UKENS SPØRSMÅL

Ønsker du noen gang at du kunne gått tilbake til å være en “normal jente” med et anonymt liv?

– Ja, noen ganger. Ikke ofte. Men i perioder hvor jeg går gjennom noe tøft, savner jeg det å ikke leve livet mitt på sosiale medier. Da er det ikke like gøy å ha så mange som er nysgjerrige og som vil vite såre detaljer, for eksempel. Når jeg har gått igjennom brudd har jeg ikke likt å være offentlig. Ikke da jeg mistet en nær person i fjor heller. Det er dog ikke ofte jeg føler det sånn, for livet mitt i dag er noe jeg er evig takknemlig for og som jeg stort sett elsker og verdsetter. <3

Favoritt brand når det kommer til leppestifter/glosser/liners?

– KKW Beauty uten tvil! Liker også Kylie Cosmetics, Mac, NARS og Marc Jacobs.

Hvor ser du på 90 Days Fiancé?

– På Dplay!

Kunne du vært muslim?

– Nei. Jeg er ikke religiøs. Jeg kunne ikke vært buddhist, jødisk, kristen osv heller. Jeg tror at det finnes en Gud, men så stopper det der.

Har du kontakt med noen fra de to PH sesongene dine?

– Ja. Fra min første sesong har jeg god kontakt med Mathias, Pierre og Sara. Fra min siste har jeg med Newa, Oskar, Ina og Erik. <3

Står du hele dagen fremfor speilet å tar bilder?

– HAH! Nei, ass. Dagene mine består av veldig mye mer enn som så. 😅

Hvor ofte har du sex?

– Det varierer veldig. Også kommer det så klart an på hvor singel jeg er, haha.

GENSER HER

Kunne du deltatt på Kompani Lauritzen? Hadde vært så gøy å sett deg der!

– Hmmm! Ja, kanskje det? Det er jo veldig langt utenfor min komfortsone, men det var tross alt også Skal Vi danse og det ELSKET jeg jo!!

Hvorfor har du privat bruker på Instagram?

– Det genererer mer følgere (ærlig sak, ikke vits å gå rundt grøten :P) + det fører til mye mindre hat. Folk som misliker meg orker sjeldent begynne å følge meg, og dermed blir det også mindre oppgulp fra hAtErZzz. 😉

Hva prioriterer du mest mellom venner og familie?

– Familie. <3

Hvilken media er din største inntektskilde per dags dato?

– Før var det bloggen, men den førsteplassen har Instagram tatt over for lengs.

Hva er dine tanker angående utroskap?

– Egoistisk, ekkelt, lavmål og tragisk. Enkelt og greit.

Vil du ha barn nå?

– Heeell no. Ikke før jeg nærmer meg 40.

Hva heter bunaden din?

– OMG jeg har fått SÅ mange spørsmål om den! Det er en festdrakt (skjønner ikke forskjellen på det og bunad, men rett skal være rett). Den heter Saga-drakten! Jeg må bare få takke for alle komplimenter på 17. mai – det var SÅ hyggelig!! <3

Hvordan takler du hat?

– I don’t. Jeg sletter, ignorerer og fokuserer på all kjærlighet jeg får istedenfor hatet. Negativitet har jeg ikke et sekund med tid til overs for.

15 kommentarer
      1. Amanda, det er jo lett å forstå hvorfor mang influencere ikke støtter hverandre. De er for fokusert på seg selv og sitt produkt (seg selv) at det ikke er rom for samarbeid og støtte, annet enn en fest i ny og ne. Men de festene er nok temmelig overfladiske for mange av dem. Men grunnen til at jeg kommenterer, er at på tross av alt det Isabel har gjort med både kropp og annet, så takker hun alltid følgerne sine som har gjort det mulig. Sophie Elise takker aldri følgerne sine. Isabel har sakte men sikkert begynt å vise tull og fjas med familiene og fremstår litt mindre selvopptatt, mens Sophie Elise er selvopptatt og skryter absolutt hele veien.

    1. Hei, Isabel!
      Jeg lurer på en ting. Du er jo en av de norske influencerne som reiser desidert mest, hva tenker du om reising framover, når du ser hvor godt dette oppholdet i store deler av verdens flytrafikk har gjort for miljøet?
      Tenker du å fortsette som tidligere?
      Jeg håper du kan svare på dette.

    2. Hei Isabel! Jeg lurer på hvorfor du fikk Sagadrakten, og ikke tradisjonell Rogalandsbunad? Kjempefin var du uansett!!

      Klem

    3. Bunad viser hvor du kommer fra. Sunnmørsbunaden f.eks er i bunn og grunn samme typen bare noen små endringer i mønsteret og at du kan velge svart eller blå. Dette med at den viser hvor du er fra er en ganske gammel skikk i Norge. Ellers er festdrakt mye rimeligere i både stoff og masseproduseres. En bunad er skreddersydd til vedkommende som skal ha den 😅

    4. Forskjellen på bunad og festdrakt er at festdrakter er mye nyere, mens bunader har lenger historie og er knyttet til én spesiell plass. En annen stor forskjell er prisen. En bunad koster 25-50k, mens f eks Saga-drakten koster 5-6k. Pluss søkljer!

    5. En festdrakt må så absolutt ikke være billig, nei. Jeg har Silje-festdrakt. Og mamma brukte rundt 25 000 på å sy og brodere den + søljer osv i tillegg. Og den hadde vært dyrere om hun ikke hadde lagd den selv. Som skrevet under her så har bunader en lengre og eldre historie. Men en festdrakt kan uten tvil være dyr den også 🤣👍

    6. Bunad er stedsbunden og er håndsydd i tradisjonell søm inspirert fra eldgamle mønstre, i tillegg følger det med kostbart sølv. Festdrakt er bare en liksombunad og er maskinsydd.

    7. Åååå, du er så ærlig og fin Isabel!!! Jeg prøvde også å lage en “Ukens Spørsmål” på min blogg husdukke.no, men med spørsmål jeg fikk på Tinder… Er så mye rart der ute… Har du noen tips til en som nettopp har begynt å blogge??? Min drøm er å gjøre en kollab med deg en dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg