UKENS SPØRSMÅL

Utfordring: si tre ting du er stolt over ved deg selv?

1. At jeg tar såpass godt vare på familien min. <3

2. At jeg turte å slippe boken min og åpne meg opp om oppveksten min.

3. AS-et mitt, som inkluderer bloggen min!

Står Bali til forventningene, eller synes du øya er oppskrytt i sosiale medier?

– Åh, gud ja! Det er enda vakrere enn det ser ut som på sosiale medier – tro meg! Jeg har jo vært her en gang tidligere, for to år siden ca, men da festet jeg bare og så ingenting av øya egentlig. Derfor er det å utforske å se så mye som mulig denne gangen første prio! Vi har klart det hittil, vil jeg si 😍

Hvor lenge skal du være på Bali?

– Du, det er litt usikkert faktisk. Vi har ikke booket flybillett hjem enda, så vi tar det litt som det kommer. Men jeg skal i hvert fall hjem i god tid før 17. mai.

Snuser du?

– Nei! Jeg hverken snuser eller røyker. Jeg synes snus ser helt forferdelig ut (på alle, men spesielt på jenter), i tillegg til at tobakk er helt idiotisk. Jeg skjønner ikke hvorfor folk utsetter seg selv for noe som åpenbart er såpass skadelig.

Vet du hvem som vinner PH?

– Yeees.

Kunne du bodd på østkanten i Oslo?

– Absolutt! Skjønner ikke greia med østkanten og vestkanten, synes det er helt tullete. Så klart er det noen områder i Oslo som jeg føler meg tryggere i enn andre, men det der med at man blir “dømt” utifra hvilket området man bor i synes jeg er helt idiotisk. Det for meg, gir absolutt null mening.

Vet du hvem hun som mente du så gravid ut er?

– Ja, hun skrev fra sin egen Instagram-konto.

Kan han du reiser med norsk, eller må du prate på engelsk hele tiden?

– Han er britisk, så han kan ikke norsk. Jeg har lært han noen få ord da, så hittil kan han “elskling”, “nei”, “ja”, “hallo”.. Haha! Det var super stress og ikke minst FLAUT i starten, for jeg synes ikke at jeg er noe spesielt god i engelsk, men det har faktisk gått seg til. Når jeg uansett ikke har noen andre valg, så blir det jo naturlig for meg å gjøre det. Jeg må spørre om hjelp i blant da, for det er ikke alltid jeg kommer på visse ord på engelsk haha. Da blir det alltid litt komisk, skal jeg si dere… På min bekostning…

Hvem er favoritt søskenet ditt?

– Hahaha, denne er frekk, du! Alle er mine favoritter. <3 Umulig å rangere.

Hvordan føles det å ha nådd 200.000 følgere på Instagram? Gratulerer!! <3

– Åååå, så gøy at du har lagt merke til det haha!! Jeg ble SÅÅÅ glad, og jeg har allerede bestemt meg for å feire det. Hahaha! Er jeg teit? Det har vært målet mitt lenge, så det føles veldig digg å endelig ha nådd det!

______

Still gjerne spørsmål i kommentarfeltet, så svarer jeg der!

39 kommentarer
    1. Kan du være så snill å vise hvordan du redigerer bildene dine? Både hvor og hvordan?? De er så sykt fine jeg dør

    2. Hvem spørre du når du ikke vet et engelsk ord du ska si ?
      Vet jo at han er britisk men han kan jo engasjere seg han og med å lære ditt språk
      Du har et valg om du vil snakke engelsk eller droppe å ha kontakt med han pga forskjellig språk
      Du har bare valgt å snakke engelsk med han siden du like han

        1. Så koselig at du dater en (veldig hot!) brite!! Jeg har vært sammen med en engelskmann i 10 år og bor sammen med han i England. Skjønner ikke hvorfor folk sier at han må lære seg engelsk når du kan engelsk….har ikke veldig bruk for norsk rundt om i verden. Typen min kan minimaaaaalt med norsk. Kos dere masse videre på ferie!!!

      1. Det som må te e og se film, spise godteri, is og kose sæ me familien <3

        Ætter 5 mnd eller 3 år, e du over han <3

    3. Hvilket omeråde er dere i på Bali? Var der selv for 2 år siden, var på litt feil omeråde, men ellers veldig fint!

    4. Hadde vært så koselig om du kunne lagt ut en vlog på youtube fra Bali <3 Jeg er nesten aldri å titter innom blogger lengre, og er for det meste på youtube. Har kanskje gått litt lei å lese blogger, og liker bedre å følge med "live" på YouTube. Flere som meg?

    5. Kan du legge ut lightroom preset’sene dine ut for salg? Slik at andre kan kjøpe dem å bruke de samme redigeringene dine? Ser mange andre gjør dette og det ville vært gøy!! Feeden på IG’en din er helt rååååå!!!

    6. You look amazing! Jeg lurer på hvilket kamera du bruker til de bildene du legger ut på insta? Kos deg på tur☀️

    7. Kan du vær så snill legga ut bilde det du har som bakgrunn å sei hvor du finne så fine bilder av roser?☺️

    8. Syns du ikke det er sinnsykt kleint å spørre folk om å filme deg mens du går at og fram og til tider “leker” deilig? Haha jeg hadde ikke klart å holdt maska. Forstår outfitbilder da, er bare de filmene jeg lurer på om du ikke blir litt flau av:)

    9. Føler du selv at du har en hjertesak og noe du brenner veldig for?

      Jeg syns du har en fin feed, pene bilder – fine klær, dyre klær, sko, mat, hotellrom osv.

      Men hvis man skraper litt på overflaten – hva vil man finne?

      Jeg har lest boken din og syns den er veldig fin. Og hadde et håp om at du skulle trekke i litt snorer og bli en stemme utad for dine hjertesaker, mens det vi fremdeles får se er overdreven bruk av penger og luksuriøse goder som på ingen måte gagner samfunnet noe mer enn å se hva slags liv du lever..

      Syns du ikke at du som en av Norges største mediekvinner burde bruke stemmen din til å faktisk utgjøre en forskjell? Skape debatter utenom ferieturer til Dubai og kosmetiske inngrep?

      Jeg syns du er flott, men skulle så gjerne sett mer dypere ting..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg