UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly

Hvordan har du det akkurat nå?

– Jeg har det veldig, veldig fint! Tusen takk som spør, skjønne! Livet mitt er nesten som en film for tiden, hvor alt for mye som jeg har drømt om skjer på en og samme gang. Det er så surrealistisk! Jeg føler meg generelt veldig takknemlig, ydmyk, lykkelig og glad om dagen. <3

Har du en rabattkode på Nelly?

– Ikke for øyeblikket, men akkurat nå får du 20% rabatt på alle kjoler HER. <3

Hva er ditt forhold til trening etter SVD? Skal du fortsette å trene?

– Jeg har jo trent minimalt de siste par årene, noe som egentlig er litt rart ettersom at jeg har spilt fotball i 8 år og gått på idrettslinja på VGS. Jeg har alltid vært super glad i aktivitet, men etter at jeg deltok på PH i 2015 forsvant det helt. Jeg startet å trene med personlig trener ca 2 måneder før SVD startet, for å forberede meg litt til den aktive deltakelsen. Benjamin og jeg trente alt fra 5-8 timer dans om dagen, og det er en ganske stor forskjell for meg som ikke har vært i særlig aktivitet den siste tiden. Men nå som det er over, har jeg vel kjent på at det har vært digg å la kroppen hvile. Jeg trooor at jeg vil ta tak i trening igjen etterhvert, for jeg merket hvor bra det var for både kropp og sinn. Så konklusjonen er at jeg vil starte etterhvert, men nå vil jeg chilleeee. Hehe!

Det innlegget du skrev om at du visste om utroskap – handler det om deg selv eller noen andre?

– Det handler om noen andre.

Om du hadde måttet velge en studieretning nå, hva hadde du valgt?

– Da hadde jeg valgt å studere for å bli barnevernspedagog. Helt klart. Jeg begynte faktisk å studere vernepleie i 2014, men fant ut at det ikke var noe for meg. Jeg håper at jeg en dag kan jobbe mye med å hjelpe barn som har det tøft, for det er virkelig hjertesaken min og det hadde betydd enormt mye for meg.

Synes du selv at du er et godt forbilde?

– Hadde du spurt meg for et par år siden, hadde svaret vært nei. Men i dag synes jeg at jeg er et godt forbilde. Jeg er så mye tryggere i den jeg er som person og ikke minst mine verdier. Jeg har vokst vanvittig mye de siste to årene, og i dag er jeg veldig stolt over den personen jeg har blitt. Det å være et forbilde er noe som alltid har skremt livet ut av meg, for det er et ekstremt stort ansvar å ha på seg. Nå skremmer det meg derimot mye mindre, og det tror jeg er fordi jeg føler at jeg har kommet så mye lengre. Jeg vet hva som er greit å poste på sosiale medier, jeg er klar over min påvirkningskraft og jeg har lært at det jeg deler kan ha en innvirkning på de som følger meg og som leser bloggen min. Jeg har tatt ulike valg for å bli et bedre forbilde, og skjerme de yngre følgerne mine. Blant annet har jeg hatt en “nære venner” liste på Instastory, hvor jeg poster når jeg fester for eksempel. Alkohol er ikke noe jeg trenger å vise mye av på story, for jeg vet at det er mange unge som ser. Så alt i alt føler jeg at jeg er mye mer forsiktig og vil være et bra forbilde for de som følger meg.

Hvorfor har du enda ikke flyttet inn i leiligheten din? Skulle du ikke det i dag?

– Jo, du… Ting tar tid. Jeg fant ut at det må males et strøk til i hele leiligheten, lister må fikses, rosett må bestilles og walk in closet må monteres. Elektriker må inn i leiligheten og innstalere lamper og ledninger. Alt av møbler har jeg manglet, frem til i dag. Jeg var på en ordentlig shopping spree i dag da, så når er noe i boks. Et eget innlegg om det kommer i morgen!

Så du hvem som ble kastet ut fra Kjendis gallaen i går?

– Ja.

Skal du reise noe i 2019?

– Jeg håper det. Nå skjer det alt for mye i livet mitt til at jeg bare spontant kan reise bort, selv om jeg skulle ønske at jeg kunne booket meg en tur i skrivende stund, til varme og sol. Jeg får ta det igjen så fort jeg får mulighet. <3

Tenker du å vlogge innflytning og shopping til leiligheten?

– Åh, ønsker dere det?? Isåfall: JA!! 😍

Når hadde du sex for første gang?

– Det var rett før jeg fylte 18 år.

Hva tenkte du i det øyeblikket du røk ut av Skal Vi Danse?

– At det var helt riktig at det var min tur å ryke. De resterende parene som var igjen når jeg røyk ut i uke 8 av 12 var så sjukt flinke, og på et mye høyere nivå enn hva jeg var. Det er en dansekonkurranse, og de beste danserne fortjener å gå videre uke etter uke. Det var min tur den sendingen. Jeg hadde helt ærlig ikke hatt samvittighet til å gå videre den uken, til fordel for at en annen av de gjenværende hadde måttet forlate konkurransen. Det hadde ikke vært rettferdig overhodet. I tillegg tenkte jeg på hvor ekstremt heldig jeg har vært som har fått deltatt på noe så fantastisk, og hvor stolt jeg var over å ha kommet så langt sammen med tidenes beste dansepartner. <3

Hva var det som overrasket deg aller mest med SVD?

– Hvor mange timer man trener hver eneste dag. Jeg trodde ikke at det skulle ta så mye tid, men det gjorde det virkelig for oss alle. Jeg tror det var litt ekstra spesielt denne sesongen også, for nivået i år har aldri vært så høyt tidligere. Det har jo lagt en del press på oss til å prestere på topp, og det krever så klart hardt arbeid og mange timer i dansesalen.

Hvordan er ditt forhold til dine ekser?

– Absolutt null kontakt.

23 kommentarer
    1. Morsomt at du syns treningen var slitsomt, mens Jørgine har blitt i dårligere form pga det ikke er intensivt nok 😅
      Og JA til flyttevlogg! Gleder meg virkelig til å se leiligheten din 😊

      1. Jørgine har selv sagt at for henne ble det ikke intenst nok fordi hun tar ting tregt og ikke da er så effektiv på trening! Veldig stor forskjell også når jørgine har hatt sikkelig intensutet på trening før svd, mens isabel har trent mindre en jørgine som ikke gjør noe annet omtrent! Og jørgine syns nok det slitsomt hun også, for dansing er veldig hardt, mye koreografi man skal huske, hilsen proffdanser😊

      2. Du kan jo ikke sammenligne et menneske som har levd for trening hele livet med en person som ikke har trent regelmessig på flere år. Trodde Jørgine mente hun ble i dårligere form fordi hun spiste kjeks hele dagene på dansesenteret, så bare det på dansebobla da, følger henne ikke.

    2. Du gav et veldig bra inntrykk på SKV, jey tror mange som ikke følger deg fikk et annet bilde av deg. Jeg har fulgt deg hele tiden og du har endret deg, til det absolutt bedre. Alle er unge, alle tar «dumme» valg, men du viser en naturlighet og modenhet du SKAL i en alder av 25. Det er andre bloggere der ute som har mistet seg selv helt, antagelig fordi fokuset er på seg selv hele tiden. Det er synd på dem, for hvilke verdier sitter de med når årene går? Ja, du er også opptatt av det ytre, men likevel har du ikke det « se hvor deilig jeg er» oppvisningen, og at du er familiekjær- ingen tvil!!! Ønsker deg alt godt videre!

    3. JAAAA TIL INNKJØP TE LEILIGHETA OG VIDEO AV DEN 💖💖💖😍😍😍💖💖💖😃😃😃💖

      HELST KOR DU KJØPE ALT OGSÅ !! 😃😃😃💖💖💖😍😍😍

      Klæm 😃💖😍

    4. Helt ærlig, hva så du i Pierre. De to brødrene Pierre og daniel er skikkelig trash ass. Tapere.
      Se hvordan de oppfører seg på ex on the beach. Daniel tar jo alt han får på to ben…..

      Når du ble sammen med Pierre. Mista jeg respekten for deg. Men håper du nå skjønner at du var ung og dum 😎

    5. Hei, jeg må bare si at, du var utrolig elegant og pen i den jumpsuit! Sånne klær kler du Det var veldig sexy, men på en classy måte. Ja til flere slike outfits🤗🥰. Daaamn girl!

    6. Nivået har aldri vært høyere? Hvem sier det?
      Det har vært flere sesonger der nivået på deltakerne har
      vært mye høyere enn i 2019. Den sesongen
      Ida Gran Jansen var med feks.
      Syns man hører det hver sesong at «nivået har aldri vært
      høyere»

      1. Hei Ina! Om du har følgt med på årets sesong er det vel det både programledere og dommerne har nevnt hele tiden. At nivået aldri har vært så høyt som i år. 🙂

    7. Flyttevlogs!! Gleder meg til å se det ferdige produktet😍
      Trenger inspirasjon til å dekorere min nye leilighet, tenker det er mye å hente fra deg, så bra smak!

    8. Utelukker du også slike realityprogram som Sophie Elises Verden og Funkyfam? Tror helt ærlig en serie rundt ditt liv og din familie hadde vært mye mer interessant enn Funkyfam.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg