UKENS SPØRSMÅL

Reklame | NELLY

Kunne du vært med på Farmen Kjendis?

– Åh, det hadde nok vært fryktelig tøft å deltatt på det, men jeg er helt sikker på at det hadde vært en utfordring jeg kun hadde hatt godt av. Så ja, kanskje?

Har du kjæreste?

– Nei, det har jeg ikke. 

Har du noe kontakt med eksene dine?

– Null. 

Gleder du deg til neste sending av Skal Vi Danse?

– Jeg gleder meg alltid til ny sending, men jeg er også alltid like nervøs. Haha! Men det er noe helt magisk ved lørdagssendingene. Det er alltid så god stemning og jeg har det seriøst SÅ gøy! Skal Vi Danse, ass. <3

Hvordan har du det?

– Jeg har det veldig bra! Livet mitt består jo så og si kun av dansingen og jobb om dagen, så jeg føler vel kanskje at jeg mest går på autopilot i disse tider. Litt kjipt at jeg har så lite tid til å være med venner og familie, men heldigvis har de full forståelse og dessuten så er det jo bare såpass travelt i en periode, før alt går tilbake til normalen når programmet er over.

Har du opplevd utroskap?

– Ja, dessverre.

TOPP HER

Hvordan er det å gå fra lite trening til MYE på så kort tid?

– Du, det er veldig tøft altså! Jeg hadde ikke trodd at dansing var såpass slitsomt som det det faktisk er. Det er ikke bare krevende fysisk, men også psykisk da man er så fokusert når man er på trening. Fokuserer man ikke, får man det jo heller ikke til. Jeg avslutter alltid hver trening med å fortelle Benji at jeg er helt svidd i hodet – haha.

Fikk dere velge hvilken kjendis dere ville danse med denne uken selv?

– Nei, det bestemmer produksjonen. 😁

Hva synes du om det som ble sagt om deg i en podcast?

– Jeg synes vel helt ærlig at det er litt spesielt å sitte å diskutere hvem man tror jeg har hatt sex med og ikke, åpent i en podcast. Det er personlig ikke noe jeg selv ville gjort om andre. 😅

Er du redd for å være blant de mest færrest stemmer igjen på lørdag, ettersom det skjedde på forrige sending?

– Ja, jeg er veldig urolig for det. Jeg håper ikke at det skjer igjen, for jeg vil jo så gjerne få lov til å fortsette å lære meg å danse og bli med på dette fantastiske eventyret! Det jeg kan gjøre er å levere enda bedre og stå på enda mer, noe jeg virkelig har gjort. Til syvende og sist er det jo opp til dere seere og dommerne, så det er jo viktig at dere liker det jeg gjør. <3 Jeg trenger i hvert fall all hjelp jeg kan få av dere på lørdag. <3

Er du fornøyd med All Star-en du fikk?

– Super fornøyd!! Martine er jo verdens herligste! <3 I tillegg er hun jo super flink, hun kom tross alt på tredje plass i fjor!

____

Still gjerne spørsmål i kommentarfeltet, så svarer jeg der også! <3

10 kommentarer
    1. Synes bare bedre og bedre om deg Isabel! Du virker så jordnær og så stolt over det du har oppnådd uten at du er skrytete. Imotsetning til personen som hang deg ut i podcasten. Tipper vedkommende er sjalu på at du og Benjamin har funnet tonen og blitt gode venner. Du viser hvor classy du er når du håndterer som du gjør, du har vokst masse den siste tiden. Keep IT up gurl!

    2. Når er det menngen du skal selge klær igjenn på nettshop siden din? føler det er lengesiden du sa det og har vært gjevnlig inne å sett…

    3. Så imponert over progresjonen din i Skal vi danse og hvordan du håndterte det som ble sagt i podcasten. Helt innenfor å prate om seg selv offentlig, men syns strikken blir dratt altfor langt når man spekulerer og lager rykter om andres privatliv. Forstår veldig godt at du ønsker å holde privatlivet ditt for deg selv og veldig ufint av andre å ikke respektere det. Men igjen, så sier det mer om de enn om deg. Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg