UKENS SPØRSMÅL

Reklame | NELLY

JAKKE HER

Kunne du vært en av de jentene som dro/hang med Dan Bilzerian i LA?

Virkelig ikke. Jeg har fått invitasjon dit av han personlig før, og jeg takket fint nei uten å nøle et sekund. Synes det nesten er litt trist hele opplegget, og derfor noe jeg ikke ville gjort selv. Men vi er alle forskjellige, og for noen jenter er sikkert det heftig. Jeg er ingen til å dømme hva andre velger å gjøre.

Skal du danse på finalen av SVD på lørdag?

Yes! Gruer meg litt, samtidig som jeg gleder meg. Heldigvis er det ikke lange dansen vi skal vise frem, så det skal nok bli gøy! Jeg savner dog ikke nervene man har i forkant av en sending, men jeg tviler på at jeg kommer til å kjenne noe på det på lørdag. Som sagt et det noen få sekunder jeg skal danse. Jeg blir derimot nervøs på finalistene sine vegner. Oh my god så nervepirrende det må være!

Hvem håper du vinner SVD?

Helt umulig for meg å velge. Jeg synes begge to er helt fantastiske dansere og kule som personer, så for meg er det klin umulig å svare på dette spørsmålet. Må beste mann/kvinne vinne! ❤️

Hvor er kjolen du hadde på deg på Familieduellen fra?

Den er kjøpt på Prettylittlething, men det er vel nesten to år siden. Mulig de har den inne fortsatt, men jeg er usikker.

Skal du ha vlogmas igjen i år?

Ja! Jeg hadde det i fjor (se vloggene på kanalen min her), og jeg syntes det var skikkelig gøy å vlogge hver dag. Jeg tror dog ikke at jeg holdt ut hele desember, men i hvert fall godt over halvveis. Jeg husker at det var veldig krevende og tok vanvittig mye tid, men i år er jeg jo bare nødt. Jeg flytter jo denne uken og det blir min første vinter og juletid i mitt nye hjem. Det er spesielt for meg, og jeg vet at det kommer til å bli veldig fint å filme alt. <3

Hvor ofte stusser du håret?

Jeg stusser det hver sjette uke.

Har du lyst på barn, og isåfall – hvor mange?

Jeg vet ikke. Jeg har alltid vært veldig redd for å bli mamma. Det er et enormt ansvar som jeg er livredd for. Kanskje det endrer seg med årene, men spør du meg nå kan jeg ikke se for meg å få barn før om eventuelt typ 15 år. Jeg er livredd, og det vet jeg grunnes i barndommen min.

Av alt du har oppnådd – hva er du mest stolt over?

Boken min. At jeg turte å fortelle historien min.

Hvem har du best kontakt med fra SVD etter sesongen?

Jeg har god kontakt med de fleste, men de jeg har mest kontakt med er Lillian, Sandra, Bjørn og Benjamin.

Hva endte du opp med? Skal du male leiligheten eller ikke?

Først og fremst: tusen takk for engasjementet i kommentarfeltet! Det var skikkelig fint å lese deres tips og erfaringer. Jeg har bestemt meg for å flytte inn uten å male først, og heller kjenne på det etter jeg har bodd meg inn litt. Føler jeg for å male da, så gjør jeg bare det da istedenfor. Nå klør jeg skikkelig i fingrene etter å bare få flytta inn, så alle sånne “ekstra greier” gjør det jo bare enda mer utsatt. Så jeg dropper det enn så lenge, men jeg er 99% sikker på at jeg kommer til å male om ganske kjapt. Haha.

17 kommentarer
    1. Du vet at viss du venter om 15 år til og få barn så er du 41 år nesten like gammel som moren min på 45 og jeg er 26 år! 😆🙈! Jeg tenker toget har godt har gått når man bikker 35+… er jo ikke helt fornuftig og få barn i «bestemor alder.. er en grunn til at det finnes oldemødrer, bestemødrer… husker jeg var så glad for og ha ung mamma som var kule og fresh enn noen i klassen som hadde gamle sletne foreldre og dem var flaue av at dem var så gamle. Er en grunn til man må ta sånn spesielle test om barna er friskt pågrunn av at kroppen eldres uansett hva man vill.. jeg trur du ville blitt en sykt god mamma nå jeg! Man er aldrig klar, men når barnet kommer så er man mer klar enn hva man hadde trudd!

      1. Elise: Jeg er ganske overrasket over at du er 26 år gammel med tanke på hvor umoden du fremstår og feilinformert du er. 41 år er slettes ikke bestemoralder, og mennesker blir eldre og eldre fordi moderne medisin har gjort at vi utsetter døden med flere år, så svært mange av dagens barn vil oppleve å ha besteforeldre som bikker 100 år.

      2. En grunn til at mennesker ikke burde få barn i så tidlig alderen som moren din: de klarer ikke oppdra ungen sin på riktig vis og de ender opp med å oppføre seg slik som deg. Eller er du bare mindre intelligent?

      3. Vell, det negative med å ha en ung mor er at man blir oppdratt av ei som skal være så kul og fresh at man selv får seg til å skrive sånne umodne kommentarer.

    2. Har selv hatt en vanskelig barndom, kjenner meg godt igjen i din historie, og storesøsteren min var livredd for å bli mor pga dette selv. Hun har nå en gutt på 2 år og kunne aldri tenke seg en bedre hverdag, og ønsker flere barn! Tror du kommer til å bli en utrolig god mamma fordi du vet hvordan det er å ikke få god nok omsorg selv!💛

      1. Jeg ser ut fra hvordan du behandler småsøsknene dine og moren din at du vil bli en god mamma. Ikke la traumer fra barndommen stoppe deg fra å ha selvtillit til å bli den fantastiske moren jeg vet du blir. Ønsker deg alt godt<3

    3. Du kommer til å bli en fantastisk mor Isabel! Nettopp fordi du mer enn alle andre vet hvordan et barn ikke skal ha det. Ikke tvil på deg selv ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg