UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly

TOPP HER ⎟ SHORTS HER (20% rabatt)

Har du kjærlighetssorg?

– Nei, absolutt ikke. Jeg valgte å gå i fra eksen min, og det var jeg klar for en god stund før jeg endelig gjorde det. Det er noe annet når et brudd kommer som et sjokk og man gjerne vil det skal funke, men i mitt tilfelle var jeg veldig forberedt og jeg ville ut av forholdet jeg var i. Det var mer en lettelse enn en sorg, om jeg kan få lov til å si det uten å høres “bitter” ut. Jeg vet hva jeg vil ha i et forhold og hva som er viktig for meg i en partner, og det var ikke tilfelle denne gangen. Men hey – jeg har god tid på å finne mannen i mitt liv. Man må faile et par ganger, før man endelig treffer rett! ❤️

Kunne du blitt veganer?

– Skulle ønske det! Jeg har utrolig lyst, men det som stopper meg er at jeg er fryktelig kresen i matveien. Det vet alle som kjenner meg. Jeg er helt håpløs! Altså, jeg spiser såvidt grønnsaker. Om du forestiller deg en 5-årings middagstallerken, så har dere meg. Det er flaut å innrømme, men slik er nå jeg. Jeg prøver hele tiden å bli bedre, og tro meg – jeg har smakt på det meste, men jeg er bare så utrolig kresen. Hadde vi hatt Veggie Grill her i Oslo, slik som det er i LA, hadde det derimot vært null problem! Med det sagt har jeg to kjøttfrie dager i uken hvor jeg holder meg unna kjøtt!

Er Skal Vi Danse det store prosjektet du har pratet om i år?

– Nei, det er noe helt annet! 😍

Har du kjæreste?

– Nooope! Jeg er så singel som man kan få det.

Kunne du datet en jente?

– Nei, jeg er bare interessert i gutter.

Skal du på Findings?

– Yes! Jeg gleder meg masse! Jeg storkoste meg så vanvittig mye der i fjor, og jeg håper det blir minst like bra i år. Jeg mener, Tyga skal opptre!!! Herreguuud jeg kommer til å fly i taket når han spiller “Taste”. 

Hvor mange timer med dans trener du daglig til Skal Vi Danse?

– Nå er det minst tre timer daglig, men når det begynner på TV blir det mye mer.

Når har Skal Vi Danse premiere?

– Siste lørdagen i August, altså 31.! 

Når er leiligheten din ferdig oppusset? 

– I slutten av september håååper jeg, men det kan være det vil ta litt lengre tid da gulvet mest sannsynlig ikke er på plass innen da.

Er du fornøyd med dansepartneren din?

– Åh gud, jeg er SÅ fornøyd!! Det er Benjamin jeg har ønsket meg siden jeg takket ja til dette eventyret. At jeg faktisk fikk han gjorde meg sååå glad! Gled dere til å se vårt første møte, når jeg få vite at han er partneren min. Hahaha! Jeg ble så sjokkert, men også døds glad!

Kunne du vært klar til å bli sammen med en ny person allerede nå?

– Nei, jeg er ikke en person som lett klarer å hoppe fra forhold til forhold. Jeg mener, noen klarer det på bare ti dager etter et brudd, mens andre er ikke sånn. Det skal mye til for at jeg vil være seriøs med en person og faktisk gå inn i noe nytt, og ikke minst forplikte meg til et nytt menneske. Når det er sagt, er jeg absolutt klar for å date og treffe en ny. Jeg er jo forelsket i kjærligheten og jeg er guttegal, men det betyr ikke at jeg vil ha et forhold akkurat nå. Jeg har dog lært at man aldri skal si aldri, for man kan tross alt ikke planlegge livet. Skjer det så skjer det, men spør du meg i dette sekundet, vil jeg ikke si at jeg er klar for noe seriøst. 

Hvor mye brukte du i lommepenger på Ibiza?

– Rundt 10.000 kroner, kanskje. Jeg har ikke regnet på det, men det er i hvert fall ikke mer enn det.

Møtte du noen kjekke i Ibiza?

– Det kryr av kjekke menn på den øyen, så det er vanskelig å ikke gjøre det. Hehe!

Hvor mye veier du?

– Det kommer jeg aldri til å svare på. Det er helt urelevant og ingenting man skal dele med andre, synes jeg. Vekt er KUN et tall, som har absolutt NULL betydning! <3

22 kommentarer
    1. Du vet at reklamen på boligjakten som du er med på har begynt å gå på TV? I og med at du ikke har nevnt noe om det på bloggen

    2. Hei!

      Du var i Bali med han for bare noen mnd siden, dro til London og bodde på W, postet masse om han på Instagram bare 1 mnd siden. Du virket veldig happy. Hva var det som skjedde? Var det fordi han er veldig glad i jenter?

    3. Er set noe på gang mellom deg og Adrian? Dere er så søte på storyene til hverandre!! Så du kommenterte «prinsen» på ett innlegg han la ut og han «bby»!!!

    4. Er det noe mellom deg og Adrian? Dere er så søte sammen på storyene til hverandre!! Så dere kommenterte på hverandres poster også!! Håper du har det fint, Elsker deg!!❤️❤️❤️

    5. Hei! Synes det blir veldig feil å skrive at “man må feile et par ganger før man treffer den rette”. Dette er IKKE alltid tilfellet. Jeg og min forlovede har vært kjærester siden vi var 15 år gamle, og han er min første kjæreste. Jeg er fullt klar over at de fleste ikke holder sammen livet ut med sin første kjæreste, men ved å skrive at man må feile et par ganger før man treffer den rette føler jeg blir veldig feil, og tenker at dette kan “skremme” tenåringer og unge voksne som ikke har hatt kjæreste før, til å gå inn i et forhold, da du får det til å høres ut som at “det vil aldri vare uansett”.

      1. Apropos Tyga….du hadde neppe “gledet deg såååå mye” om det ikke hadde vært for kuwtk…
        Ikke noe vondt ment med det men du har jo “møtt KKW ”
        ..noe du overhodet IKKE GJORDE !!! Å MØTE HENNNE F.EKS VIL SI Å FAKTISK MØTE HENNE. SLIK NOEN AV OSS GJORDE PÅ ET SEMINAR I LONDON…Vi håndhilset og spiste lunsj med henne. Det er å “møte noen”. Ikke bare å stå i en kø å løpe etter henne som en psyko fan(og grine bare av synet av henne og kris) de aner jo ikke at du eksisterer en gang
        En ting til, stod i et blad at du såg på deg selv som Norges svar på KKW…æhhh vel halve Norge synes vel ikke det.

        Nok om det. Du skriver bra og det skal du ha, men silikon i rævva er noe av det farligste innen kosmetiske inngrep, siden 1-10 av 3000 dør årlig siden det er stor mulighet for infeksjon i ryggraden , samme gjelder ordentlig brasilian buttlift m eget fett. Men ikke min business, bare lykke til med alt livet byr på 😉😉🤭🤭j

    6. Hvis vekt bare er et tall (noe som det ikke er) og har null betydning? Hva er da problemet med å si hva mye du veier?

    7. Apropos Tyga….du hadde neppe “gledet deg såååå mye” om det ikke hadde vært for kuwtk…
      Ikke noe vondt ment med det men du har jo “møtt KKW ”
      ..noe du overhodet IKKE GJORDE !!! Å MØTE HENNNE F.EKS VIL SI Å FAKTISK MØTE HENNE. SLIK NOEN AV OSS GJORDE PÅ ET SEMINAR I LONDON…Vi håndhilset og spiste lunsj med henne. Det er å “møte noen”. Ikke bare å stå i en kø å løpe etter henne som en psyko fan(og grine bare av synet av henne og kris) de aner jo ikke at du eksisterer en gang
      En ting til, stod i et blad at du såg på deg selv som Norges svar på KKW…æhhh vel halve Norge synes vel ikke det.

      Nok om det. Du skriver bra og det skal du ha, men silikon i rævva er noe av det farligste innen kosmetiske inngrep, siden 1-10 av 3000 dør årlig siden det er stor mulighet for infeksjon i ryggraden , samme gjelder ordentlig brasilian buttlift m eget fett. Men ikke min business, bare lykke til med alt livet byr på 😉😉🤭🤭j

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg