UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly

Hvem er du i LA med?

Kusinen min/bestevenninnen min/assistenten min. 👯‍♂️💕😅

Hva er planene i LA?

Først og fremst bare storkose oss! Jeg elsker jo denne byen og vil jo aller helst bo her for alltid, så derfor reiser jeg hit så fort jeg får muligheten til det. Denne gangen er det også litt ekstra spesielt ettersom jeg fyller år, og skal feire bursdagen min (som er i dag) i Las Vegas. Det vet dere nok allerede da jeg sikkert har skrevet det 78 ganger til nå. Sooorry, hehe! Jeg gleder meg bare sånn, skjønner dere 😂

Skal du ikke feire bursdagen din hjemme med venner og familie?

Jo, det skal jeg helgen etter at jeg kommer hjem igjen! Da blir det feiring med venner og familie <3 Jeg har helt ærlig ikke planlagt noe som helst enda og derfor heller ikke invitert noen – alt jeg vet er at jeg må ha en liten feiring hjemme også med de jeg er glad i. Det må jeg begynne å planlegge når jeg tenker meg om, for det er jo ikke kjeeempe lenge til. Når skal jeg slutte å ta alt på sparken, dere? Håpløst, men det ordnet seg jo likevel alltid selv om jeg er slik haha.

Når vil du ha barn?

Hadde det vært 100% opp til meg hadde jeg ventet til jeg typ var i slutten av 30-årene. Men jeg vet jo at en eventuell far til mine barn ikke hadde hatt lyst til å vente så lenge, så det får tiden helt enkelt bare vise. Jeg er livredd for å bli mamma, så det er der det ligger..

Hvor mye tjente du forrige måned?

I mars fakturerte jeg for 294.000 kr.

Hvor er kjolen fra?

Den finner du HER!

Er det sant at du har hatt en greie med en jente tidligere?

Nei, det stemmer ikke. Jeg er og har alltid vært heterofil. Med det sagt har jeg absolutt iiiingenting i mot andre mennesker som faller for samme kjønn. Jeg har faktisk NULL respekt for homofober eller mennesker som stiller seg kritiske til andre med annerledes seksualitet enn sin egen. Det er helt forkastelig og jeg blir overrasket over at enkelte fortsatt, i 2019, klarer å ha den tankegangen. Gud, det er noe av det som provoserer meg aller mest.

Synes du ikke det er kjedelig å sitte på fly så mye som du gjør?

Åh jo, tro meg. Jeg hater det. Jeg er skikkelig rastløs av meg, så derfor er ikke det å sitte rett opp og ned på et fly i flere timer helt optimalt. Om det finnes wifi på flyet går det naturligvis mye bedre, for da har jeg muligheten til å bruke de timene til å jobbe produktivt. Finnes det derimot ikke wifi sliter jeg skikkelig, slik som på flyturen hit. 😅

Er du vegetarianer?

Nei, det er jeg ikke. Jeg har dog innført to kjøttfrie dager i uken, og det funker kjempe fint for meg! Her i LA spiser vi ofte (nesten hver lunsj) på et vegetariansk sted som heter Veggie Grill. De har helt fantastisk god mat som smaker bedre enn kylling. Hadde vi hatt den restauranten i Oslo hadde jeg seriøst levd på det, uten å overdrive.

Pleier du å Golnaz å krangle siden dere er så ofte rundt hverandre?

Vi har ikke hatt en eneste krangel! Vi er veldig like som personer og våres personligheter klikker så sykt bra sammen, og det er nettopp derfor jeg var komfortabel med å ansette akkurat henne som min assistent. Jeg visste at det kom til å gå kjempe bra, noe det har vist seg å gjøre også. Stillingen hennes innebærer jo som du sier at vi er rundt hverandre hele tiden, og da er det alfa og omega at det er en person jeg går godt overens med og som jeg ikke krangler med. Hehe!

Hva ønsker du deg til bursdagen?

Helt ærlig? Absolutt INGENTING. Jeg har alt jeg trenger og mer enn nok, og jeg vil ikke at de rundt meg skal bruke sine penger på meg. Det høres kanskje litt rart ut men med den jobben jeg er så heldig med å ha, har jeg blitt litt sånn… rar på det der? Jeg ønsker meg at alle rundt meg skal ha det bra, og hvis noen på død og liv må gi meg noe, vil jeg at det skal være donasjon til Redd Barna. ❤️

Hva var det siste du klikket deg hjem fra Nelly? Elsker når du viser frem innkjøp der fra, haha.

Å, så gøy at du liker det! Jeg føler kanskje at det blir litt vel mye Nelly til tider fra min side, men samtidig vet jeg jo at mange av dere finner inspirasjon og liker når jeg gjør det. Så derfor kommer jeg aldri til å slutte med det. <3 De siste innkjøpene mine derfra er disse seks plaggene:

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

43 kommentarer
    1. tenker du ikke over miljøet siden du flyr så sinnsykt mye? flyreiser er jo tross alt klimaverstingen

    2. virke rart at du går fra hvit og svart til veldig sterke farger ,er veldig vågalt
      Koffer går du aldri for vanlige farger som rød ,grønn,rosa ,blå osv også ?

    3. Hvor er bodyen på det første bildet fra? You look amazing girl! Elsker å følge med deg når du er på reise 😍

    4. Hvor er bodyen på det første bildet fra? You look amazing girl!! Elsker å se alle antrekkene du har på deg på reiser!

    5. Gratulerer masse med dagen, blir nok en knall bursdag for din del 🥰🍾🍾🎂 kos deg masse.! BTW hvor er toppen din fra ? Så fin 😍

    6. Kan du ikke ønske deg donasjoner til frivillige organisasjoner som hjelper dyr? F.eks Potespor i hjertet😊

    7. Hei fineste du. Lurer bare på hvilke størrelse du bestiller i kjoler fra nelly? Slik som den rosae kjolen der 😀

    8. Gratulerer så mye med dagen🎉Hvor er den hvite buksen med lommer og gull glidelås på lårene fra?

    9. Et personlig og mulig ubehagelig spørsmål, men jeg må spørre. Du har altså en av de fineste “bakendene” jeg har sett! Har du operert deg, er det gener og naturlig eller trener du den slik? Hvis du trener den slik – kan du dele ditt treningsprogram på rumpe? Unnskyld.. men ikke unnskyld 😉😍🙌

    10. Utrolig det en som blogger tjener i mnd lønn. Når en som sykepleier og helsearbeidere som gjør noe utrolig omsorgsfullt og godt for samfunnet… kjemper med tid, press… Og ønske om å få bedre lønn for det man gjør. Utrolig. Utrolig. Utrolig.
      Ble bare satt ut når jeg så hvor mye det faktisk er. Verden altså

    11. Skoleelever over hele landet ble oppfordret til å streike pga miljøet! Vi er i en kritisk periode der jorden faktisk går under om ikke vi tar tilltak! At du da skal fly flere ganger i mnd er jo helt idiotisk! Og at du sier at det er «en del» av jobben din, så må du tenke deg litt mere om! Du er nok den bloggeren i Norge som reiser aller mest! De andre bloggerne som nesten ikke reiser i det hele tatt, greier jo å blogge fordet! Og om jorda blir ødelagt, har du faktisk ikke noe jobb! Det er folk som deg, de som tjener ekstremt bra, som ødelegger jorden for oss! Håper du begynner å tenke litt mer på miljøet og ikke bare på deg selv;)

      1. Altså… Nå finnes det mennesker i Norge som reiser med fly opptil flere ganger i måneden (da ikke bare «kjendiser» og «influencere») at Isabel velger å ta seg noen ferier tenker jeg går fint. Hvor mange fly letter ikke fra ALLE flyplasser i verden?

        Ja, klima og miljø er viktig men er det ikke bedre å begynne i det små?
        …. og for at jorda skal bli et litt bedre sted, la vær å kommenter og heller gjør noe med miljøet sjæl da vel! Søppel er viktig, kjør kollektivt etc.

        Nå forsurer jeg kommentarfeltet, men jeg er så lei av at folk som ikke fortjener det får kritikk hele tia, for alt 🙄

        Kos deg på ferie, Isabel og happy birthday 🥳❤️

    12. Hvor mye tjener assistenten/kusina di i mnd for å være assistenten din? betaler du henne fra din lønn?

    13. Jeg tror når folk spør hvor nye du tjente forrige måned, så mener de hva du tok ut i lønn. Ikke hvor mye ditt AS fakturerte for. Der ligger det jo en vesentlig forskjell, som kanskje ikke de med vanlig jobb tenker over.

        1. I know, og jeg forstår hva du mener. Men i følge kommentarene over, så gjør ikke alle det, dessverre. De tror du får alt du fakturerer for i ren lønn, fordi de selv ikke har kunnskaper om det å drive firma. Meen skjønner at du ikke gidder å forklare det da. Hadde likevel vært gøy med et innlegg der du skriver om det å drive AS! Bare for å få opp kunnskapsnivået til folk.

    14. Når kommer boken din ut i lydbok?
      Har veldig lyst til å lese den, men jeg har dysleksi, så vil kjøpe den i lydbok.

    15. Dersom du ikke vil ha barn før i slutten av 30 årene ville jeg tatt en sjekk når du er 30 om hvordan egg produksjon fortsatt er, da det er mange som sliter med å få barn når de bikker 35+ 😘

    16. Hvordan kan du se så flott ut med tanke på at du kan spise alt! Blir helt misunnelig av og se på deg! Du er så utrolig flott! Har du tatt noen form for behandling rundt midjen for å se så bra ut,så gjerne skriv om det! Vill gjerne vite hva , til fortvilt 2 barnsmor😂😂😂😂❤️

    17. Har en gigabestilling på Nelly nå og lurer på om du kan ha en rabattkode snart? 😍

      Btw, digger deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg