UKENS SPØRSMÅL

Hvor mye veier du?

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor dette er et spørsmål som alltid blir stilt så fort det er spørsmålsrunder. Jeg kommer ikke til å dele vekten min, uansett hva. Vekt er noe som er helt urelevant og ingenting man skal henge seg opp i så lenge man holder seg frisk! Ikke fokuser på tallet som dukker opp på badevekten, vær så snill. <3 Jeg som har slitt med alvorlig anoreksi før vet hvor ille det kan gå, og det er dessuten en grunn til hvorfor jeg ikke eier en badevekt hjemme.

Hvor lenge skal du være i LA?

Denne ferien er på to uker.

Planer om å flytte til UK?

Nei, det har jeg ingen planer om. Dersom jeg skal flytte fra Norge skal det bli til Los Angeles.

Synes du dere bloggere får for mye kritikk?

Til tider, kanskje? Jeg vet ikke.. Jeg skjønner absolutt noe av kritikken vi bloggere kan få, men jeg føler samtidig at vi blir dømt veldig fort og at en minste feil blir blåst opp noe helt vilt. Slik som for eksempel det at jeg reiser ganske mye.. Veldig mange mennesker gjør jo det, men siden jeg er offentlig får jeg veldig mye pes for det, selv om maaange andre gjør det samme (og de får ikke høre et pip). Håper dere skjønner hvor jeg vil med dette.. Jeg synes jo at det er bra at leserne mine bryr seg om miljøet, for det smitter av på meg også, så misforstå meg rett. Jeg tok bare det med reising som et eksempel! ☺️

Favoritt film?

A star is born. <3 Elsker den!

Leier du eller har du kjøpt leiligheten du bor i?

Den jeg bor i nå leier jeg. Jeg har fått meg en megler som hjelper meg med å finne drømmeboligen som jeg skal kjøpe, og jeg har vært på en del visninger nå som jeg ikke helt har vært fornøyd med. Jeg er meeeget kresen nemlig, så dette er ikke så lett haha. Dere kan se intervjuet mitt angående dette + se leiligheten min på Tv2 HER.

Når skal du til LA igjen neste gang?

Jeg skal prøve å få det til igjen i Juli!

Er du forelsket?

Ja… ❤️

Er du gravid?

Nei, det er jeg virkelig ikke. Det kommer ikke til å skje før om maaange, mange år! Jeg er ikke klar for barn.

Hvor traff du J?

På ferie i Dubai i Januar.. Da jeg var der sammen med familien, husker dere? Han var på ferie der samtidig sammen med en kompis, så møttes vi ute på en nattklubb.

16 kommentarer
    1. Du var heldig med kanskje bli kjæreste med en du møtte på fylla og ikke ble bruk og kast
      Ikke ofte sånt skjer

    2. Så nettopp på den beste løgneren med Kristine Ullebø. Fint å vite at det er fler med grop i hodebunnen hahaha. Hadde også en teori om at jeg ble mistet i bakken. Viser seg at det er helt normalt haha 🤷🏻‍♀️

    3. Hva skjer når du går på fortolling på gardemoen? Må du betale ekstra osv, og hva koster de tingene ekstra å fortolle?
      Og er det koe grense for hvor mye du kan kjøpe? Hvorfor må du gå i fortolling i det hele tatt hehe

    4. Hva skjer når du går på fortolling på gardemoen? Må du betale ekstra osv, og hva koster de tingene ekstra å fortolle?
      Og er det koe grense for hvor mye du kan kjøpe? Hvorfor må du gå i fortolling i det hele tatt hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg