UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly

Hvilken religion har du?

– Jeg er ikke religiøs overhodet, men på papiret er jeg “kristen”. Det vil si at jeg konfirmerte meg kristelig, men helt ærlig har jeg vansker med å tro på noe religiøst. Jeg håper at det finnes noe etter døden, men jeg er tvilsom. Skulle ønske jeg var troende da, det må være fint å ha noe å kunne tro så sterkt på. Jeg føler bare at jeg har opplevd for mye fælt i livet (spesielt som barn) at tanken på en Gud finnes er veldig langt borte. Jeg mener også at religion er roten til mye av det forferdelige som skjer rundt i verden. Religion er noe man kan diskutere i mange døgn i strekk, da det er et interessant tema. 

Hvilket forhold har du til jul, og hvordan har jul vært for deg i barndommen?

– Som barn feiret vi sjeldent jul. Familien min er ikke kristne og har derfor ikke akkurat prioritert julefeiringen. Det er jo for så vidt forståelig, men jeg husker at jeg syntes det var trist ettersom at vi bodde i Norge og alle vennene mine feiret og kom på skolen for å fortelle om feiringen sin etter julefeiringen. Jeg husker at jeg ofte løy om hvor fin julaften vi selv hadde hatt, og om gavene jeg liksom skulle ha fått. På grunn av min egen barndom har jeg alltid vært veldig opptatt av å skape juletradisjoner og fine julefeiringer for familien nå som jeg selv er voksen. De siste årene har jeg virkelig stelt i stand alt, sammen med litt hjelp av Jasmine. Jeg er julenissen, ordner pakkekalender til alle, fikser julestrømper, kjøper inn juletre, Jasmine lager pinnekjøtt og står for julemiddagen. Vi har fine julefeiringer nå, og det synes jeg er så koselig! 

Har du rabattkode på Nelly?

– I dag er det jo Cyber Monday, og derfor får du 30% rabatt på HELE Nelly (gjelder AAALLE merker!) i dag – siste dagen! Klikk her for å shoppe. <3

Når kommer YouTubevideoen om din sivilstatus?

– I løpet av de neste dagene. Jeg skal levere inn mac-en min på en sjekk i morgen, for jeg tror helt ærlig det er der problemet ligger. Så fort den har fått seg en liten sjekk, skal jeg bruke kvelden på å klippe vloggen på nytt. Fy søren for et herk elektronikk kan være til tider, ass. Det tok meg over tre timer å klippe den vloggen, så det suger jo skikkelig at jeg må gjøre alt på nytt. Men men, sånt skjer i blant, så jeg får bare få det unnagjort. <3 Beklager virkelig at det ble sånn.

Kommer vi til å se deg gjøre noe i 2020 som vi aldri har sett deg gjøre før?

– YES!!!! 😍 2020 er virkelig året mitt, dere!!! Får skikkelig adrenalin og sommerfugler i hele kroppen bare av tanken på at alle mine tre prosjekter som jeg jobber med blir avslørt i løpet av året som kommer. Wiiiiii!!!!

Har du og Benjamin kontakt etter Skal Vi Danse?

– Ja! ☺️

Har du kontakt med familien din i utlandet?

– Ikke så mye. Vi har en ekstremt stor slekt som bor i både Irak, Iran, USA, Dubai, Tyskland ++. Mamma har god kontakt med mange, mens vi barna ikke er like knyttet til dem. Personlig er det litt vanskelig for meg å ha en relasjon til noen jeg aldri har møtt før. Familien som bor her i Norge har jeg derimot god kontakt med, som for eksempel kusina mi Golnaz. <3

Hvilken parfyme bruker du?

– Jeg bruker disse tre aller mest:

Hvor er skoskapet ditt fra som du filmet på story?

– IKEA!

Er det noen i livet ditt du kunne vært foruten nå?

– Nei. Jeg har en veldig liten sirkel av mennesker som jeg slipper inn på meg og som jeg omgås med. For meg handler det mye om kvalitet fremfor kvantitet. Jeg er en person som sliter ekstremt mye med å stole på andre mennesker, og det å slippe nye folk inn på meg. Det skal utrolig mye til for at det skjer. Alle de menneskene jeg har i livet mitt er helt nydelige personer som jeg verdsetter enormt høyt, og som er ekte. Jeg er dødsheldig som har så fantastiske, genuine og gode venner og familie rundt meg. For evig takknemlig!

Ble det drama på byen på lørdag?

– Drama, nei. Jeg storkoste meg hele kvelden! Lenge siden jeg har hatt en så vellykket kveld ute. ⚡️ Vi var en skikkelig fin gjeng som vorset hos Ina først, før vi dro ut på byen. Alle var i dødsgodt humør, og stemningen var på topp! Reprise, taaakk.

Hvordan klarer du å ha så mye energi hele tiden?

– Haha, godt spørsmål! Jeg har alltid vært en energibombe. Hvorfor jeg er slik er vanskelig å svare på haha. Jeg er bare sånn, I guess. Alltid vært.

23 kommentarer
    1. Penger er «også» roten i MYE vondt her i verden..? Men kan ikke de at du har noe fordommer mot det.. kan du forklare dette? Kontra religion liksom.

      1. Så enig! Bare fordi mennesker velger å gjøre vonde og dumme ting i religionens navn, så betyr det ikke at det er religionen sin feil. Idiotisk svar av Isabel.

      2. For en merkelig sammenligning å foreta. Forskjellen her ligger vel i at penger må de fleste av oss forholde oss til på det daglige basis. Religion derimot er jo et aktivt valg en tar, slik at det er lettere å ta avstand fra religion enn penger. Uansett er det da fint mulig å mene at både penger og religion er roten til mye ondt her i verden, men det konkrete spørsmålet gikk jo på religion.

      3. Mennesker er roten til det meste*
        Uten mennesker, ingen religion, ingen penger, ingen rasisme, inget hat, the list goes on. Hva med at alle fokuserer på å være et bedre menneske….
        Penger er definitivt et større problem, ettersom penger har en innvirkning på oss alle, noe religion ikke har..

      1. Blondie: Hun har tidligere skrivd at hun bruker Isadora sin liquid eyeliner 🙂 den med glans, ikke matt.

    2. Kler du deg ut som julenisse? Er ikke søsknene dine LITT for store til at det skal komme en julenisse?🙈

      1. Hun mente jo det ikke bokstavelig da! Men at hun står mye for gaver og kalendere…. Pröv å tenk litt på det som står i teksten da! Haha!

    3. De fleste bloggere har konkurranser og giveaways på sine blogger. Tilogmed de små bloggerne som ikke har så god råd.
      Hva er grunnen til at du aldri har /har hatt dette ?

    4. Hei Isabell /gale Suzy 😉
      Vil bare si at jeg har fulgt med på deg siden jeg så deg i Paradise Hotel for første gang.
      Jeg må si du har utviklet deg VELDIG!
      Du har blitt voksen, reflektert og har gode holdninger og verdier. Hvertfall i mine øyne.
      Selv om jeg ikke kjenner deg, så blir jeg nesten litt stolt over å se hvor langt du har kommet.
      Heier på deg og syns det er fantastisk kult å følge deg. Du fortjener alt det beste og håper du får en strålende jul med venner og familie og skaper nye fine minner. Det er aldri for sent å feire jul og lage sine egne tradisjoner ❤

    5. Det første bildet av deg var fantastisk fint Isabel! ♥️
      Lurer på hvor den restauranten i din siste vlog er? Hva heter den? 🙏🏼

    6. Religion er roten til fred. Det er vi mennesker som utgjør den store uroen i verden. Vi må ikke være ignorante og beskylde religionen for uro som vi selv skaper. Bare på grunn av at det skapes i religions navn.

      Hvis det virkelig var religionen som har skylden, hadde ikke halvparten av verdens befolkning eksistert den dag idag. Da det er stort antall religiøse mennesker.

    7. Hvor er den brune liplineren og den nude leppestiften du brukt på insta story og snap story fra?🥰😍

    8. Du sier at du er opptatt av kvalitet fremfor kvalitet… Mtp. shoppinghistorien din, så motsier du deg selv veldig her…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg