UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly & mood studio

Deler du ditt dating-liv på sosiale medier og på blogg?

– Nei. Kanskje hvis jeg får en kjæreste en gang i fremtiden, men da må vi ha vært sammen en stund før jeg vil dele det med offentligheten. Det er viktig for meg å holde det privat, i hvert fall i starten. Jeg har hatt veldig offentlige forhold tidligere, og det var ikke bare en dans på roser ass. 

Har du en Nelly-rabattkode som er aktiv?

– Yes, men den går ut ved midnatt i natt!! Så be quick <3 Koden “ISABEL25” gir dere 25% rabatt på ALT fra NLY Brands HER.

Hva bruker du aller mest penger på for tiden?

– Familien min, taxi og på mat. Massseee på mat!

Når tar du med familien til Maldivene?

– Vanskelig å si, ettersom vi ikke har en aning om når det i det hele tatt blir mulig å reise igjen. Time will tell!

Hvor ofte er du hos frisøren din? Håret ditt er alltid så nydelig!

– Skjønne deg, tusen takk!! <3 Jeg drar til frisøren hver sjette uke. Farger ettervekst, stusser tuppene og får satt i en skikkelig god kur. Når det trengs, tar jeg en ny keratinbehandling som gjør håret mitt enda mer glansfult og sunt. Jeg går til beste Mood Studio, som alltid. Tenk at jeg har gått til beste frisøren EVER, Ann Beate, i 5 år nå??? Sjukt!!

Dine beste tips til å spare?

– Skaff deg en like streng regnskapsfører som Geir. Haha!! Neida! Men fra spøk til alvor er han uten tvil grunnen til hvorfor min konto er såpass full. Uten han hadde jeg ikke vært like flink med økonomien min i det hele tatt. Før jeg skaffet meg Geir for fire år siden, var jeg ikke flink til å spare overhodet. Noe som derimot gir meg motivasjon til å spare er bare det å se summen vokse på konto for hver måned som går. Det gir meg en skikkelig god mestringsfølelse og får meg til å bli veldig stolt, så det holder meg definitivt i gang.

Hvem anser du som din aller beste venn?

– Det er totalt klin umulig for meg å utpeke en person som min aller beste venn. Jeg er så heldig som har veldig mange nære og fantastiske venner, som alle står hjertet mitt nært. Å velge én er ikke mulig! Elsker dem alle, og er så sjuuuukt takknemlig for hver eneste en!! <3

Hva er ditt beste råd du ville gitt til den 18-årige deg?

– Voks ut dine forbanna bryn. Please. 🙂

Klarer du oppriktig å kun være venn med en eks?

– Ja. Jeg vet det ikke hadde vært mulig når bruddet var ferskt, men nå som det har gått to år siden vi gikk hver vår vei, funker det. Og det er jeg veldig glad og takknemlig for! Jeg var også bestevenn med min første ekskjæreste selv om det ble slutt mellom oss, og det vennskapet verdsatte jeg mer enn alt annet. Selv om man er ekser, kan man faktisk ha et nært vennskap. <3 Men da må det så klart være gjensidig fra begges side, og at begge parter må være over hverandre. 

Er du lykkelig? Svar ærlig. Er så misunnelig på livet ditt!

– Ja, jeg vil si jeg er lykkelig. Jeg har tak over hodet, mat på bordet, en frisk og lykkelig familie, fantastiske venner. Jeg får drive med det jeg elsker hver eneste dag, og er så heldig som får ha det som min jobb. Jeg har det bedre med meg selv enn på lenge, sommeren er rett rundt hjørnet og endelig har Norge sakte men sikkert begynt å gå tilbake til normalen. Jeg har det veldig fint om dagen. Takk som spør! <3

Favoritt kaffe?

– Jeg drikker ikke kaffe ofte, og det er kun fordi jeg heller oppi et fjell med sukker for å i det hele tatt ha sjanse til å få det ned. Men jeg har verdens diggeste kaffemaskin (som jeg kjøpte for å kunne servere mine gjester haha), så dermed blir det et par latter i løpet av uken. Jeg drikker dog ikke kaffe hver dag. Kanskje hver tredje dag??

Du er jo ganske liten og lav. Hvilken skostørrelse bruker du?

– Haha, jooo takk du. I know!! 😂 Jeg bruker 36.

30 kommentarer
    1. Hei! Jeg er 1.58 høy og handler masse på Nelly, men buksene der er jo naturligvis for lange 🙃 hva gjør du for å få de til å passe i lengden? 😊

    2. Elsker deg, du er bare et forbilde for mange unge i Norge. Jeg har et spørsmål. Som jeg har fått med meg er famillien din muslimer, jeg lurer på hvordan det er å bo med en famillie som er muslimer da du ikke er lengre, og tror du på noe? Jeg lurer også på om dere feirer eid, og faster under ramadan eller hva slags religiøse ritualer dere omgås. Jeg håper dette kommer til å være noe du kan snakke om i fremtiden, da jeg har fulgt med på kjendislivet ditt i lang tid, tilbake til fra du var med på Ph. Du er et utrolig vakkert menneske, både utpå og på innsiden. Jeg håper vi får vite litt mer om dette, da jeg synes det er utrolig interessant. Stoor klem til deg Isabelle og hele nydelige Raad famillien❤️❤️

    3. Jeg har to spørsmål til deg, veldig ulik kategori, men håper likevell du ønsker å svare? Men sjønner godt om du ikke vil svare på noen av dem:)

      -Hvor mye har du på sparekontoen din?

      -Hvordan går det me deg nå mtp J? Det nærmer seg 1år siden, hva tenker du om det?

    4. Vær forsiktig kjære isabel. Som en av di kommenterte her at di er missunelige på live ditt og at du har det bra. Fins mange der ute som ikke vil deg godt og som vil ødelege deg. Bare hold den tanken. Ikke stol på noen. INGEN. du gjør riktig å være positiv og være med familie. Bare vær med familie og kansje noen få andre du stoler på. Det er fake folk overalt. farlige dritt folk overalt full av sjalusi og hat. Bare be careful and dont think everyone is as good AS u.

    5. Et lite tips fra meg: Maldivene er ganske boring…. Spar det til du skal på bryllupsreise eller noe, jeg kjedet meg ihjel der… Dra heller til gili øyene i lombok neste gang du er i Indonesia. På gili air og Gili meno har du samme rolige og avslappa viben som du får på Maldivene, og så kan man ta et par dager på gili Trawangan hvis man vil ha litt fest og liv. Og Lombok ligger bare 20 min unna med båt, stappfullt av kultur og vakre fossefall, like vakkert som Bali men med mye mindre turister. Og det er SÅ MYE BILLIGERE enn Maldivene, og så mye mer ekte! Hilsen en som elsker Gili over alt på jord. Hit me up om du ønsker tips:)

          1. Javel? Skjønner enda ikke hvorfor hun skal ha noe grunn for å syns no om det?? Fremdeles et idiotisk spm🤦🏻‍♀️ Man bryr seg vel om hvor mange følgerne man selv har..å en eks..du sier det selv 1 år siden dem var sammen!!! Hvorfor skal hun bry seg???

    6. Heii, jeg så du nettopp hadde fått en pakke med masse nye klær. Kunne du hatt haul på YouTube-kanalen din hvor du viser alt du har kjøpt? Trenger virkelig inspirasjon til klær og du har så fin stil💞

    7. Hei! Elsker stilen din såå mye at fyyy!😍😍😩 sååå.. kan du kanskje begynne å ha flere hauls & tryon på YouTubekanalen din?💕💕 junkyardhauls, nellyhauls osvosv!❤️❤️ Love ya😁

    8. Hver ENESTE gang jeg ser mystoryen din eller leser bloggen din så blir jeg i godt humør eller/OG begynner å le!!😂❤️Jeg DIGGER personligheten din og at du ALLTID er så positiv!! Det at du alltid er så positiv gjør deg til forbildet mitt❤️ Blir faktisk rørt av å tenke på hvor fin personlighet du er!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg