UKENS SPØRSMÅL

Hvor ofte er du med familien?

Veldig ofte! Nå når leiligheten min renoveres bor jeg jo med familien min, så akkurat nå ser jeg de hver dag. Men vanligvis er det kanskje annenhver?  Det varierer, spørs hvor hektisk hverdagen er. Jeg er dog veldig avhengig av familien min og må se de ofte. Ringer søsknene mine og mamma så og si hver dag også, haha. Veldig familiekjær <3

Synes du selv at du tjener nok?

Jeg er utrolig stolt og takknemlig over hvordan jeg har klart å bygget mitt eget firma som omsetter mer enn nok. Jeg setter meg derimot alltid nye mål, og slår meg aldri til ro. Det vil si at jeg alltid vil jobbe hardere for å gjøre det enda bedre! 

Hvorfor legger du ut så mange bikinibilder på Instagram for tiden?

Enkelt svar: det er sommer og jeg befinner meg i varmen i Ibiza. 🙂

Skal du fortsatt fjerne tatoveringen din eller skal du beholde den?

Jeg synes den har blitt veldig stygg etter bare et år typ, og derfor irriterer den meg veldig. Den er helt fadet og dessuten alt for tykk. Jeg skal fjerne den, men det er ikke slik at jeg stresser med det. Jeg er redd for smertene, som jeg har hørt er veldig ille… dessuten vil jeg heller ikke ha synlige arr fra laseren. kom gjerne med deres erfaringer, om dere har!! <3

Hvor er de beste stedene du har vært på ferie? For fest og avslapping.

Fest: Ibiza, Dubai, LA og Vegas! Avslapping og ferie: Bali alle dager i uken! 

Går rykter om at du har vært utro i Ibiza. stemmer det?

Absolutt ikke. 

Kunne du giftet deg innen to år?

Ikke giftet meg, nei. Det hadde vært altfor tidlig for min del. Jeg føler jeg er en av få jenter som ikke stresser med hverken det eller det å få barn. Jeg vil gjøre alt det der langt frem i tid, ikke nå. Det er så mye jeg vil gjøre før jeg gir all min tid og prioritering til det å stifte familie. Jeg gleder meg veldig til det skjer da! Men ikke enda. <3

Kunne du flyttet til et annet land nå?

Ikke nå, nei. I fremtiden, ja. Akkurat nå skjer det altfor mye hjemme i Norge til at jeg kan flytte bort. Det er nå jeg bygger karrieren min og det er det viktigste for meg akkurat nå.

Er det dyrt på Ibiza?

Det er midt på treet. Jeg synes ikke det er noe spesielt dyrt, men det er ikke billigere enn hjemme i Norge. Det kommer også veldig an på hvor man drar.

Hvorfor er ikke Golnaz med på turen?

Planen var at hun skulle bli med, men hun måtte jobbe.. ☹️ Savner henne masse her!

20 kommentarer
    1. Hei, jeg lurer på om du kan legge ut bilde av hvordan tatoveringen din er nå siden du nesten ikke legger ut bilder med den og ikke er fornøyd:) føler med deg hver dag og digger deg

    2. Hvor er tatoveringen du vil fjerne? Jeg holder på å fjerne 2 stk. En på magen og en på leggen. Det gjør vondt, men har lært meg til å synes det er “godtvondt” siden det kommer noe bra ut av det. Andre jeg kjenner synes det er helt forjævlig smerte. Ikke for å skremne asså haha. Har HVIT hud der tatoveringen er helt fjernet, (de stedene det har vært rødfarge forsvant raskt) men det skal visstnok forsvinne og bli normalt igjen ifølge hun som fjerner dem men ikke vet jeg 😂 du kan få resept på bedøvelseskrem om du er redd smertene men jeg tror du tåler det bra. Kos deg på ferie videre , nydelige Isabel! ❤ ikke bry deg om kommentarer som den første her. Folk tror nok de kan si hva de vil siden du er så flott, prøve å knekke deg bare litt.. føkk dem! 😘💜

    3. Hvorfor tok du tatoveringen så svær når det i tillegg var din første!

      Har tatt laser på min på armen to ganger og den har blitt gråere, men tar noen runder til før den er bort antar jeg. Var vondt , men ikke SÅ vondt at man ikke holder ut. Problemet er at den bare blir blassere men ikke forsvinner..

    4. Jeg har fjernet tre tatoveringer på Remove i Oslo. Hadde en tatovering på ryggen, sleeve på armen og en liten litt lenger opp mot skulderen. Ingen arr☺️👍🏻 Smerten varierer på samme måte som tatovering. Jeg holdt ut smerten og syntes det var vondere å tatovere fordi der «dras» nåla i huden.. Laseren går raskt over huden og varer bare noen minutter. Remove har den beste laseren i Norge:)

    5. Du kan fjerne tattovering med Phiremoval, er ganske nytt men om du sjekker ut Tina Sabeltann på insta så jobber hun med det, å har lagt ut litt om det! 😊 virker veldig spennende å enklere enn laser å tryggere.

    6. Jeg driver å fjerner en tatovering nå og har bare positive erfaringer så langt! Når det kommer til smertene ved å fjerne den så er de langt fra så ille som folk skal ha det til. Ja, det er vondt, men når man kommer seg gjennom det å ta selve tatoveringen så kommer man seg LETT gjennom det å fjerne den 😀
      Laserne nå til dags er så godt utviklet at du får ikke arr med mindre du ikke tar vare på det behandlede området i etterkant av behandlingen. Følger du instruksene de gir deg så skal det godt gjøres at du får arr 🙂 Jeg går hos Remove og de er helt fantastiske!!! Anbefaler de på det varmeste.

    7. Jeg har tatt laser på to tatoveringer på Remove i Oslo. Jeg synes ikke smerten er ille overhodet, det var verre å tatovere! Jeg holder på å fjerne en liten en ved foten og en liten en på siden av brystet. Lengden på laserbehandlingen og smerten varierer veldig, men det er cirka 5 sekunder per tatovering. Mtp at din er litt større vil det nok ta litt lengre tid, men er uansett en relativt rask prosess! Jeg hadde ikke gruet meg til det i det hele tatt.

    8. Siden det er så mange feil svar ovenfor her måtte jeg legge igjen en kommentar.
      Laser er vondt, men ikke så vondt du ikke klarer deg igjennom det. Det går utrolig raskt med en session.

      Etter en laserbehandling skal du drikke MASSE vann, å da mener jeg overdrevet mye vann. Du kan merke urinen din er litt mørk dagen etter behandlig og det er en bra ting. Da har blekke trukke seg tilbake og kommet ut i urinen.

      Så kommer det helt an på om huden din åpner seg første behandlig eller ei, gjør den det vil det gå raskerer og fjerne den. Så kommer det på hvor lenge du har hatt den også hvor raskt den forsvinner.

      Ser mange skriver om arr og hvit hud osv. Det har ikke jeg, kan ikke se at det har våre noe tattoo der. Igjen tilbake til denne overdrevne mengden vann du skal drikke. Jo mer fuktighet i kroppen jo bedre heles den. Så etter behandling for du på en slags voks, og den blir dekket med plast som skal hjelpe på at huden reparerer seg selv. Men i dagene etter kan du også smøre med alovera. Om du behandler det som et brann sår i 3-4 dager så vil du ikke kunne se det har skjedd noe der. Så er det også veeeldig viktig at det går minst 1 mnd mellom hver behandling så du ikke ødelegger vevet i huden.

    9. Jeg endte opp med utrolig stygge bryn etter microblading, så jeg ønsket å fjerne dette, og eneste som gav resultat på meg var laser. Det var små stikk, og i fjeset var det et sjokk hver gang stikket kom, følte jeg fikk støt haha. Er det den på ryggen du skal fjerne? For der tror jeg ikke det er like ille. Vi er vell mer sensitiv i ansiktet tror jeg.
      Du vet når du steker egg og diverse, og det spruter opp på kroppen? Litt sånn føles det, og det var mange slike :-p, men om du ikke føler deg vell med tattoveringen så er det verdt det.

    10. Du kan jo fikse på tatoveringen. Den skal jo fylles i etter et par måneder, hvis du ikke har gjort det så er det jo derfor den har flasset av.

    11. Prøv Defing Gel kremen til It Works, før du evt fjerner den😊 Penger spart, og du kan bruke den på resten av kroppen i tillegg👍

    12. Hei! Hvor er «skjørtet» og «toppen» fra? Sett etter det overalt men finner ikke ut hvor det er fra…
      Takk for svar!

    13. Den tatoveringen skulle blitt laget med smalere tegn. De ble alt for tykke. Det burde tatovør selv sett. Synd, for den hadde vært fin da. Vanskelig å fikse på nå, så jeg hadde nok valgt fjerning. Har selv stor tatovering på hele ene overarmen. Ugle og markblomster. Holder seg veldig fint. Blir aldri fjernet.
      Ellers er du og Joss et flott par ❤ Ta vare på han da! Utrolig kjekk fyr 😍

    14. Jeg lurte på om du måtte betaler for toll når du handler for over 6000kr i utlandet ? Kan du forteller litt hvordan det fungerer ?:) tusen takk.

    15. Jeg lurte på om du måtte betaler for toll Når du handler for over 6000kr i utlandet? Kan du forteller mer hvordan dette fungerer ?:) tusen takk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg