UKENS SPØRSMÅL

Reklame | NELLY

KJOLE HER

Hva er ditt beste tips når det gjelder å ta tilbake eksen?

– Don’t. Det er en eks av en grunn. Det høres kanskje litt harsh ut, men jeg snakker av erfaring. Det er sjeldent en god idé å “prøve på nytt”. Du er den samme personen, og det samme er din ekskjæreste. Har det allerede blitt slutt, bør man heller fokusere på å komme seg videre og la fortid være fortid. Nå snakker jeg jo så klart av egne erfaringer, og jeg er fullt klar over at det kan være annerledes for andre. Men for min del har det vært et dårlig valg.

Føler du deg pliktet til å fortelle leserne dine om alt som skjer i privatlivet ditt?

– Absolutt ikke. Før var jeg derimot sånn at jeg følte at dere hadde “rett” på å få vite alt som skjedde på privaten. Men jo eldre jeg har blitt, jo mer liker jeg å holde kortene tett til brystet. Jeg deler det jeg har lyst til og det jeg selv er komfortabel med. Ikke hva lesere og følgere “krever” å få vite.

Tips til motivasjon når man sliter på skolen?

– Jeg har hatt denne samtalen med søsknene mine, og det beste svaret jeg har å komme med er: tenk på fremtiden. Man vil skape en fin, trygg og god fremtid for seg selv. Det kan godt hende at skolen er kjedelig til tider, men det er jo det grunnleggende for fremtiden. Det er så viktig å fokusere på skolen! Jeg angrer på at jeg ikke tok det mer seriøst, om jeg skal være helt ærlig. Jeg skulle ønske at snittet mitt var mye høyere, i tilfelle jeg en gang vil begynne å studere i fremtiden. Man vet jo aldri. Men med mitt snitt vet jeg at dersom jeg vil begynne å studere noe senere, må jeg garantert ta opp fag for å få høyere snitt. Det er kjipt. Hadde jeg derimot tatt skolen mer seriøst, hadde jeg ikke behøvd det.

Har du tilbrakt noe tid med Benjamin etter at dere røk ut?

– Ja. ☺️

Hva var den gøyeste dansen på SVD?

– Den siste dansen vår, til Crazy in love av Beyonce. I tillegg betydde dansen hvor jeg åpnet meg om barndommen min ekstremt mye for meg. Det var jo ikke den gøyeste så klart, ettersom at det var så emosjonelt for meg, men det var den absolutt viktigste, mest betydningsfulle og fineste dansen jeg danset.

Hvem var favorittdommeren din i SVD?

– Egor og Tore synes jeg var de mest rettferdige.

Hvordan har du det nå?

– Åh, takk som spør, fine du! <3 Jeg har det veldig bra! Jeg er dog litt stresset ettersom at det er så mye som skjer nå, så jeg prøver å ta tak i alt som har blitt satt litt på vent under deltakelsen. Det er myeee, så det blir ikke akkurat mye avslapning på meg til tross for at jeg akkurat røk ut. Men jeg klager ikke! Alt som skjer er saker jeg har drømt om i alle år, og jeg er uendelig takknemlig og fortsatt i sjokk over alle muligheter jeg har fått.

Kan du vlogge mer?

– Ja, hundre prosent! Jeg postet en ny vlogg på lørdag, som dere finner her. Men nå blir det mye vlogging fremover – det lover jeg! Elsker å være tilbake på YouTube!! 😍

Kan man melde seg på Skal Vi Danse?

– Nei, man kan ikke melde seg på. Man blir spurt om å delta av produksjonen! ☺️

Kommer du til å danse videre etter at du røk ut?

– Ikke selskapsdans, nei. Det var gøy på SVD, men det er ikke helt meg akkurat. Hehe! Men gøy å ha lært seg de forskjellige dansestilene! Også er det jo gøy å kunne tøffe seg i passende settinger da, så klart. Hahaha!

Har du fått med deg all kjærligheten du får på Jodel?

– Ja, og det er SÅ hyggelig! Fy søren! Jeg har vel alltid vært hatet på Jodel, så det at det er positivt om meg der for en gangs skyld er jo veldig fint! <3

17 kommentarer
    1. Han jeg er sammen med nå, vi var sammen 8 mnd slutt nesten ett år fant ut at vi ville prøve på nytt. Nå har vi vært sammen i 5 år samboere i 3 år og venter vårt første barn i desember <3 ikke alltid det trenger og være dårlig og ta tilbake!

      Ha en fin kveld, kommer til og savne deg i skal vi danse 🙁
      Klem fine deg <3

    2. Synes det blir litt dumt at du unngår det mest stilte spørsmålet selvom vi alle vet hva svaret er. Kan du ikke bare bekrefte at du og Benji er et par?

      1. Kan ho ikke bare få holde det for sæ sjøl? Hvis dem e sammen, la dem få vær det i fred.. ho har ingen plikt til å fortelle verken dæ eller nån andre av følgeran hennes kem ho e eller ikke e sammen me

      2. «Blir litt dumt?» unnskyld, men siden når har noen av oss rett til å vite ting i livet hennes? Det er opp til henne å svare når det skulle passe, men hvis du mener at «alle vet svaret» så trenger du vel ikke spørre heller 🙂 all love

      3. Hun basically bekrefter ved å tie. Alle er kjappe på å avkrefte om det ikke er noe. Sier seg selv. Mest sannsynlig holder de på og har ikke definert seg som kjærester enda, og derfor faller det heller ikke naturlig å gå ut og bekrefte heller, men hun kan heller ikke avkrefte for det vil føles feil det også.

        All in good time.
        La folk få leve, hun skylder da ingen noen som helst forklaring på noe, hun lar deg kun få innblikk i livet sitt. Chill out og fokuser mer på ditt eget liv.

    3. Jeg er enig i at vi ikke har krav på å vite noen ting. Men vi heier på deg, ønsker at du skal ha det bra og gleder oss på dine vegne, så når du ønsker å fortelle ting er det veldig veldig hyggelig <3 Jeg så akkurat episoden på boligjakten, og du er bare så nydelig.

    4. Hvis du og Benji blir sammen.. burde dere ikke gå på salsa kurs eller andre dansekurs? Tror det hadde styrket forholdet med at dere gjorde noe han er god på. Dans er jo det aller viktigste for en danser.

    5. Hva syntes du om all drittet som blir omtalt i media angående Espressohouse? Ville u kjøpt deg kaffe der?

    6. Hei Isabel🥰
      Hadde du hatt muligheten til å lage en sminkevideo eller et innlegg av hva slags sminke du bruker? Elsker hvordan du sminker deg:)

    7. Var på the well i går samtidig med deg. Satt faktisk bare et bord bortenfor deg og Benjamin. Dere var så søte sammen, måten han tok på deg! Dere så så nyforelsket ut. Elsker bloggen din og heier på kjærligheten❤️

    8. Enig med deg, en ex er en ex. Unntak med regelen selvfølgelig. Men mange av oss inkl meg selv har allikevel forsøkt ørten ganger enda man vet innerst inne dette er feil. Se å få skjønt det, er nok greia.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg