UKENS SPØRSMÅL

Reklame | FLOTTEGULV

Hvor mye penger brukte du i Sverige?

– Rundt 10.000 kroner, ca. Ikke bare på meg da, men på familien også. <3

Er det fliser eller tregulv i leiligheten din?

– Det er fiskebensparkett fra Flottegulv.no. Er altså SÅ ekstremt fornøyd med gulvet mitt! Jeg har det gjennomgående i hele leiligheten, og det er seriøst det fineste gulvet jeg noensinne har sett! Jeg bestemte meg kjapt for at jeg ville ha fiskebensparkett, men at det skulle bli SÅ fint forventet jeg faktisk ikke. All creds til Flottegulv.no. Så sjukt dyktige! Skal dere ha nytt gulv, er det virkelig stedet å henvise seg til. Anbefaler dem på det sterkeste! ⭐️

Hvorfor dumpet du eksen din? Dere var så fine sammen.

– Sånne ting synes jeg er for privat til å dele offentlig, men det jeg kan si er at det forholdet ikke var noe jeg til slutt ville satse på av forskjellige grunner, og bruddet så jeg komme en god stund før det skjedde. Jeg avsluttet det en gang tidligere også, før det offisielt ble slutt i august og jeg valgte å dele det med dere. Ikke alle forhold man går inn i kommer til å vare livet ut, og det er helt greit. Man lærer noe fra hver person man velger å dele livet sitt med, så jeg kan ikke si at jeg angrer på noen av forholdene jeg har hatt. Men man må også ta det for hva det er. Funker det ikke, er det heller ingen hensikt i å bli værende og gi forholdet en hundrene sjanse. Jeg er ikke den personen som liker å waste tiden min på noe jeg allerede vet ikke kommer til å vare.

Når kommer videoen som du måtte redigere på nytt?

– Åh, dere. Her må jeg virkelig bare legge meg langflat og beklage på det sterkeste. Jeg har vært veldig opptatt med jobb både denne og forrige uke, så jeg har ikke rukket å levere Mac-en min på fiks. Jeg skal derimot låne søsteren min sin i mellomtiden for å få klippet den asap, og få den ut så fort jeg klarer. I løpet av de kommende dagene vil den ligge ute på kanalen min!

Hvordan ser godteriskuffen din ut nå, etter Sverige?

– Haha, jeg ELSKER at dere er like glade i godteskuffen min som det jeg er! Et egen innlegg er viet til den berømte skuffen min, så bekymre deg ikke! It’s coming! 😂😍

Fullførte du VGS? Hvilken linje gikk du?

– Yes, det gjorde jeg! Jeg gikk idrettslinja.

Har du noen krav til gutter du velger å date?

– Menn som har livet sitt på stell er alfa og omega. Menn som har en jobb, egen inntekt og som har mål og ambisjoner som de aktivt jobber for å nå. Det er sexy af. I tillegg er det viktig for meg at personen er familieorientert, positiv, har god energi, behandler meg bra, er spontan, ikke er sjalu, er trygg på seg selv og som er selvsikker. Sistnevnte får meg svak i knærne med en gang. Hva slår en skikkelig bra mann, som lyser av selvsikkerhet? Ahhh.

Hvilken mat har du dilla på ATM?

– Big One og fløtegratinerte poteter. 😂

Vil du si at det er mye “privat” du ikke deler på bloggen? Eksempelvis hva?

–  Ja, veldig mye. Det finnes en grense på hvor privatlivet mitt går når det gjelder hva som er greit å dele og ikke. Jeg er ikke komfortabel med å dele min “oppvask” på nett, og ting som skjer i livet mitt som også handler om andre mennesker i livet mitt. Jeg har valgt å dele livet mitt på nett, men det betyr ikke at alle rundt meg har gjort det. Ikke alle jeg har datet gjennom tidene har nødvendigvis vært komfortable med å bli brettet ut om, for eksempel. Det samme gjelder storesøsteren min – det er også et godt eksempel. Hun liker ikke å bli skrevet om eller delt bilder av, og det er noe jeg så klart tar hensyn til. I tillegg deler jeg ikke det mest personlige og private som skjer, fordi jeg også må få ha noe for meg selv. Det er ikke alt som er like gøy at alle mange tusen mennesker vet. Jeg vet at mange av dere har forståelse for det, men det er også noen som nesten blir sinte når jeg velger å ikke svare på spørsmål de stiller som jeg synes blir for private. Jeg setter veldig stor pris på dere som forstår min situasjon og respekterer det. Dere er gull! <3

Hvilken bil vil du kjøpe når du får lappen?

– Porche Cayenne. Den er stor, slik at jeg får plass til familien! I tillegg er den jo rååålekker! Jeg vil ha beige interiør, og svart lakk. Kanskje matt. Det er min største motivasjon til å ta tak i lappen igjen, for tredje gang. Jeg har nemlig strøket to ganger på oppkjøring allerede, til de av dere som er nye lesere.

21 kommentarer
    1. Hvordan har du klart å gjemme den «usynlige» ledningen på tv-en din så sykt bra? Har the frame selv, men på bildene/videoene dine kan du ikke se den i det hele tatt 😍

    2. Hei, Isabell! Du ser utrolig nydelig ut! 😀 <3 Jeg vet du ser ikke norsk ut, men jeg lurer på hvilke land du kommer fra? 😀

    3. Hei! Bare lurte siden vi ikke har hørt noe fra deg om dette siden det skjedde. Hvordan går det med deg etter dødsfallet til eksen din? Kan du uttale deg noe om det? Går det bra? Klem <3

    4. Hvorfor kjøper du deg heller ikke en skikkelig fet elbil? Du har jo råd til det, og er en tad bedre for miljøet 🙂

      1. Fordi hun vil ha bensin eller diesel dreven bil ser du jo. Vi kan ikke redde hele verden, så om vi velger noe annet enn el bil finnes det kanskje andre ting hun, jeg og andre gjør for å tenke miljøvennlig enn nettopp bil.

    5. Lurer litt på hva du tenker om at Sophie Elise nettopp har funnet ut at hun har hatt brystimplantater i rompa? Kjenner du behovet for å sjekke ut din egen bakdel? Hvis jeg ikke tar helt feil har vell du også operert i Tyrkia? Håper virkelig ikke de har gjort det samme med deg.

      1. De opererte seg til og med på samme klinikk, så tror nok sjansen er relativt stor for at de har gjort det samme mot Isabel.

    6. Jeg har også strøket 2 ganger på lappen… kjenner jeg rett og slett er helt nedstemt og klarer ikke tanken på å ta ny førerprøve.. har du noen tips og råd til å få motivasjonen opp igjen?

    7. Siden det er lenge siden sist nå, så er det en mulighet for at du må ta teorien på nytt. Den går ut etter en liten tid.

    8. Hei, har du fått med deg nyhetene om jenter ned i 13/14 års alderen banker opp tilfeldige jenter og filmer det å legger ut på sosiale medier i Stavanger området? Jeg syns dette er fælt å ser politiet sier det er så lite det får gjort . Hadde det vært noe for deg å ta opp på bloggen? Ta avstand fra slikt? Tenker bare at du når ut til så mange unge jenter <3

    9. Strøk på lappen selv 3 ganger, problemet lå i nervøsitet! En ting jeg lærte var at man ikke skal gi opp, for til slutt går det! Man lærer av sine feil, og blir til slutt en veldig god sjåfør! Ikke legg lappen på is, mens det er ferskt. Hold det gående, så blir det ikke så tungt å ta det opp igjen. Jeg heier på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg