UKENS SPØRSMÅL

Reklame | NELLY

DET DIGGE SETTET JEG HAR PÅ MEG FINNER DERE HER

______

Har du en Nelly rabattkode?

I do!! KLIKK HER OG OPPGI KODEN «ISABEL25» I KASSEN FOR 25% RABATT. Den gjelder på alt fra NLY by Nelly HER. (Varer ut søndag 19/4).

Hvem synes du er Norges verste influenser?

– Oufff… Haha, den var ikke mild, du! Jeg synes ikke noe om å henge ut og sverte folk, så den meningen holder jeg for meg selv. 🙂 Man kan alltids tenke det man vil, men er det ikke noe fint, burde man også holde deg for seg selv. Det gjelder for eksempel også svar på spørsmål som dette. Men det jeg i hvert fall kan si, er at jeg synes det er trist med influensere som fortsatt, den dag i dag, nærmest promoterer og har mye fokus på plastisk kirurgi. Det synes jeg er leit. Jo, i tillegg synes jeg de influenserne som kjører på og fester i disse tider, og dermed ikke tar hensyn til myndighetenes regler om hvordan vi skal håndtere denne situasjonen er eeelendige forbilder og ekstremt egoistiske mennesker.

Hvor har du kjøpt spisebordet ditt fra?

– Det er fra Royaldesign. <3 Elsker det!

Hvilke tema unngår du å snakke om fordi du synes det er kleint mtp familie?

– Haha, jeg har en så sjukt åpen dialog og et veldig chill forhold til hele familien min, så jeg tror faktisk ikke jeg har noen temaer jeg synes blir kleine? Hmm… Nå må jeg faktisk tenke. Sex snakker jeg for eksempel med mamma om, og jeg synes ikke noe er kleint å ta opp med henne sånn generelt heller. Nei, jeg tror ikke jeg unngår noe spesielt mtp familie, faktisk. <3

Hvordan er det egentlig å se sin egen eks på EX?

– Det er weird. Det tror jeg alle hadde syntes om man hadde delt tre-fire år med en person, for å så se vedkommende på et slikt program.

Er du flau over å være utlending?

– Absolutt ikke! Jeg er stolt over røttene mine. Jeg er stolt over å ha en mamma som flyktet fra krig for å gi meg og søsknene mine en tryggere fremtid og et tryggere liv.

Er mammaen din skuffet over at du ikke er muslim?

– Jeg tror kanskje hun er det til en viss grad. Men samtidig møter jeg mye forståelse og støtte fra henne. Jeg tror jo på at det finnes en Gud, og det gjør nok henne glad. <3 Men familien min er helt ærlig ikke super religiøse av seg. Alle har sin tro så klart, men ingen er veldig praktiserende.

Hvilken av søsknene dine liker du best?

– Hahaha, det er jo helt umulig! Jeg elsker og verdsetter alle mine søsken akkurat like mye!! <3 Vi er alle fire veldig forskjellige fra hverandre. Helt ulike interesser, hobbyer, mål i livet, drømmer.. Alt er annerledes på oss alle, vil jeg si. Jeg har det like gøy med både Jasmine, Rami og Sidra. Det går ikke å velge!

Er du født i Norge?

– Yes! Mamma flyttet til Norge da hun var gravid med meg.

Hva synes du om å vente med sex til ekteskap? Føler det er så mange som synes det er teit etc…

– Det synes jeg er helt opp til hver enkelt! Personlig hadde jeg aldri klart det, men jeg synes det er skikkelig fascinerende med de som faktisk klarer det. Jeg mener, tenk så fint egentlig? At ektemannen din er din første, og så blir det dere to for resten av livet? Det er ganske fint, når man tenker seg om. <3

Siste personen du stalket?

– Kim Kardashian, som vanlig. Heh… Jeg er kooonstant inne på hennes profil. Konstant.

Hva er det mest traumatiske du har sett?

– En død person.

14 kommentarer
    1. Noe å prøve ut/tips: om man bruker rødt undertøy under hvite klær, ser man ikke at en har på undertøy 😏

    2. Fy søren Isabel!! Jeg digger den «nye» deg!😁 Virkelig virkelig morsomt å se deg så uhøytidelig og «i don’t care». Fortsett sånn!❤️

    3. Digger deg! Du virker som en genuin person, som prøver å gjøre det beste i alt. Bryr deg om leserne dine og oppdaterer oss. Du fortjener det beste. Har opplevd voldtekt og misbruk av venner og eks. Men å lese bloggen din, hjalp meg. ❤️❤️

      1. kanskje litt tilfeldig, men jeg lurer på en ting, så du da eksen din fikk kramper? hva gjorde du da? kjæresten min har epilepsi, og jeg er redd han får et anfall når jeg er sammen med han.. hva skal jeg gjøre da?

    4. Jeg synes det er kjempebra at du har sluttet å skrive om plastisk kirurgi på bloggen og at du prøver å være et bedre forbilde – det har du fått til! Men – du fortsetter å ta injeksjoner i lepper og ansikt og det vet vi som følger deg. Du poster også til stadighet sexy bilder av deg selv der man ser de kroppsdelene som vi vet er operert. Selv om du ikke snakker om operasjoner og inngrep så fortsetter du å bidra til en normalisering av slike inngrep. Unge jenter ser fremdeles på disse bildene og tenker «jeg har lyst til å se ut sånn som Isabel». Og hvordan gjør man det? Operasjoner. Vi som følger deg gjør jo det fordi vi synes du er morsom og har en fin personlighet, og lager en underholdende blogg. Så slike bilder tror jeg er helt unødvendig. Og du trenger ikke botox og fillers, du var helt nydelig sånn som du var uten! Ønsker deg alt godt videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg