UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly

TOPP HER ⎟ ØREDOBBER HER ⎟ SHORTS HER ⎟ VESKE CHANEL

Er det noe mellom Adrian og deg?

– Adrian og jeg er veldig nære venner, og jeg er super glad i han. <3 Det er få personer jeg ler så mye rundt, som det jeg gjør med han. Han er en skikkelig fin fyr!

Har du noen gang gått på dansing før dette?

– Njaei. Jeg gikk på turn og dans når jeg var 12-13 år, men jeg vil ikke akkurat påstå at det er noen fordeler der. Haha!

Hvordan ble du egentlig kjent?

– Det hele startet da jeg var med på Paradise Hotel i 2015. Siden den gang har jeg stått på som bare fy og jobbet med merkevaren min. Jeg er veldig takknemlig og heldig for at mange fant (og finner) bloggen min interessant. Det er jeg evig takknemlig for, og helt ærlig – leserne mine er hovedgrunnen til hvorfor motivasjonen min alltid har vært enorm. <3 Uten dere hadde jeg gitt opp for lenge siden, spesielt de gangene det har stormet på som verst.

Hvordan regner du ut hva du skal ta betalt for et annonseinnlegg fra kunder?

– Jeg har et management som styrer det. Det kommer an på hvor mange følgere/lesere man har, egentlig. Jo større du blir, jo høyere kan prisene justeres.

Hvis du måtte blitt sammen med noen av de på Skal Vi Danse, hvem hadde det blitt?

– Benjamin. ☺️

Hvor i verden ville du aller helst bosatt deg?

– LA på våren/sommeren og Bali på høsten/vinteren. 

Hvorfor pynter du deg så mye til dansetreningene?

– Det er ikke alltid jeg gjør det. Men som oftest har jeg foundation, concealer og bryn fordi vi ofte blir filmet på trening til programmet. Da er det litt greit å se litt OK ut, synes jeg selv. Med det sagt har jeg absolutt kommet sminkefri på trening også, altså.

Hvilken linje gikk du på videregående?

– Idrettslinja!

Hvorfor meldte du deg på Skal Vi Danse?

– Man melder seg ikke på, man blir spurt. <3

Hvordan går det med dansingen så langt, synes du?

– Det går bra! Det er litt vanskelig nå i starten da det er så mye teknikk å lære, men jeg har kommet godt inn i det nå. Det er tross alt kun 5 (!!!) dager til premiere, så her er det fullt fokus og bånn gass!

Hva er din første dans?

– Cha Cha Cha! Den er sexy, intim og veeldig kjapp i bevegelsene. Grugleder meg til å vise det frem, men det skal nok gå fint! Det er bare det at dette er første gangen jeg skal danse på livesending, så det er så klart ganske nervepirrende. Jeg gleder meg til første sending er over, slik at jeg vet mer hva jeg går til. Føler jeg blir mer trygg fremover, da.

Angrer du på at du gjorde det slutt med eksen din?

– Nei, overhodet ikke. Det var det riktige valget for meg.

______

Still gjerne spørsmål i kommentarfeltet, så svarer jeg der også! <3

26 kommentarer
    1. Er Benjamin singel, slik at det kan oppstå romantikk mellom dere? 🙂
      Lykke til i skal vi danse.

    2. Heipådeg😊 ville bare si at jeg syntes du har vokst så mye de siste årene. Åssen du har taklet ting og kommet mer fram. Super tøft at du blir med på skal vi danse skal følge deg til punk og prikke 😁! Masse lykke til å stå på videre! Stolt av deg! 😁

    3. Hei! Er du kristen eller tror på noen religion?
      ( du trenger ikke å svare vis du ikke har lyst☺️)

    4. Anbefaler du idrettslinja? Ulemper og fordeler? Hvordan var din opplevelse der?❤️❤️❤️

      Lykke til på skal vi danse 😚

    5. Anbefaler du idrettslinja? Ulemper og fordeler? Hvordan var din opplevelse der?❤️❤️❤️

      Lykke til på skal vi danse, heier på deg!😚

    6. Hva heter det filteret du bruker på snapchat hvor det kommer piler i ansiktet ditt, lignende amors piler?

    7. Hvor er den svarte toppen du hadde på deg på vloggen i dag? (den korte i skinn eller noe sånt) 🤗masse lykke til på Skal vi danse forresten 🤞🌸

    8. Hei har lagt merke til at du er veldig mye med dansepartneren din utenom dansinga. Dere har sikkert blitt gode venner og alt det der men så begynte jeg å tenke på om alle de andre dansepartnerene tilbringer SÅ mye tid sammen når de ikke trener? Trodde dere hadde et kollega forhold sånn at man møtes for å trene så dra hjem, og møtes i forbindelse med dansing og slikt? Tenkte ikke over dette før du skulle være med han på bursdagen hans på kvelden også, trodde det var dagen man var med familie og nære venner ikke kollegaer kanskje? Spørsmålet mitt er vel om det er noe mellom dere enn bare vennskap:) lykke til i skal vi danse, gleder meg til å se deg på skjermen!

    9. Hei har lagt merke til at du er veldig mye med dansepartneren din utenom dansinga. Dere har sikkert blitt gode venner og alt det der men så begynte jeg å tenke på om alle de andre dansepartnerene tilbringer SÅ mye tid sammen når de ikke trener? Trodde dere hadde et kollega forhold sånn at man møtes for å trene så dra hjem, og møtes i forbindelse med dansing og slikt? Tenkte ikke over dette før du skulle være med han på bursdagen hans på kvelden også, trodde det var dagen man var med familie og nære venner ikke kollegaer kanskje? Spørsmålet mitt er vel om det er noe mellom dere enn bare vennskap:) lykke til i skal vi danse, gleder meg til å se deg på skjermen!

    10. Helt ærlig så var jeg en av dem som virkelig ikke synes noe om deg før, men nå så elsker jeg deg! det er så fint å se alt du oppnår og du må bare huske på at haters cant bring you down for det klarte vartfall ikke jeg! Lykke til på skal vi danse isabel!!!❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg