UKENS PLANER

Reklame | NELLY

ADIDAS OVERDEL HER ⎟ ADIDAS BUKSER HER ⎟ SNEAKERS BALENCIAGA

_____

MANDAG:

11.00 – 13.30: Jobbe med bloggen! Ettersom at bloggen har vært ganske nedprioritert i helgen som var, kjenner jeg at jeg må ta prestere enda bedre nå og ta igjen arbeidet. Med det sagt: kom gjerne med ønsker til hvilke type blogginnlegg dere savner. <3

13.30 – 14.30: Lunsjdate!

15.00: Treningsøkt med PT-en min! Jeg gruer meg litt da jeg har inntatt litt for mange drinker i helgen…

17.00: Middagsdate med Ibiza-jentene! Vi skal legge alle planer for ferien og genrelt ha en liten gjenforening. BTW: alle Ibiza-tips tas i mot med et stort takk.

Resten av kvelden: null planer.

 

TIRSDAG:

Hele tirsdagen har jeg satt av til å jobbe med mitt fortsatt hemmelige prosjekt!

 

ONSDAG:

11.40: treningsøkt med PT!

Resten av dagen: sole meg og henge med Newa og eventuelt flere venner. La oss håpe været blir så fint som lovet.

 

TORSDAG:

10.00 – 14.00: hjemmekontor.

14.00: hente pakker på postkontoret.

15.00: telefonmøte med Italia!

16.00: pedikyr!

17.00 – 20.00: gjøre klart to samarbeid, slik at jeg slipper å holde på med det i Ibiza.

20.00: familiekveld. <3

 

FREDAG:

10.00 – 12.00: hjemmekontor.

13.00 – 14.00: møte med firmaet som skal pusse opp hele badet mitt i min nykjøpte leilighet! Dette gleder jeg meg SÅ masse til! Jeg vet virkelig akkurat hvordan jeg vil ha det, og gleder meg veldig til å vise alt og høre hvordan vi kan få det til!

14.30: pakke til Ibiza som jeg reiser til etter helgen.

15.00: trening med PT.

16.00: JEG FÅR BESØK, frem til mandag. <3 Gleder meg så masse! Vi skal sjekke inn på hotell og bare storkose oss hele helgen.

 

LØRDAG – SØNDAG:

Spa, middager og mest av alt bare kose meg med besøket mitt. <3

7 kommentarer
    1. Hei Isabel, jeg håper PT-en har fortalt deg at maten har alt å si for resultatet, og er ikke dette på plass så er treningen nesten litt bortkastet når man likevel ikke får synlig resultat. Det synes iallefall jeg.

    2. Kunne du fortalt litt om det ryktet som var basert på bare løgn og som fikk deg til å bli så sur? Har ikke insta og vil egentlig vite! kan du si litt om det på snapstory eller kanskje her på bloggen? Love you, du er en blogger jeg følger med på hverdag, stå på, du er flink og et nydelig menneske❤️

    3. Du har så mange fine klær herregud 😍 elsker at du også bruker billige klær, da har jeg også råa ril å ha samme stil som deg 😍
      Men har et lite spørsmål. Siden du ikke er norsk har du lyse eller mørke hår på armene? Jeg er norsk men er veldig mørk så hårene mine på armene er så mørke. Barbert de i alle år men er så lei av det, men synes ikke det er noe fint når de er så mørke. Har du noen tips, kan man få de lysere permanent?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg