UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly

Hvor mye tjente du forrige måned?

– Inntekt har jeg pratet litt rundt i denne YouTubevideoen. Der finner du svaret!

Har du vurdert å flytte snart? Evt når og hvor?

– Jeg har uttrykt meg om at jeg synes leiligheten min føles litt for liten, spesielt med tanke på garderobeplass. Til tross for at jeg har gjort om det ene soverommet til et walk in closet, har jeg likevel ikke plass til alle tingene mine. Akkurat når jeg eventuelt kjøper meg en større bolig er jeg litt usikker på, men hvor er jeg fast bestemt på. Jeg vil gjerne kjøpe på Barcode/Bjørvika. Fy søren så fint det er der! Det hadde vært nice å investert i et nybygg.

Har du Nelly-rabattkode? <3

– Du får 20% rabatt på HELE Nelly ved å trykke HER!! <3

Hvor glad er du akkurat nå?

– Du, i skrivende stund er jeg faktisk nokså redusert. Det har vært en super sosial og fartsfylt helg, som resulterer i en meget slapp søndag. Jeg er drit sliten, for å være ærlig. Humøret er likevel på topp, men jeg kjenner at jeg trenger å slappe litt av.

Hvor er det du kjøper de fine koppene og tallerknene dine?

– Mye av det er fra H&M Home! De har dødsmye fint, så der anbefaler jeg dere definitivt å ta en titt. <3 Ikke reklame, altså. I wish 😛 😛

Har du og Pierre kontakt?

– Ja, vi er gode venner! I går feiret vi for eksempel Oskar sammen, og det gleder meg veldig at alle kan samles uten noe klein stemning for folk rundt oss og oss selv. Det tok dog to år fra det ble slutt til vi klarte å få en fin vennskapsrelasjon, men bedre sent enn aldri. Vi var tross alt bestevenner før vi i det hele tatt ble sammen, så de å få den relasjonen tilbake betyr mye for oss begge!

Stemmer det at du har familie i Dubai?

– Yes, I do.

Skal du til Ibiza i sommer?

– Nei, og det gjør vondt i hjerteeeet. FADER, det var SÅ gøy der i fjor og jeg har virkelig gledet meg til å kunne reise tilbake i år. Men den gan ei! Får satse på Ibiza 2021 istedenfor.

Kan du lage en “what I eat in a day vlog”?

– Nei, dessverre. Som en person som tidligere har lidd av alvorlig anoreksi vet jeg hvor lett slike videoer kan trigge, og det ønsker ikke jeg å være en bidragende yter til. Det vil kanskje ikke påvirke mange, men om det i det hele tatt kan påvirke eft menneske dårlig kunne jeg aldri levd med meg selv. Så det står jeg over.

Hva er din favoritt matrett akkurat nå?

– En pasta på Olivia som heter Pasta Di Manzo. ÅHHHH den er så jævlig god!!!

Har du kjæreste?

– Nei, jeg har ikke kjæreste. 🙂

14 kommentarer
    1. Du og Vetle har vel en greie? Dere er jo sammen så og si hele tiden, blir jo sett flørtende og kyssende på byen

    2. Åhhh GLEDER meg til grensene åpner og jeg skal rett til Spania! Anbefaler deg å støtte flybransjen litt du også, med et evt gavekort til bruk senere. Vi i Norge har blitt utrolig flinke til å være dobbelt moralske, for Gud som vi flesker oss i parader og demonstrasjoner og på Sørenga overfylt i mennesker vi ikke ANER hvor har vært 🙂🙂 nei, storkoste meg i Nederland denne uken og ganske redusert i dag. Som statsministeren i NL sa ved grenseåpning; Enjoy your freedom, but use your head. Kunne ikke vært mer enig! Schipol var stappet med reiseglade mennesker igår, og det gjør hjertet mitt glad når jeg hører KLM og Transavia har trukket tilbake alle oppsigelser. Håper NAS og SAS får samme opplevelsen 15.07. Vi må SLUTTE å lese overskriftene i media, det kommer ingen ny bølge. Viruset muterer og vi må rett og slett SLUTTE(!!!!!) å tro det forsvinner, vi må heller lære oss å leve med det, slik mennesker har måttet med andre pandemier tidligere også. Feber og forskjølelse er også et tidligere virus, som er mutert til noe vi i dag behersker langt bedre enn når det var ukjent.

      Og ja, mamma har kreft og dette er det hennes kreftlege på Aleris i Oslo som forøvrig også jobber i FHI har fortalt. Vi må slutte! Og media er farlige, de har gjort dette til noe lang værre enn det forøvrig er. I USA demonstrerer de i milliontall, likevel synker dødeligheten av COVID-19.

      Reis og kos deg, NÅR du selv ønsker. Du skal, og det håper jeg ikke du gjør, la deg skremmes av leserne dine og deres meninger.

      1. ÅH, så herlig med en tur!! Jeg gleder meg veldig til å kunne sette meg på et fly selv, men jeg føler ikke helt at det er innafor enda i følge mange. I don’t know. Jeg har bestemt meg for å vente til myndighetene her i Norge gir grønt lys i hvert fall, men jeg har ikke noe i mot andre som velger å gjøre noe annet i disse tider.
        Stor klem til deg!! <3

    3. Haha, kanskje teit spørsmål… men hvordan unngår du å få myggstikk?? Er på ferie i Oslo nå, og mygga spiser meg opp😔 Mens du går jo ofte litt ”lettkledd”, noe de fleste jo gjør når det er varmt ute. Men hvordan unngår du å få det? Hadde satt stor pris på svar❤️

    4. Du har ikke kjæreste sier du, men svarte på spørsmål på story eller et eller annet sted i går : «når hadde du sex», svar: «i går» Synes du virkelig det er innafor å opplyse om at man «ligger rundt»?

      1. Gud bedres. Det at hun deler én gang at hun hadde samleie nylig betyr da virkelig ikke at hun ligger rundt? Er ingenting uvanlig med å ligge med noen uten at man er kjærester. Hvorfor prøve å gjøre det tabu? La nå jenten leve, slutt å være så dømmende.

      2. Så man kan ikke ha sex om man ikke er i et forhold? Hvilket århundre lever du i? Ikke det samme som oss andre i alle fall.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg