UKENS SPØRSMÅL

Reklame | NELLY

TOPP HER ⎟ SKJØRT HER ⎟ SANDALER ZARA

Får søsknene dine alt de ønsker seg av deg?

– Nei, det gjør de ikke. Jeg elsker de jo over alt på jord og har veldig vansker med å være “streng” med de, men jeg er veldig opptatt av at de skal måtte jobbe for å få penger og ting de ønsker seg. Lol jeg høres ut som en mamma nå, men jeg føler jo tross alt at jeg er alt fra mamma, søster, bestevenn og alt der i mellom for de. Hehe! De må altså jobbe for å fortjene ting, slik at de lærer seg at ting ikke kommer gratis. I tillegg er de veldig takknemlige for alt, og absolutt ingen bortskjemte barn. Veldig stolt over de! Jeg pleier for eksempel å belønne de med 500 kroner for hver 6-er de får på skolen, og 1500 kroner for hver 6-er på eksamen/tentamen. Da blir de skikkelig motiverte til å jobbe steinhardt på skolen, noe som er helt fantastisk!

Hvor får du alle spørsmålene til “ukens spørsmål” i fra?

– Du, de blir stilt på Instagram! Jeg legger ut en story hvor jeg spør om spørsmål til “ukens spørsmål”, så velger jeg ut de jeg ikke har svart på tidligere, og så klart relevante spørsmål. Veldig greit!

Hvordan får du så fin brunfarge?

– Betakaroten! I tillegg er jeg jo utenlandsk, og har dermed mye pigmenter fra før. Jeg blir veldig lett brun. Jeg reiser jo ganske mye også, som gjør at jeg ofte er ute i solen og blir solbrun. 

Er du på Tinder?

– Jeg har en profil der fra før, men jeg har ikke appen og bruker det ikke lenger, nei. 

På tide å ta førerkortet snart?

– Oh yes! Planen var å ta det nå på våren, men det fikk jeg ikke tid til. Jeg har ikke sjanse til å gjennomføre det resten av året heller, på grunn av fullstappet plan. Dessuten er jeg ganske demotivert etter å ha strøket ikke bare en, men to (!!) ganger på oppkjøring. Blæh.. Teorien var ikke problem overhodet – den bestod jeg på første forsøk med tre feil. Nå har det gått såpass lang tid siden jeg holdt på med førerkortet, så jeg tror at jeg må ta teorien også på nytt. Ahh, jeg får ta tak i det når livet mitt roer seg ned et par hakk. Men helt ærlig, jeg føler ikke jeg går noen nød uten bil her i Oslo. Jeg bor jo midt i smørøyet med gåavstand til alt, så jeg har jo eeeegentlig ikke et stort behov for å ha lappen enda. Kanskje derfor jeg ikke stresser sånn super mye med det heller.

Kommer det snart besøk fra London?

– Ja, når vi begge har mulighet og tid. <3

Hvor ofte vasker du håret ditt?

– To til tre ganger i uken! Det tærer på håret å vaske det for ofte.

Hvor gammel er storesøsteren din?

– Hun er 27 år.

Har du sparekonto?

– Ja. Jeg har brukskonto, sparekonto og to AS-kontoer. 

Hvilke sporter har du gått på?

– Fotball i åtte år, håndball i to år, turn i tre år, ballett som liten kid, hip hop og dans. Jeg var et aktivt barn og ungdom! Det endret seg visstnok så fort jeg ble eldre. Fotball sluttet jeg på når jeg var rundt 16-17 år. Da ble det mye mer interessant å løpe etter gutter enn det var å løpe etter en fotball. Hehe.

Hvilken linje gikk du på videregående?

– Jeg fikk på idrettslinja! Så glad for det. Ingen andre linjer fristet, også var jeg jo veldig glad i trening generelt. Derfor passet idrett meg midt i blinken!

Har du en rabattkode på Nelly?

– Ja, men den går ut i dag så da må du være kjapp! Koden “ISABEL10” gir dere ytterligere 10% rabatt på hele sommersalget som pågår akkurat nå. Det er døds mye fint på opptil 70% nå, så be quick! Salget finner dere HER!

______

Noe mer du lurer på? Still spørsmålene i kommentarfeltet! <3

18 kommentarer
    1. Ikke en dum idé å belønne karakterer. Vi voksne får jo tross alt (be)lønning for å arbeide, og jeg kan godt forstå at søsknene dine finner det mer motiverende når de faktisk får noe for det.

    2. Teorien er gyldig i 3 år etter at du har tatt den, er det lenger siden så må du ta den på nytt.
      Jeg strøk 2 ganger og klarte det på 3 forsøket, så ikke gi opp, det går til slutt.

    3. Synes du er en helt RÅ person! Jeg synes du har en sterk stemme, som du er flink på å bruke! Dermed har jeg et “lite” spørsmål!

      Vil du være med på å boikotte Coca Cola Company?? De er med på å støtte et selskap “good life” tror jeg det het. De har de største kugårdene i USA. Det kom nylig frem at på disse gårdene blir kuer og kalver mishandlet hver eneste dag. Arbeiderne gror og røyker hasj, drikker alkohol, snorter kokain osv på gården rundt dyrene, mens de jobber selv. Dette er den værste saken dyrepoliti har sett på over 10 år!

      Vær så snill å bli med å boikotte Coca Cola, og bruk den stemmen du har, gjør det kjent for Norske folk!
      Det gjelder cola, fanta, urge, Telemark, tidligere kjent som Bonaqua osv…
      Coca cola har så mye makt og en så stor stemme internasjonalt! De bør slutte støtten til disse gårdene eller få gjort noe NÅ!

      Tusen takk for at du tok deg tiden til å lese gjennom, og tusen takk, hvis du søker opp dette mer og blir med på dette! Ha en strålende uke !❤

    4. Hvor lang tid bruker du på instagram daglig? Det går jo an å sjekke det inne på kontoen 😀 Bare lurer på det siden det er en del av jobben din!

    5. Hei!

      Jeg leste akkurat boka di, utrolig sterk lesing,

      Men det jeg lurte på er om du har vurdert å bruke noe av din påvirkningskraft og midler til å praktisk hjelpe barn som lever med vanskelige forhold hjemme, f.eks ved å støtte/inngå samarbeid med organisasjoner som Redd Barna, Stine Sofies stiftelse, Blåkors, Kirkens Bymisjon eller andre som tilbyr støtte til barn og unge i sårbare situasjoner?

      Tenker at en person som deg kunne jo utgjort en forskjell, i og med at du når ut til så mange 🙂

    6. Du vet du kan slette kontoen på tinder? Bare last ned appen igjen og gå på innstillinger. Slipper du at folk får deg opp osv 🙂 får du dukker opp hvis du bare sletter appen og ikke kontoen. Det fant jeg ut etter 4 år i forhold 😅 haha

    7. Skjønner tanken med å belønne for hver 6’er de får. Tanken er god, men hvis du tenker over det, synes ikke du det blir litt feil? Skaper det ikke et karakterpress å vite at 6’er er den eneste «gode» karakteren, og den eneste karakteren det er verdt å få «belønning» for? Skjønner godt hva du tenker, men personlig synes jeg det blir litt feil. I mine øyne skaper det mere karakterpress (som nevnt) og at liksom ikke 4/5 (eller andre karakterer) ikke er gode nok, og at det ikke er bra nok…

    8. Hey 🙂

      Veit du om dusje vanne i oslo e full av klor sånn som i svømmebasseng ? 🙂

      Kan du dusje i det uten og bli rød på kroppen ?

      Håpe VIRKELIG du kan svare, e KJÆMPE VIKTIG 💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg