UKENS PLANER

Reklame | NELLY

SKJØRT HER ⎟ JAKKE HER ⎟ SANDALER HER

__________

MANDAG:

– Ringe gynekologen min.

– Gå gjennom mailen min og få besvart alt jeg ikke har fått tid til å svare på enda.

– Jobbe med blogginnlegg i to timers tid.

– Ta bilder av mitt nyeste innkjøp fra Nelly.

– Hårfjerning med laser behandling fra klokken 13-17.

– Møte jentene på kvelden! <3

 

TIRSDAG: 

– Det mest spennende av alt: jeg skal i budrunde på en leilighet jeg så gjerne vil ha!

– INNSPILLINGSDAG – dette går så og si hele tirsdagen til.

 

ONSDAG:

– Møte!

– DERSOM jeg vinner budrunden på tirsdag, skal jeg så klart feire!

– Jobbe med regnskapet mitt – dvs få sendt over reiseregninger fra Stavanger og Milano turene til regnskapsføreren min.

– Forberede et samarbeid på blogg og til Instastory. Et veldig gøy samarbeid, da dette er et produkt jeg eeelsker og som jeg bruker super ofte!

– Dra til MinHudKlinikk på en ansiktsbehandling. Andre gangen jeg gjør det noensinne, men jeg takker ikke nei til å få litt ekstra glød og få ekstra boost til huden min. Det er jo så mye gøy man kan gjøre!

– Prøvetime med en personlig trener! Wish me luuuck, for jeg skal tilbake på trening! Oh god.

– Jobbe med bloggen i et par timer.

– Middag med en venninne på kvelden. <3

 

TORSDAG:

– Jobbe med bloggen på formiddagen.

– Forberede og poste et samarbeid.

– På torsdag har jeg et veldig spennende møte over Skype fra Italia!

– Ramis vitnemålsutdeling! Tenk at han skal på videregående til høsten?! Så stolt over han!

 

FREDAG – LØRDAG:

– INNSPILLINGSDAGER!

 

SØNDAG:

– Spadag med jentene mine!

24 kommentarer
      1. Jeg trener absolutt ikke for å bli slankere overhodet. Jeg gjør det fordi jeg vil komme i bedre form og tenke mer på helsa! 🙂 Jeg får såpass lite mosjon i hverdagen på grunn av hvilken type jobb jeg har, så derfor har jeg bare godt av å få bevegd litt på meg på trening!

          1. YES!! Gledgruer meg til å starte, jeg vet jo at det er skikkelig tungt i starten, men jeg vet absolutt at det blir totalt verdt det etterhvert. Jeg trente jo som en hest før, og gikk dessuten på idrettslinja, så aktiv er jeg jo EGENTLIG. Må bare finne tilbake til Sporty-Bella nå, haha! Klem.

        1. Det er vell ikke jobben din som gjør det vanskelig å mosjonere? Hadde du gått til møter og behandlings-timer hadde du vært super sprek 😂 Det er jo mere viljen det går på..

          1. Herregud det må da være lov å ville trene selv om man er slank… forskjell på mosjon og trening. Snakk om å rakke ned på alt hun gjør selv om det er noe positivt for helsen. Ta en pause

            1. Absolutt! Mange forbinder trening med å slanke seg, men det er absolutt ikke mitt mål. Jeg vil som sagt kun komme i bedre form og prioritere helsen mer, da jeg ikke er i så mye aktivitet i løpet av en dag. 🙂 Jeg er tross alt ikke 25 resten av livet, hehe! 🙂 Klem til deg!

            2. Og om man vil holde seg slank hva er så problemet med det? Skjønner virkelig ikke hvorfor det klikker for folk så fort de ser slanke folk trener eller sier de har eller vil ha muskler. “Du er jo slank” Eller “hvilke muskler”. 1. Du trenger ikke å være bola for å være veltrent . 2. Du trener ikke for å være slank nødvendigvis. Men jeg trener for helsa og for å holde meg fin og slank og veltrent. Why? Fordi det er slik JEG ønsker å ha det.
              Vet ikke om det er det at folk selv vil men ikke har viljen og motivasjonen på plass som gjør at de slenger sånn negativitet til de som faktisk prøver …. Og selvom mange liker å si det ikke er grunnen så vet vi alle at mennesker oftest misliker ting ved andre de selv skulle gjort eller hatt. Så vær så snill søte positiv energi gi til andre, for du vet ikke hvor mye en kan trenge det. Ikke vær årsaken til at noen blir ødelagt. Så vil du få minst like godt tilbake.

    1. Hvordan får du fjernet hår med laser når du er så brun? Det er oftest krav på lys hud for at det skal funke. Har lyst selv, men er redd jeg kaster bort penger hvis jeg er for brun!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg