UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly

JAKKE HER ⎟ BUKSER HER ⎟ SNEAKERS BALENCIAGA

Hva hadde du gjort om du hadde røket ut av Skal Vi Danse?

– Åh, da hadde jeg blitt så utrolig lei meg! Det fordi jeg virkelig elsker å få være en del av dette fantastiske eventyret hvor jeg virkelig føler at jeg vokser som person. Det å lære meg dans er dødsgøy! Jeg får utfordret meg skikkelig, og ikke minst får jeg gjøre noe som er helt ut av komfortsonen min. Jeg har også blitt SÅ glad i alle de fantastiske menneskene som både er deltakere, dansepartnere og alle i produksjonen. Vi har blitt en familie, som jeg hadde savnet noe enormt dersom jeg hadde røket ut. 

Hvor mye tjener du i måneden?

– Det varierer litt fra måned til måned. Jeg har svart på dette spørsmålet tidligere, så jeg regner med at det holder. Jeg har ikke så lyst til å snakke så mye om økonomi, egentlig.

Hvem vil du absolutt ikke møte i en duell?

– Ingen! Fy søren, alle er jo så utrolig flinke! Jeg hadde vært livredd for å møte hver eneste en, om jeg skal være ærlig haha. Det er jo et skyhøyt nivå i år. Skikkelig gøy at alle tar det så seriøst og at alle jobber så hardt for å bli bedre og bedre for hver sending. 

Har du ikke kontakt med storesøsteren din og kusina di lenger?

– Jo? Så klart har jeg det. <3 De var senest på sendingen på lørdag å heiet på meg! Jeg har bare lite tid til å sosialisere meg om dagen. Det sosiale livet mitt får jeg tilbake når denne sesongen er over. 

Hvorfor endrer du aldri på håret ditt? Lengde/farge?

– Jeg er nok litt pysete på den fronten. Jeg elsker håret mitt, og vil ikke påføre skade på det. Dessuten synes jeg langt hår er så fint, så jeg kunne nok aldri sett for meg at jeg hadde klippet meg kort. Man skal aldri si aldri da, men nå kan jeg virkelig ikke forestille meg det. 

Er det proffdanserne som bestemmer hvilken kjendis de vil danse med?

– Nei, det bestemmer produksjonen.

Er tatoveringen din ekte?

– Den på ryggen, tenker du på? Isåfall, ja. 

Når får vi se mer av leiligheten din?

– Gulvet legges denne uken, så er det innflytningsklart til neste uke! Så fort alt er på plass av møbler og diverse, skal jeg poste en housetour. Gleder meg heeelt vilt!

Når ble du singel? Jeg henger tydeligvis ikke med.

– I august, uken før jeg startet på Skal Vi Danse. 

Har du store planer for 2020?

– ÅHHH, gjett om!!! Det blir mitt år, selv om jeg føler at dette året også definitivt har vært mitt år. Men jeg står jo på og passer på at for hvert år som går, så utvikler jeg meg mer og mer. Jeg har ingen planer om å ta det med ro innen nærmeste fremtid, for å si det sånn. 

Hva er planen din etter SVD?

– Dra på en liten ferie, hvor jeg skal slappe heeelt av og la kroppen min hvile. Haha!

Hvem tror du vinner SVD?

– Umulig å si! Det kan være hvem som helst!

Hvem tror du ryker på lørdag?

– Samme svar som ovenfor. Helt umulig å si! Nå spisser konkurransen seg mer og mer til, så nå er det enda viktigere å levere enda bedre danser og jobbe hardere enn noensinne. I tillegg er det nå stemmene fra dere der hjemme som betyr mer og mer for hver sending som går.

_____

Pssst! Nå har det sjuke salget startet på Nelly! Opptil 70% rabatt!

Du finner det HER. <3 

13 kommentarer
    1. Det er et par ting ang skal vi danse jeg er så nysgjerrig på😅🙈
      Hvem er det som bestemmer hvilken dans dere skal ha, og hvilket tema (hvilken sang, film osv)?

      Det er jo proffdanserne som lager koreografien? Når får de vite hvilken sang dere skal ha, og når lager de koreografien?😱 De danser jo med dere hele dagene, når får de tid til å lage koreografi til uken etter?🙈
      De er jo maskiner! For en fantastisk gjeng!😍

    2. Det er et par ting ang skal vi danse jeg er så nysgjerrig på😅🙈
      Hvem er det som bestemmer hvilken dans dere skal ha, og hvilket tema (hvilken sang, film osv)?

      Det er jo proffdanserne som lager koreografien? Når får de vite hvilken sang dere skal ha, og når lager de koreografien?😱 De danser jo med dere hele dagene, når får de tid til å lage koreografi til uken etter?🙈
      De er jo maskiner! For en fantastisk gjeng!😍

    3. Det er et par ting ang skal vi danse jeg er så nysgjerrig på😅🙈
      Hvem er det som bestemmer hvilken dans dere skal ha, og hvilket tema (hvilken sang, film osv)?

      Det er jo proffdanserne som lager koreografien? Når får de vite hvilken sang dere skal ha, og når lager de koreografien?😱 De danser jo med dere hele dagene, når får de tid til å lage koreografi til uken etter?🙈
      De er jo maskiner! For en fantastisk gjeng!😍

    4. Jeg synes du ligner litt på Kim k , og hun har nettopp endret lengde og hårfarge.. tror absolutt (!!!) du ville ha passet denne hårfargen! Guuud hvor nydelig den var på hun, og bli like nydelig på deg. Skjønner det e skummelt med hår, du har et vakkert og glansfullt hår men tror du ville passet slik som kim

    5. Hva synes du om at j har fått seg ny dame så fort? Heier på deg på skal vi danse:) digger deg og bloggen:)

    6. Ser på sminkevideoen til Sidra. I bakgrunn har hun et bilde av en hånd. Kan du please spørre henne hvor det er fra? Love ❤

    7. Hei! Du er så utrolig flott i den jakken fra Nelly! Hvilken størrelse har du den i? Helt opp til deg å svare på dette, bare lurer ift hva slags størrelse jeg evt må ha i den selv😊

    8. Husker når du var på sånn synsk greie med p for lenge siden, og skulle fortelle om det senere på bloggen, du gjorde aldri det så jeg lurer på om du kan fortelle om opplevelsen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg