TUSEN TAKK

Takk for alle støttende ord og all kjærlighet dere gir meg hver eneste dag. Jeg tror ikke dere er klar over hvor mye dere hjelper meg i de periodene jeg går gjennom ulike ting. Dere er alltid der – heier og støtter. Det er vanskelig for meg å skjønne hvordan jeg av alle mennesker har blitt så heldig som har så mange fantastiske støttespillere som egentlig ikke en gang kjenner meg. Dere er helt amazing, og jeg vil dere skal vite hvor uendelig stor pris jeg setter på hver eneste en av dere. Tusen takk! <3

Så – hva har egentlig skjedd i helgen? Jeg har for det meste slappet av hjemme med familien. Det har jeg behøvd. Mamma har laget deilige middager og storesøsteren min har bakt favorittkaken min – hennes gulrotkake. Jeg har som dere kanskje skjønner spist masse godt! Bortsett fra det har jeg trent litt og for det meste sett på serier. Jeg kjenner at jeg er litt lei av å ha slappe dager nå, så i dag er min siste “ligge inne og ignorere verden utenfor”-dag. I morgen er det full fres igjen! Da skjer det nemlig noe jeg har gledet meg til lenge. Wiho!

Og igjen: det går fint med meg. Men så klart er ikke et break up noe gøy uansett, så derfor har jeg tatt noen late dager hjemme med familien og bare vært i deres selskap. Viktig med en liten pust i bakken i blant, og da er det ingen jeg heller vil være omringet av enn mamma og søsknene mine. <3

Dere kjenner jo meg. Jeg er ikke personen som graver seg ned og synes synd på seg selv. Det er så langt i fra meg som overhodet mulig. Jeg velger å se på alt jeg går gjennom som en lærdom. Alt handler om hvordan innstilling man har og om perspektiv. Jeg har alltid innstillingen om at alt skjer av en grunn, og at alt ordner seg uansett hva. 

Jeg ville bare titte innom for å takke dere for at dere er verdens beste lesere! Igjen: tusen takk for at dere er så fantastiske og gode mot meg. Det betyr så mye for meg at dere aner ikke. <3

12 kommentarer

Siste innlegg