister jeg tråen. Hvor miljøvennlig tror du det er å produsere alle erstatningsproduktene for kjøtt, melk osv??? Og har du egentlig tenkt på hva som hadde skjedd om folk ikke spiste kjøtt? Jo, det hadde blitt så mange dyr at det til slutt hadde ført til sykdom og pest og plager blant dyrene. Ta eksempelvis det som skjedde med reinsdyrene på hardangervidda for et par års tid siden, der skjedde nettopp dette. Og om man da skulle jakte på dyrene for å holde bestanden nede, hva ville du gjort med de etterpå da? Kastet de, slik helt uten videre, uten å bruke det til noen ting? I dag blir dyrene avlivet på human måte, og jakt blir utført på den måten det har blitt gjort siden dag 1, humant og uten å la dyrene lide. Man skyter ikke fordi det er gøy eller for underholdning, man jakter for å spise OG for å holde bestanden nede, for å unngå for mange dyr. Dette er det som er NATURLIG. Så jeg lurer da på, har du tenkt på disse problemene? Nei, regner vell med det. Sorry, men blir bare provosert av hele opplegget. Håper folk tenker litt lenger enn det alle influensere som er veganere sier.

        1. Da hadde det blitt så mange dyr? Lol! Hvorfor tror du at mange av dyrene blir født i det hele tatt? Jo, for å stå inne i trange båser og fjøs for at du skal kunne spise dem. Vi hadde ikke trengt å avle og plage dem hvis flere lot være å spise dem. Og angående miljøet, les deg opp.

    8. Jeg lurer på om du kan skrive litt om forholdet ditt til mat og kropp, nå og før, hvordan det har endret seg med tiden. Mener å huske du nevnte at du slet med anoreksi i ungdomstida. Godt å se at det ikke virker til å prege deg nå. Fint at du deler slikt som dette også slik at en får de at man ikke er alene om å spise den isen midt i uka.
      Beklager om jeg er for personlig nå .. men vet bare at så mange sliter og det kunne nok være inspirerende for mange å få høyre litt fra dine opplevelser rundt dette temaet

    9. Bare ett lite lifehack! Polarbrød! Altså, de blir jo pakker meg grønn etter noen timer hjemme på disken… så eg hiver de i frysen når eg kommer hjem.. med 3 barn i hus (inkl en nyfødt) så blir de fort lei av brød.. brød til frokost, lunsj og kvelds.. neitakk! Men det de derimot elsker er når vi tar polarbrød i brødristeren om morgenen… smør, ost og skinke f eks.. på nystekt polarbrød i fryseren = suksess!!
      Anbefaler deg å prøve!

      Hilsen Elisabeth mammatil3

    10. Dere er ikke de eneste med dilla på fuglefrø, min familie er også sånn. Hver gang vi er samlet så er det frem med frøene hehe

      Alt ser godt ut 🙂

    11. Spurt deg før, spør igjen. Hvorfor later du som om du: ikke trener, bare spiser drittmat? Du spiser ikke det du viser, jeg har en video av deg der du bestiller masse mat,
      For så å filme det,
      For så å kaste all maten. Forbilde?

        1. Jeg er helt enig med Karianne. Hvorfor late som du spiser mye, når vi ser hvor sykelig tynn du er!!!!!

      1. Haha er det virkelig mulig? La no jenten spise maten sin i fred. Eller må hun virkelig begynne og filme vær bit hun tar? Søren så blåst folk er, og dette må du leve med Isabel 😂

      2. Haha er det virkelig mulig? La no jenten spise maten sin i fred. Eller må hun virkelig begynne og filme vær bit hun tar? Søren så blåst folk er, og dette må du leve med Isabel 😂

      3. Haha er det virkelig mulig? La no jenten spise maten sin i fred. Eller må hun virkelig begynne og filme vær bit hun tar? Søren så blåst folk er, og dette må du leve med Isabel 😂

      4. Haha er det virkelig mulig? La no jenten spise maten sin i fred. Eller må hun virkelig begynne og filme vær bit hun tar? Søren så blåst folk er, og dette må du leve med Isabel 😂

    12. Hei!
      Hadde vært gøy om du hadde lagt video der du prøver nye matnyheter, slik som andre youtubere!
      Er veldig artig å se på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg