UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly

BUKSER HER ⎟ TOPP HER

Hva ga du søsknene dine i julegaver?

Rami fikk Nike Air Force, en Nike tracksuit og Apple Watch. Sidra fikk iPhone 11. Jasmine fikk en TV, kjøkkenmaskin og litt andre småting til leiligheten sin. 

Hva fikk du i julegaver i år?

Jeg ba venner og familie om å donere summen de ville brukt på gaver til meg, til Redd Barna istedenfor. <3

Kunne du tenkt deg å flyttet tilbake til Stavanger?

Nei, virkelig ikke. Skulle jeg flyttet noen sted, hadde det vært til utlandet. Jeg synes at til og med Oslo begynner å føles veldig lite ut. Jeg er en skikkelig storby jente som elsker fart og spenning – at det skjer mye til enhver tid. Så derfor hadde Stavanger vært ganske mye “verre” enn Oslo.

Hvis du kunne sluppet å oppleve alt det vonde du har gått igjennom i livet, hadde du villet det?

Dette senarioet har jeg faktisk tenkt på ganske mange ganger opp igjennom årene. Så klart skulle jeg ønske at jeg hadde en “perfekt” eller “normal” oppvekst og barndom, men samtidig er det nettopp all den dritten jeg har vært igjennom som har skapt den personen jeg er i dag. Og for å være helt ærlig er jeg veldig stolt over den jeg er. Jeg har en veldig positiv innstilling til livet generelt, og det er veldig mye som skal til før jeg føler på nedturer. Det har fått meg til å takle livet på en veldig spesiell måte, som jeg er evig takknemlig for. Men skulle jeg ønske jeg ikke hadde opplevd alt det vonde likevel? Ja, hvis det hadde betydd at jeg fortsatt hadde vært den samme personen nå.

Når du flytter, tenker du å selge leiligheten din eller leie den ut som en investering?

Jeg vet ikke, faktisk. Det får tiden vise. Planen er å bo her i hvert fall to år, for så å kjøpe større. Vi får se hva økonomien tilsier når den dagen kommer, rett og slett.

Har du vurdert å stenge kommentarfeltet på bloggen, slik enkelte andre bloggere har?

Nei. Jeg har hørt det meste av negative kommentarer om meg selv, så det skal mye til før noe går inn på meg. Jeg er så vandt til det etter snart fem år i denne bransjen. Trist at man skal bli vandt til hat, men sånn er det dessverre når man er offentlig. Helt idiotisk og vanvittig trist at realiteten er slik, bare for å få det sagt. Heldigvis får jeg sjeldent hat kommentarer på bloggen min, det er 98% kjærlighet som blir lagt igjen her av verdens beste lesere. Der er jeg veldig heldig, men slik har det jo, som dere nok allerede vet, ikke alltid vært.

Hvor gammel er du?

Jeg er 25 år. Født i 1994.

Kan du dele mer av datinglivet ditt? Det er så spennende!

Haha, søt!! Dessverre er ikke det noe jeg deler. Det liker jeg å holde privat.

Hvorfor prater du aldri om operasjoner lenger?

Fordi at jeg har forstått hvilken påvirkningskraft jeg har, og fordi jeg har tatt et aktivt valg om å være et bedre forbilde for leserne og følgerne mine. Jeg har blitt voksen og innsett at det å skrive åpent om plastikk kirurgi er noe som kan påvirke andre ekstremt negativt, og det er ingenting jeg ønsker å være en del av. Hva folk velger å gjøre med sitt eget utseendet synes jeg er helt opp til hver enkelt, men det å skrive åpent om det i 2019 synes jeg er direkte trist. Vi har kommet lengre enn som så.

____

Still gjerne spørsmål i kommentarfeltet, så svarer jeg der også!

23 kommentarer
    1. Hei! Jeg har sett at dette blir spurt om mange ganger, men har aldri sett deg svare på det. Vet ikke om det er en glipp eller om du bare ikke vil dele det med oss, men tar sjansen og spør igjen. Hvor har du kjøpt sofaen din fra? Hadde satt pris på svar! 🙂

    2. Så i stede for at du selv donerer en sum i måneden for eksempel til Redd Barna så ber du venner og familie om å gjøre det? Skjønner meningen din, men håper så inderlig at du støtter slike ting i og med at du tjener såpass godt.

      1. Åh shut up! At hun ber de personene som skulle kjøpt gave til henne om å donere istedet er en fin ting uansett hva.

    3. Du er bare så god Isabel! Du bryr deg om alt og alle, og du har all grunn til å være stolt av deg selv! Stå på <3

    4. Isabel! Wow wow wow! Hva skal jeg si? Jeg skulle virkelig ønske at andre store bloggere (uten å nevne navn) hadde lært av deg. Du har vokst så enormt mye og det er helt sinnsykt hvor langt du kommet på kort tid. 5 år høres lenge ut, men i motsetning til andre bloggere som har blogget lenger, har du kommet en stykke lenger enn de. Jeg tenker mest på modenheten din, innholdet ditt i bloggen og ikke minst hva du har oppnådd. Vi er forskjellige mennesker og takler ting på forskjellige måter, men jeg liker så godt at du har så positiv innstilling og selv etter alt du har gått igjennom, vender du det negative om til det positive. Bloggen/Instagram/Snapchat din leser jeg hver dag. Innholdet er varierende og jeg blir positiv og ler mye av det du poster. Du eier masse selvinnsikt, sjarm og ikke minst selvironi. Jeg liker deg skikkelig godt. Jeg har fulgt med fra starten, og den enorme veksten du har hatt er helt sinnsykt. Du gikk fra ansvarsfraskrivelse, negativ, taklet ingen motstand til å bli helt motsatt. Den måten du er på, gjør det mye enklere å akseptere deg. Selv skulle jeg ønske jeg hadde masse penger som deg og kunne ha den «friheten» du har hvis du skjønner, men vi er forskjellige. Jeg må bare si fortsett sånn, og den enorme forståelsen av hvor stor påvirkningskraft du har.

      Ha en fin kveld og godt nyttår<3

    5. Isabel – så fine svar. Du har hatt en fin utvikling. Særlig ditt siste svar på siste spørsmål sier sitt. Veldig bra at du har innsett du er et forbilde og hvilken påvirkningskraft du kan ha – enten du vil eller ikke. Det er å ta ansvar og et raust valg av deg.

      Møtte deg på boksigneringen i fjor – du virker genuint skjønn. Ikke alt med deg er jeg enig i, men det er man ikke med de fleste man samhandler i livet sitt med til vanlig heller.

      Ønsker deg og dine alt godt.

    6. Jeg synes du er blitt direkte tøff, kul osv. Jeg selv er 36 år og kan kjenne meg igjen i mye av det du deler. 😘

    7. Du fortjener rosen du får om utviklingen din. At du ikke deler innhold om plastisk kirurgi lengre, og at du ser effekten av det og ansvaret man sitter på. Har fått mye mer respekt for deg og jobben du gjør. Håper andre som har det samme yrket som deg, enten blogger, medieprofil, influencer ol – velger å følge etter.

    8. Dater du med Benjamin eller? Dere er sååå søte sammen❤️ Så vist dere ikke gjør d kan dere jo d da😅😄😄 😘

    9. Du slår meg som ei reflektert og fornuftig dame. Du unngår storm rundt deg ved å droppe skriverier om operasjoner. Heldigvis virker det jo som at du har sluttet å operere deg også. Du har hatt en enorm personlig vekst og siden boken kom har du blitt tatt inn i varmen av mange. Jeg håper andre bloggere som nå er der du var for noen år siden kan ta lærdom av dine erfaringer.

    10. Du er så mye bedre enn sophie Elise!!! Du er best i NORGE!! Og enda kulere er at du ser ut som en Latino Giirl! Ikke sånn kjedelig blond jente hehe som gutter liker som 14 åring! Mens brunetter vinner hjertene våres!

    11. Hva er ditt beste tips til å ikke bry deg om andres meninger om deg og stråle slik som du gjør? Jeg bekymrer meg veldig ofte over hva folk egentlig synes om meg osv, virker som du gir litt f, skulle likt å vite hvordan du klarer det❤️

    12. Vil bare berømme deg for hvor god du er mot søsknene dine eller familien din generelt. Blir rørt ♥️ det sier så mye om deg og hvor omsorgsfull du er 🥰

    13. hvor er den rosa toppen med store skuldre og grop fra? spørt så mange ganger uten svar, elsker den virkelig!!❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg