TOUCHDOWN DUBAI

LET THE FAMILY VACAY BEGIN!

Jeg føler det er en evighet siden jeg blogget sist, men det er jo faktisk bare en dag siden. Det føles nok mye lengre ettersom jeg har vært på reise det siste døgnet. Turen hit gikk for så vidt greit, men hele gjengen ble veldig rastløse på flyturen. Det tar jo tross alt 7 timer fra Oslo til Dubai, så det er kanskje ikke så rart. Vi fløy klokken 23:00 i går kveld, og vi trodde alle mann at vi kom til å sove gjennom flyturen, men det skjedde ei. Ingen av oss sov noe som helst typ, maks en time. Heldigvis var alle i topp humør likevel, og så fort vi landet og kom oss ut fra flyplassen sjekket vi inn på hotellet og kastet oss ut ved bassenget. Temperaturen her på dagtid er seriøst helt perfekt nå. Akkurat passe varmt, i tillegg til at det er litt vind slik at man ikke smelter bort imens man taner.

Gud, som jeg gleder meg til alt vi skal finne på i løpet av denne ferien. Vi har så mange gøyale planer! Å skape minner med familien min er der absolutt beste jeg vet. Det er ingen jeg koser meg med like mye som det jeg gjør med dem. <3

PS! Dersom dere vil se meg spamme fra dagene våres her i Dubai, anbefaler jeg dere å følge med på Instastory. Der er jeg i overkant ivrig på å dele alt som skjer til enhver tid, haha. Jeg heter @IsabelSraad, forresten.

Her hadde vi akkurat ankommet til hotellet.

De har enda ikke ryddet bort julen på hotellet vårt. Det gjør meg forøvrig ingenting – jeg mener, sjekk det juletreet?! Så koselig!!

Sneakpeak på den ene suiten vår. Jeg gir dere en tour i den kommende vloggen! Jeg har nemlig vlogget i dag, og det skal jeg gjøre hver dag på denne ferien. Woho!

Lunsjtid!

Når kvelden kom dro vi ned til JBR Walk og spaserte og tittet rundt. Det er så koselig der!

Mamma og bilen hennes, i følge hun selv. 💁🏽😂

Og halloooo, se hva vi fant!!! Jeg har sett disse mini pancaksene på Instagram i evig lang tid, og jeg har alltid hatt lyst til å spise det selv. Endelig fant jeg det, og det smakte aaamazing. Yum!!

På kvelden dro vi på en amazing restaurant som jeg alltid må ta turen til hver gang jeg er i Dubai. Jeg blogger om det i morgen tidlig!

NÅ: ta et bad, klippe vlogg og sove. Klokken er 01:34 her i skrivende stund. God natt, babes. <3 

11 kommentarer
    1. Asså jeg må bare si at jeg blir oppriktig glad av å følge med på deg. Spesielt de siste månedene har det vært så fint å se deg skinne på den måten du gjør. Det å se deg sammen med din skjønne familie, og ikke minst di mor som må være en av de skjønneste damene der ute! Altså det du gjør for familien din, og det dere alle gjør for hverandre – tror meg det gleder mange å se. Genuin kjærlighet utstråler dere så det holder!
      Håper dere får en fantastisk familieferie sammen, det er velfortjent♥️

    2. Hadde anbefalt deg å fly med emirates neste gang ☺️ Økonomi klassen har skjermer, puter, tepper og bedre å sove i. De serverer også 2 måltider gratis. Helt likt pris som Norwegian! Game changer 😍

    3. Heisann 🙂
      Så fine bilder. Bruker du speilrefleks til å ta bilder eller bruker du mobilen din? Hvilken mobil har du?:)

      Kos deg

    4. Familieturer er så koselig😍skal selv på ferie med familien min i Juni og gleder meg masse😁
      Ha en fin ferie og kos dere masse!❤️

    5. Hvordan får du bildene i de fargeeffektene på lightroom?? Du er så snill som tar familien med på tuur!

    6. Hei, jeg har fulgt deg hver dag siden PH, og jeg syntes du er et fantastisk menneske. Men lurer på en ting, hva er den 6. som er med dere på tur? Har er det en søster?

    7. Så utrolig koselig ♥️ kos dere masse! Kan tenke meg familien din virkelig fortjener en reise 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg