ukens spørsmål

Reklame | NELLY

JEANS HER ⎟ TOPP TIGERMIST ⎟ CHAIN NELLY – UTSOLGT

Gratulerer med tre nominasjoner på Vixen! Føler du det er fortjent?

– Åhh, takk!! Alltid like gøy å bli nominert! Bare det i seg selv er en seier for meg. ❤️ Ettersom at jeg er nominert i tre kategorier føler jeg kanskje at jeg fortjener det? Vanskelig å svare på selv, haha. Jeg jobber og står på dag inn og dag ut, så jeg føler vel kanskje at jeg har gjort meg fortjent til nominasjoner. Jeg har dog veldig flinke kollegaer som jeg “konkurrerer” i mot, så om jeg faktisk stikker av med en seier eller ei er jeg usikker på. 

Dersom du vil stemme på meg eller noen andre, kan du stemme HER. Man kan stemme en gang daglig, frem til 15. januar.

Har du et ekstra godt øye til en person akkurat nå?

– Hmmm, kanskje… 👀

Sivilstatus?

– Jeg har ikke kjæreste.

Om kjæresten din hadde vært utro mot deg, hadde du tatt han tilbake?

– Nei, overhodet ikke. Jeg har opplevd utroskap, og jeg har aldri en gang vurdert å ta vedkommende tilbake. Tilliten blir brutt med en gang, og jeg kan bare forestille meg hvor usikker jeg hadde vært om jeg hadde vært sammen med en jeg visste allerede hadde klart å gå bak ryggen min en gang. Once a cheater, always a cheater. Noen kan så klart endre seg, men etter min mening synes jeg at utroskap gjør hele forholdet ekstremt toxic.

Har du noensinne hatt en KK?

– Nei.

Kommer du med ny bok?

– Jeg har lyst til å gi ut bok nummer to, men jeg har ikke påbegynt noe enda. Jeg har altfor mye på skuldrene dette året, så enn så lenge er det lagt på is. Men man skal aldri si aldri! Å gi ut min første bok er det mest givende og noe av det viktigste jeg har gjort, og det har definitivt gitt mersmak. <3

Ser du på Love Island?

– I do! Jeg EEELSKER jo den britiske versjonen, og nå som TV2 tok over Love Island Norge måtte jeg så klart benke meg fremfor tv-en. Enn så lenge synes jeg det er bra, og langt bedre enn i fjor. 

Hvem fikk du roser på døren av?

– Familien… ❤️ Elsker de så høyt!

Hvor er de marmor skålene du har postet på Instagram fra?

– De er fra H&M Home! De har så sinnsykt mye fint der – anbefales virkelig.

Hva drev du med før du ble blogger?

– Etter fullført VGS tok jeg er friår hvor jeg jobbet på parfymeriet Fredrik & Louisa, for så å jobbe og studere vernepleie året etter. Jeg gikk dog bare 6 mnd før jeg hoppet av, meldte meg på PH og satset på bloggen og livet jeg har i dag.

Hva liker du å gjøre på fritiden?

– Jeg elsker å bare slappe av i leiligheten min. Jeg trives så godt her hjemme nå at det nesten har blitt et issue, haha.. Elsker hjemmet mitt, som resulterer i at jeg vil tilbringe mest mulig tid her. Ellers er jeg glad i å se på reality, henge med venner, feste (no shit), reise og omgås med familien min. <3

Hvor blir neste destinasjon?

– Ikke den kommende helgen men den etter skal jeg til Åre, og så er det bestemt en familietur i vinterferien. Før den tid craver jeg skikkelig å dra på en reise helt alene, på et all inclusive resort hvor alt jeg skal gjøre er å sole meg, drikke drinker, se på solnedganger, spise god mat og jobbe. Håper jeg får det til!

13 kommentarer
    1. Hva heter den resturanten der du pleier å spise persisk mat? Og hvor ligger den? Det ser kjempe godt ut

    2. Kjenner meg så igjen i å elske å være hjemme. Unner deg det! Helt fantastisk å digge hjemmet sitt 😬 ha en fin kveld❤️

    3. Alle skjønner jo at du og Eric Hagberg har en greie. Akkurat samme type du har fallt for tidligere.. utseendemessig i hvertfall også har de jo realitydeltagelse til felles (exotb og pærra)

    4. Kapp Verde er ekstremt fint å dra hele året og er ikke så altfor langt unna heller!! Anbefales virkelig hvis du vil ha sol og varme nå og følelsen av noe tropisk❤️

    5. Du som er så fan av Kim Kardashian burde jo virkelig ta moteinspirasjon fra henne. Fra tiden etter hun ble sammen med Kanye vel og merke. Før det var det krise. Du hadde vært så pen med en sleek og mer voksen stil.

    6. Det er jo denne helgen du burde vært i Åre, når det er Åre live 😊 Årets happening der, med masse bra artister og massssse folk på afterski!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg