UKENS SPØRSMÅL

Reklame | NELLY & PLT

JOGGEBUKSER HER & TOPP HER

______

Har du noensinne tenkt på å reise til Irak eller Iran?

– Jeg har faktisk vært i Iran en gang da jeg var liten. Tror jeg kanskje var rundt 6-7 år, om jeg ikke tar helt feil? Men for å besvare spørsmålet ditt: jeg tror ikke det. Isåfall ikke før om mange år. Det er ikke trygt der nede nå med tanke på krig og uroligheter. Men hvem vet, kanskje en gang i fremtiden? Jeg har jo mye familie i både Irak og Iran som jeg aldri har truffet, så det hadde vært hyggelig å gjenforent familien en gang jeg selv får barn. <3

Er du alkoholiker?

– Nei, det er jeg ikke.

Hvordan går det med kjøringen? 

– Det går bra! Jeg er godt i gang og det føles helt fantastisk! Jeg kan seriøst ikke vente med å forhåpentligvis endelig få førerkortet i boks!! LENGTER IHJEL!!

Hvor har du kjøpt interiøret til soverommet ditt?

– Mye av det er fra Zara Home! Jeg ELSKER å handle derfra!! De har sjukt mye fint interiør, baderomstekstiler, sengetrekk, porselen ++. Anbefaler dere å ta en titt der. <3

Hvordan har du det akkurat nå?

– Åh, så hyggelig at du spør! <3 Jeg har det faktisk skikkelig fint om dagen! Sånn på ekte! Jeg har endelig “sommerferie” (hva enn nå det betyr for meg haha) og kan for første gang på ganske lenge puste litt ut og ha litt mindre hektisk kalender. Det ene prosjektet jeg har jobbet med i over et år nå er jeg i mål med for nå, og det er vel det som er grunnen til at det føles ut som at jeg har fått “ferie”. Solen titter støtt og stadig frem, jeg har fått mange nye venner på veldig kort tid, jeg er super sosial og finner på ting hele tiden. Jobb går bra, alle relasjonene i livet mitt er på topp og alle rundt meg er generelt bare veldig mye mer lykkelige. Livet smiler!! Jeg håper du også har det bra!! <3

Blir du å se på TV-skjermen igjen i år?

– Kanskje dét!

Kan du please fortelle hvor den ripped jeansen du har på deg på et nylig instagrambilde du postet?

Den finner du HER! Elsker virkelig denne buksa – den er helt sjukt rå! Jeg måtte klikke den hjem i alle fargene, haha.

Snakker du arabisk?

– Yes! Jeg snakker flytende, men jeg er ikke så altfor god på bøying av verb for eksempel. Men jeg gjør meg forstått og jeg forstår alt mye bedre enn jeg selv kan snakke, kanskje?

Hva er dine topp to favoritt foundations?

– Akkurat nå bruker jeg NARS luminous foundation, og jeg har brukt den i kanskje et år? Ellers liker jeg veldig godt Huda Beauty sin også. 

Hva slags ferieplaner har du i sommer?

– Du, det vet jeg ikke enda! Jeg har noen idéer i ermet, men ingenting er booket. Det ser jo virkelig ut som at jeg er stuck i Norge i sommer, så da har jeg bestemt meg for å utforske vårt vakre land. Det hadde jeg for å være helt ærlig ikke gjort ellers, så jeg må jo bare gripe sjansen nå som jeg “må”. Jeg vil gjerne besøke Lofoten, reise til Stavanger for å henge med vennene mine der, kanskje ta en weekend i Bergen? Jeg har også lyst til å leie en hytte ved sjøen og reise dit med en gjeng. Bortsett fra det tror jeg det blir mange fine sommerdager og netter her i Oslo med vennene mine!

Hva er ditt favorittsted å feriere?

– Jeg elsker virkelig Bali, samt Los Angeles. Jeg har jo reist helt sjukt mye, og derfor fått opplevd veldig mange fine steder. Jeg drømmer om å få reise til Maldivene, Bahamas og Santorini next! Der har jeg aldri vært.

Har du fortsatt assistent?

– Nei, det har jeg ikke. Jeg hadde i fjor, men etterhvert innså jeg at jeg har såpass mye kontrollbehov at jeg endte opp med å ville gjøre det meste selv likevel. Så det var ikke helt vits å ha en assistent for meg på det tidspunktet. Jeg vurderer å kanskje tenke på å ansette en igjen etterhvert, men jeg stresser ikke med det. Isåfall blir det ikke på fulltid denne gangen, slik som jeg gjorde sist. Vi får se!

Hva er dine favoritt steder å spise på, ta drinker på i Oslo? Skal feriere der i sommer og vil gjerne ha litt tips!

– Åh så gøy!! Mat: Sumo, Köd, Nodee og Dinner. Drinker: F6, Lawo Terrasse, Michaels og BAR Tjuvholmen. Ha et fint opphold!! <3

13 kommentarer
    1. Hei!
      Ser du ønsker å besøke Lofoten, noe jeg absolutt anbefaler på det varmeste.
      Ta gjerne kontakt om du trenger sjåfør/gudie så bidrar jeg mer enn gjerne!
      Sender deg en dm på insta så klikk deg inn om du er interessert i å oppdage både kjente og ukjente perler i vakreste Lofoten.
      Klem!

    2. Oi, så kuuuuult! Jeg visste ikke at du kunne snakke flytende arabisk. Snakker du da arabisk med moren og søsknene dine?☺️

    3. Hvilken str kjøpte du i buksa? Syns det er så vanskelig med size 4, 6, 8 osv så tenkte det er lettere å bestille om jeg kan gå ut i fra det du bestilte

    4. Kan du ikke lage en video eller bare snappe litt der du snakker litt arabisk til oss! Synes sånt er så spennende!

    5. Holder du 1 meters avstand når du treffer nye venner eller er et sted med masse folk? Som du selv har sagt er din mor i risikogruppen så jeg antar du er forsiktig med å bringe smitte hjem når du besøker henne.

    6. Hei Isabell
      Ikke for å være frekk eller blande mg i ditt liv ellerno. Men utifra ditt liv og oppvekst. Syntes du Islam er en fin religion? Eller utifra hvordan du ble behandlet (mtp sosial kontroll) så ville du ikke være en del av en slik religion som Islam?
      Bare lurer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg