UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly

TOPP HER ⎟ BUKSER HER

Har du en Nelly rabattkode?

– Yes! “NLY15” gir dere 15% rabatt på alt fra Nelly sine egne merker HER.

Er du klar for dansen i kveld?

– Yes! I am! I skrivende stund sitter jeg faktisk i studio der hvor vi filmer hver livesending. Benjamin og jeg hadde oppmøte klokken 10:00, for å ha parkettprøver. Frem til sendingen starter klokken 19:30 henger vi i studio hvor vi blir sminket, fikset håret på, får kostyme, spiser middag og har parkettprøver og generalprøver. Full fres fra 10 på morgenen til sendingen er over!

Er håret ditt hundre prosent ekte?

– Det er det!

Hvem har du med i publikum i dag?

– Mamma, Golnaz, Rami og Sidra. <3 Jeg har annenhver med familie, og annenhver med venner. Vi får fire billetter hver til publikum, så da må man organisere og planlegge.

Er du redd for å ryke ut i dag?

– Det er jeg alltid. Man vet jo aldri! Derfor trenger jeg alle stemmer jeg kan få. <3 Alle har tre gratis stemmer på TV2.no når sendingen starter, i tillegg til at man kan stemme på meg ved å sende “11” til 26400 fra klokken 19:30. Jeg jobber så hardt jeg kan og gir full rulle, så håper jeg jo så klart at det skinner igjennom og at dere som ser på og dommerne liker opptredenen min.

Er du nervøs for livesendingene?

– Åh shit, jaaa… Jeg blir SÅ nervøs at det ikke er klokt en gang. Jeg sliter skikkelig med å holde nervene under kontroll, så det er noe jeg definitivt må jobbe med. Det er så synd, for det går utover prestasjonen min på parketten. Jeg skal faktisk få snakket med psykologen om det, slik at jeg forhåpentligvis kan få noen gode tips og råd til hvordan å håndtere det bedre.

Hvilken dans skal du danse i dag?

– Jive! Det er en av de vanskeligste dansene, det går helt ekstremt fort og det er mange trinn. Men enn så lenge synes jeg dette har vært den gøyeste dansen å lære seg! Den er bare skikkelig good feeling! Ordentlig glad dans!

Hva synes du om Khalid konserten i går?

– Å herreguuuud det var noe av det gøyeste! Elsker Khalid så sjukt! Jeg var litt skuffet over at han ikke sang Suncity da, men ellers 10/10!

Hvis du måtte danset med noen andre enn Benjamin, hvem hadde du valgt?

– Santino eller Bjørn! <3

Hvordan er Benjamin som partner?

– Han er streng, motiverende, super ekstremt dyktig, fokusert og veldig engasjert! Kort oppsummert, haha.

Hvorfor har du ikke blogget de siste to dagene?

– Åh, det har jeg skikkelig panikk over. Jeg har rett og slett ikke hatt noe tid, noe som gjør meg fryktelig stresset og engstelig. Jeg sliter jo så mye med dårlig samvittighet ovenfor dere lesere som daglig klikker dere inn her, og så har jeg ikke oppdatert med nye innlegg. Det finnes ingen dårligere følelse. Jeg tok med meg mac-en til studio i dag slik at jeg skal få blogget mellom slagene. Nå holder jeg ikke ut med et sekund med dårlig oppdatering igjen.

________

Lurer du på noe mer? Still i kommentarfeltet, så svarer jeg der også! <3

19 kommentarer
    1. Både jeg og datteren min (snart ti år) heier på deg! Hver gang det er din tur sier hun “åh mamma hun er så fin” ♥️ vi stemmer såklart på deg og Benjamin 😍

    2. Ser ut som du kosa deg skikkelig på sending idag!!! Så utrolig gøy å se <3 Heier så masse på deg og har virkelig troa!

    3. Digger deg! Så glad for at du gikk videre i skal vi danse😄 Det at dere var i fare for å ryke ut idag, hadde absolutt ikke noe med dansen å gjøre! Den var super & jeg kan se dere har gjort en god jobb. Eneste tipset jeg kan komme med, er ansiktsuttrykk. Matche ansiktsuttrykk med dansen.

    4. Ble du virkelig så overraket som det så ut til over å være blant de tre som stod i fare for å ryke ut fra svd? Priceless.

    5. Håret ditt er så nydelig! Jeg bruker alt av dyre shampooer, håroljer, kurer, vitaminer også videre for at håret mitt liksom skal vokse seg langt og holde seg glansfullt nå, men det kommer aldri til å bli som ditt da haha.

    6. 💖💖💖

      Kordan har du det om dagan ? 🙂

      Fokkuser på dæ sjøll, dansinga og lite blogging 🙂 Det e aldri dumt og ta pausa fra blogg, LEV DRØMME LIVE DITT FULT UT 💕💕💕

    7. Hva tenker du om at sophie elise sier i podcasten sin, at det ser ut som du og Benjamin har orgie på dansegulvet? Du er dødsflink i skal vi danse, stå på!

    8. Lurer på nårr du skal selge klær på nettsiden som du har gjort et par ganger?.. er lengesiden jeg spørt om dette men kan ikke se å ha lest eller sett noe om det og jeg har sjekket titt og ofte. Liker virkelig klærne dine og hvordan man kun bestille klær av deg ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg