UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly

T-SKJORTE HER

Hvor skal du feire nyttår?

– Jeg har ikke helt bestemt meg enda, men Stockholm vurderes sterkt. 😊 Vi får se!

Hvordan ser drømmemannen ut?

– Du, det er supervanskelig for meg å svare på, for jeg kan falle for veldig mye forskjellig. Alt fra blonde, blåøyde til mørke, mystiske menn. Det kommer helt an på dagsformen, holdt jeg på å si! Haha. Men skal jeg være ærlig betyr ikke utseendet like mye når man blir eldre. Jeg blir mye mer tiltrukket av en nydelig personlighet og et stort hjerte, fremfor den deiligste fyren i rommet. Dersom vedkommende både er kjekk og har tidenes personlighet klager jeg dog ikke, men jeg setter mye mer pris på en fin personlighet.

Har du vært russ?

– Ja, det har jeg! Jeg var rød russ på Bryne VGS. Jeg var i et forhold i russetiden da, så jeg var ikke så alt for crazy. Eksen min var nemlig ikke russ selv, så da ble det ikke like mye fest og fyll for min del. Ikke like mye som for de single venninnene mine, that is. Hehe!

Kan du ha en video der du leser opp fra boken din?

– Ja, absolutt!! 😊 Hadde det vært interessant for dere? Isåfall kan jeg gjerne gjøre det, altså. <3

Hvor er t-skjorta du hadde på boksigneringen i går fra?

– Den er fra Gina Tricot! Sykt kul, jeg elsker den. Jeg hermet etter Ine, hun hadde den på seg når jeg kom til henne til Bergen. Heldigvis er hun en venninne som elsker å twinne med meg like mye som jeg elsker å twinne med henne. Hehe! Flaks for meg.

Har du funnet ny leilighet?

– Jeg er desperat etter å finne meg drømmeboligen nå, og jeg sitter seriøst konstant å glor på Finn.no etter nye boliger til salgs. Jeg er så sykt kresen at det skulle ikke vært lov, men jeg føler helt ærlig ikke at det finnes noen fine cribs til salgs i Oslo for tiden?? Jeg blir gal! Så fort jeg finner en som faller i smak, slår jeg til på sekundet. Jeg er skikkelig utålmodig nå kjenner jeg, så jeg håper det dukker opp noe jeg liker asap. Holder dere så klart oppdatert på den fronten!

Hva er hemmeligheten til et så perfekt hår som ditt?

– Ntåh, tusen takk!! <3 Helt ærlig gjør jeg veldig lite med det. Jeg vasker det ikke så alt for ofte, da hårvask for ofte kan slite på håret. Dessuten har jeg også sluttet å rette og krølle håret, slik at jeg tar mest mulig vare på det. Heldigvis har håret mitt gått tilbake til sitt “gamle jeg”, og jeg har jo også sluttet med extensions for flere måneder siden. Det er deilig å slippe det og kun ha mitt naturlige hår nå. Skal jeg komme med to gode tips er det disse: 1. sov med håret i flette, og 2. husk å bruk gode hårprodukter! Selv bruker jeg Shu Eumura sine produkter og jeg elsker de!

Er du venn med alle fra PH-sesongen din?

– Da spørs det veldig på hvilken av de to sesongene du mener. Jeg kan jo svare på begge da, kanskje? 😄 Fra sesong 7 har jeg kontakt med Linn, Sara og Mathias. Jeg prater litt i blant med flere av de andre også, men det er i hovedsak disse jeg har god kontakt med og prater med ofte. Fra sesong 10 har jeg fått meg to bestevenninner, nemlig Ine og Newa. Det vet dere jo allerede, hehe. Erik har jeg også god kontakt med nå, ettersom at vi spiller inn en serie sammen!

Hvis du skulle valgt et annet sted å bosette deg i verden, hvor skulle det vært?

– Det er vel ikke sjokkerende at svaret mitt er LA? 😍 Har falt helt pladask for den byen! Det skjer noe 24/7, menneskene der er så carefree (i hvert fall de jeg ble kjent med), det kryr over av superkule restauranter, klimaet er perfekt.. Nei, LA i mitt hjerte altså!

Hvor pleier du å dra ut når du fester i Oslo?

– Jeg fester svært sjeldent i Oslo. Før festet jeg mye, og da dro jeg alltid på Nox. Standard, haha. Nå skal jeg jo ut med jentene i helgen og feire at jeg endelig har tid til å sosialisere meg igjen, men jeg vet ikke hvor velger å dra. Jeg vil dra et sted der det er bra musikk, kule folk og nuuull drama. Hvor anbefaler dere meg å dra ut i Oslo, dere som bor her og er over 20? For å være helt ærlig foretrekker jeg fester mye mer enn byen. Vorset er også alltid tusen ganger bedre enn klubben. Vi får se hva det blir til, men det skal bli gøy å få kost meg litt med venninnene mine igjen! Fy søren, det har jeg savnet. <3

Er du singel?

– Yes!

Angrer du på noen av forholdene du har vært i?

– Jeg har bare vært i to seriøse forhold, og nei, jeg vil ikke si at jeg angrer på noen av de.

Hvis du skulle valgt noen TV-programmer å delta i, hvilke hadde det vært?

– Jeg synes både Skal Vi Danse, Farmen Kjendis og Bloggerne ser gøy ut!

Kunne du deltatt på Ex On The Beach?

– Aldri i livet. Jeg vet at man “aldri skal si aldri”, men i dette tilfellet her kan jeg viiirkelig si ALDRI. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal ville utsette seg for å 1. være innestengt i en villa med eksene sine eller one night stands, 2. kun være der for å skape drama og 3. man vinner ingenting en gang? Jeg mener, hva er hensikten? Det er ingen konkurranse en gang. Jeg hadde ikke deltatt om jeg så hadde fått 1 mill for det. EOTB er noe helt annet enn PH, i mine øyner. Sistnevnte er i det minste en konkurranse, og fokuset der er ikke sex, drama med eksen og fyll. På PH får vi ikke tilgang på i nærheten av så mye alkohol som det man gjør på eotb en gang, nettopp fordi produksjonen bryr seg om hvordan vi fremstår i programmet når det sendes. Man får ikke lov/mulighet til å drikke oss så sørpings at vi ikke har kontroll på hva vi gjør. Blir noen for fulle, stenger de baren. Det er jeg veldig glad for, for herregud så mye teit man kan finne på dersom man er veldig beruset og dessuten blir filmet for hele Norge å se.

Hvor skal du feire jul?

– Jeg skal feire hjemme i Oslo sammen med familien. Åh, jeg gleder meg så utrolig mye! Julaften er det hyggeligste jeg vet om. Jeg er ekstra glad i den nå som jeg styrer og holder på for å gjør julen best mulig for familien min. Jeg er så opptatt av å skape minner og tradisjoner, spesielt for de små. Det er litt teit da, for jeg er så irriterende mot meg selv som alltid må overgå meg selv fra fjoråret… Haha. Jeg vil bare gjøre alt bedre og bedre for hvert år som går. <3 Nei fy søren, jeg storgleder meg! Det er jammen ikke lenge til nå!!!

____

Still gjerne spørsmål i kommentarfeltet, så svarer jeg der også!

17 kommentarer
    1. Siden du og Erik har hvert deres «lag» i nye PH, skal dete også reise ned til Mexico i januar da for å filme der også?😍

    2. Åh, meg og venninnen min var i Stockholm i fjor og feiret nyttår!! Det var sååå gøy, vi hadde the time of our lives, så det anbefales veldig😻

    3. Hei! Jeg lurte på om du kunne lese boken din inn som lydbok? Hadde vært så fint hvis den evt. Skal bli lydbok at den er lest av deg sånn som sophie elise har gjort! Sliter sånn med synet så det er vanskelig for meg og lese og da hadde det vært fint hvis du leste den inn, syns det er så gøy når forfatteren faktisk leser boken sin selv

    4. Var på sumo med en gjeng i går og herregud så Flo k og serviceminded Newa er! Herregud hun er så skjønn.

    5. Synes du det er rart du ikke har fått forespørsel om å være med på bloggerne ettersom du er
      Norges største blogger, og har vært så og si
      alltid på toppen?

    6. Hvordan bør man kle seg i Dubai? Har bestilt reise dit og ser noen sier det er veldig strengt, mens andre ikke.

      Å hva har skjedd med blogg.no skulle starte opp blogg igjen men nå må jeg bli «godkjent» først? Hva er det?

    7. Du har jo sett en del på EOTB, vet du hvor man kan se siste sesongen av eotb Swe? Dplay.se funker ikke i Norge..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg