UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly

BIKINITOPP HER ⎟ SHORTS HER

✨ KLIKK HER FOR Å FÅ 20% RABATT PÅ HELE NELLY! ✨

(PS! Siste dagen med rabatt, frem til klokken 10:00 i morgen!)

__________

Hva er budsjettet ditt når det kommer til boligkjøp?

– Det vil jeg ikke røpe før jeg har kjøpt og Finn-annonsen er borte fra nettet. Det fordi jeg ikke vil at folk skal finne ut hvor jeg bor, av sikkerhetsmessige årsaker. Jeg har opplevd utrolig mye ekkelt i løpet av livet som “offentlig”, og det skremmer meg noe enormt. Derfor er jeg super forsiktig med det, og jeg synes det er helt forferdelig at folk på Jodel driver å skriver adressen til offentlige personer på nett. Det kan skje helt absurde ting, og da lurer jeg på om disse trollene på Jodel har god samvittighet etterpå? Man må tenke seg litt om. Adressen til andre mennesker er vanvittig privat.

Hvorfor har du privat konto på Instagram?

– Jeg foretrekker å ha det fordi jeg opplever å få mye mindre hat da. Haterne gidder ikke følge, og da blir det automatisk mindre ekle kommentarer og DM’s. @IsabelSraad heter jeg der, forresten!

Hva er det du filmer til for tiden? Så deg på Majorstua med filmteam på slep.

– Det kan jeg ikke røpe enda, men det jeg kan si er at jeg filmer til tre forskjellige ting akkurat nå. Utrolig spennende og gøy!!

Hva synes du om bloggere som fortsatt skriver åpent om plastikk kirurgi?

– Helt ærlig, hvem er jeg til å dømme? For noen år siden var jeg verstingen, og det har jeg skikkelig skyldfølelse over. Jeg personlig hadde aldri gjort det igjen selv, for jeg føler at vi alle burde ha fått opp øynene for hvor mye det kan påvirke leserne våres i negativ forstand. Jeg har lært av mine feil. Men vi er alle forskjellige og jeg er ikke i en posisjon til å peke finger.

Når skal du tilbake til London?

– Det vet jeg ikke, jeg har super travelt om dagen med jobb. Det gjør at jeg må oppholde meg i Oslo fremover, bortsett fra to ferier jeg skal bort på i løpet av juni og juli.

Hvordan takler du hate?

– Helt ærlig? Jeg ignorerer det. Det er ikke relevant i mitt liv.

Hvorfor flyttet du?

– Jeg sa opp leiligheten etter å ha bodd der i knapt en måned, rett og slett fordi det var helt ekstremt mye styr meg leiegiveren. Jeg har leid leiligheter siden jeg var 17 år, og jeg har aldri noensinne vært borti noe så uprofesjonelt som hun jeg leide denne leiligheten av er. Jeg rev meg seriøst i håret av frustrasjon. Det var tre måneders “oppsigelsestid”, så jeg har bare gått å ventet på å få flytte ut. Å betale 28.000 kroner i månedsleie på en leilighet hvor så og si ingenting fungerte gjør meg forbannet. Komfyren manglet en del fra jeg flyttet inn, og jeg ga beskjed om det. Jeg har basically levd uten komfyr (kun stekeplater) i over to måneder, uten at hun gadd gjøre noe med det. I tillegg funket INGEN av lysbryterne i leiligheten, så jeg måtte ta av lyset ved å slå av og på sikringen. Dette var også et problem dagen jeg flyttet inn, men jeg ble lovet at det skulle fikses asap. Tror dere det skjedde? Nope. En rørlegger kom for å fikse noe som eieren ville fikse på, og da endte det opp med at isbitmaskinen også sluttet å fungere. Ga beskjed, ingenting skjedde. I tillegg skulle leiligheten være fullt møblert med helt nye møbler, som var hovedgrunnen til at jeg ville leie akkurat den. Jeg ble lovet at det skulle ta to-tre uker før møblene ble levert, men det gjorde det selvsagt ikke. Jeg bodde der i 1,5 måneder før alt ble levert. Gud, jeg kjenner jeg blir forbannet av å skrive dette. Man kan trygt si at jeg er evig glad for å endelig ha fått flyttet ut derfra og slippe å betale 28.000 kroner for en leilighet som IKKE var i god stand. Blir skikkelig opprørt av å tenke på det, for å være ærlig. Hadde jeg visst at det kom til å bli sånn, hadde jeg aldri signert den kontrakten å leid den leiligheten. Jeg hadde vært veldig forsiktig med å leid av hun leiegiveren som jeg leide av.

Hvor lang tid bruker du på å ordne deg på morgenen?

– Det kommer helt an på hva jeg skal og hvor trøtt jeg er, haha. Jeg er vanligvis veldig lat om jeg må stå opp tidlig, så da bruker jeg rundt 15 minutter. Om jeg skal ordne meg litt senere på dagen kan jeg bruker opptil 40 minutter.

Hvem heiet du på på PH i år?

– Helt ærlig så hadde jeg ingen soleklare favoritter. Det var mange kule personligheter, og jeg kunne veksle fra å heie på den ene til den andre alt etter hva som skjedde uke etter uke. Jeg må si jeg er stolt over Erik og meg som plukket flere av årets deltakere. Det var folk med store personligheter og etter min mening ble sesongen ganske så interresant med både kjærlighet, drama, intriger og masse spill!

Hva liker du å gjøre når du er hjemme, og ikke blogger?

– Haha, denne vet alle vennene mine svaret på. Jeg elsker å se på reality! Det er det jeg gjør når jeg er hjemme og ikke har andre planer. Jeg elsker The Bachelor, Love Island UK (endelig ny sesong!!!), Teen Mom 2, The Charlotte Show, KUWTK og Real House Wifes Of Beverly Hills.

Hva er det du verdsetter mest i livet ditt?

– Familien min og vennene mine, helt klart. De er alt for meg.

Tenker du at det er realistisk at du kommer til å studere noe i fremtiden?

– Nei, det tror jeg ikke. Jeg har studert vernepleie i et halv år, men jeg hoppet av. Skole har aldri vært min greie. Heldigvis ser det ut som jeg klarer meg veldig fint ved å drive med det jeg gjør i dag, og jeg ligger ikke på latsiden. Jeg jobber aktivt med å utvikle meg og firmaet mitt, så merkevaren min skal bare bli større og større. 

15 kommentarer
    1. Hei Isabel <3
      Jeg så du skrev det har kommet ny sesong av love Island! Endelig, elsker det programmet, men hvor er det du ser det?

      1. Du burde sjekke ut real housewives of new york, atlanta, !!!orange county!!! Det er de beste. Også BH seff!

    2. Leserne lurer jo ikke på hvor mye du skal betale for leiligheten din, men hva budsjettet er, altså max. Så hvis du sier 5 mill, så kan det være alle leiligetene i Oslo fra 3 til 5 mill, tror ikke noen skal klare å finne ut av det😅

    3. Du burde være flinkere å lese deg opp på hvilke rettigheter du har angående leie, du hadde ikke trengt å betalt en eneste krone, å oppsigelsestiden gjelder ikke når huseier ikke klarer å fikse livsnødvendige ting som F eks elektrisitet 🙂

    4. Dersom slike ting oppstår og utleier ikke ordner opp i dette, kan du holde tilbake noe av husleien inntil problemet er fikset. Det er helt lovlig

    5. Hei! Må bare kommentere at jeg synes det er rart at Joss har både lagt ut instastories og et bilde av dere 2 i Bali uten at du engang kommenterer tilbake? Virker som at han prøver og at du ikke gidder mer… noe som er veldig trist for dere virker herlig sammen! Håper ikke noe har skjedd❤️

    6. Savner å se ansiktet ditt som du så ut første gang du var med i PH. Du var så naturlig vakker med en utrolig sjarmerende nese. Ikke en Janet Jackson nese, men din, akkurat slik den var ment å være.

    7. Bra svart! Ser du på love Island 2019 eller den sesongen på Viaplay?

      Hvis du ser på 2019, hvor ser du det?? Er desp hahah

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg