UKENS SPØRSMÅL

Reklame | NELLY

MIN FAVORITT KJOLE ATM: NÅ 30% RABATT – HER

_____

Hva motiverer deg i livet?

– Helt ærlig? Familien min. Jeg kommer fra en familie hvor mammaen min flyktet til Norge fra krig i sitt eget hjemland. Da var hun gravid med meg og hadde med seg søsteren min, Jasmine, som da var 2 år. Det å ha en mamma som ofret så mye for søsknene mine og meg, for at vi skulle få en tryggere og sikrere fremtid, er noe jeg for alltid kommer til å ha stor respekt og evig takknemlighet for. Jeg står på, jobber og tjener penger for å kunne bidra til et “bedre” liv for ikke bare meg selv, men først og fremst for hele familien min. <3

Hva liker du aller best ved deg selv?

– At jeg er såpass omsorgsfull som det jeg er, og at jeg bryr meg veldig mye om andre mennesker rundt meg. Jeg er stolt over at jeg alltid har hatt den egenskapen hvor jeg står opp for de “svake” og ikke er redd for å skrike høyt når jeg ser urettferdighet og lignende. Jeg har alltid vært sånn. Jeg husker på ungdomsskolen, da fikk jeg høre at de som ikke hadde så mange venner i klassen, følte seg så sett og trygge rundt meg. Det husker jeg at jeg ble så glad av å få høre av læreren, og etter den samtalen gikk det enda mer opp for meg hvor viktig det faktisk er å se folk rundt seg.

Dine topp tre spisesteder i Oslo?

– Sumo, Mirabel Sørenga og Villa Paradiso.

Hva er det eldste du kunne datet?

– 35, kanskje? Men vet dere, jeg har faktisk innsett (etter mitt forrige forhold) at alder seriøst ikke har jack shit å si på hvor moden en mann er. Eksen min var 30 år og han var ikke nødvendigvis noe modnere enn de jeg har datet på min egen alder. Så det der er i grunn bare “tull”, spør du meg. Alt handler vel mest om hvordan fyren er som person, kontra hvor gammel han er.

Hvis du ikke hadde jobbet som influenser, hva ville du jobbet som da?

– Barnevernspedagog. Det har alltid vært drømmen min. Jeg håper at jeg fortsatt, selv om jeg driver meg noe helt annet i dag, kan jobbe med noen prosjekter som omhandler barnevernet etterhvert. Det er noe jeg engasjerer og interesserer meg for, ettersom jeg selv har vært i systemet fra jeg var 6 måneder gammel til jeg var 18.

Skal du reise noe mer fremover nå?

– Jeg hadde lyst, men nå som den nye “bølga” har kommet, har jeg lagt alt av reising til side inntil videre. Det føles ikke helt trygt akkurat nå, og jeg vil ikke reise når situasjonen ser ut som den gjør per dags dato. Vi vet jo ikke hvordan dette vil utvikle seg, men dersom alt roer seg og ting bikker over til å bli mer normalt, har jeg så klart mer enn gjerne lyst til å reise igjen. 

Er det du som betaler når du er ute med venner?

– Nei, ikke vanligvis. Men på byen blir det fort til at Suzy drar kortet på litt foooor mange runder og nekter alle andre å betale… 🙃🙃🙃🙃 Har alltid like angst for å sjekke kontoen dagen derpå, så det er mye av grunnen til hvorfor jeg aldri drikker tequilla mer. Heh.

Kunne du vært venn med en sugarbaby?

– Jeg er ingen til å dømme hva andre velger å gjøre med livet sitt. Whatever floats your boat. Men det jeg kan si er at jeg aldri hadde kunnet vært det selv. Aldriiii. Jeg hadde heller bodd på gata – helt ærlig.

Vet du hvem som skal være med på den nye sesongen av Skal Vi Danse?

– Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg mener det røpes på mandag? Jeg er i hvert fall super spent på en ny sesong, og jeg skal selvfølgelig følge nøye med og heie på Benjamin! <3

Hva er en “merkelig” ting du verdsetter høyt?

– Å kunne gå i matbutikken og handle alt jeg har lyst på, uten å sjekke prisen. Jeg vokste opp i et hjem hvor vi ikke hadde så mye å rutte med da jeg var liten, og derfor hadde vi heller ikke muligheten til å handle det vi hadde lyst på. Jeg husker hvordan jeg drømte meg bort i å kunne ta en svær handlevogn, gå inn i butikken og bare gå loco ved å fylle den opp uten å tenke meg om når det kom til pris. DET er noe jeg verdsetter at jeg kan gjøre den dag i dag. 

Er du et naturmenneske?

– Not at aaaall. 😅 Meg i naturen er en komedie, dere…

13 kommentarer
    1. Du som roper så høyt under BLM osv, hva synes du om at media ikke har et problem med å legge ved bilde og fullt navn når det er en skandale i kjendisverden dersom kjendisen er av utenlandsk bakgrunn? Tenker da på Mayoo, Kamelen og Stella Mwangi. Alle disse tre ble om jeg ikke tar feil ikke dømt en gang, men navnene deres og bildene var overalt. Men så fort det er en norsk kjendis skriver de ikke hvem vedkommende er? Typ Isabelle Eriksen, og Norum og Olsen nå? Hva mener du om dette? Er dette noe du tør å ta opp selv om det er folk fra samme business som deg?

      1. Dette stemmer overhodet ikke. Se bare nå på Petter Northug. Han er overalt. I tillegg vet jeg om andre kjendiser med utenlandsk opprinnelse som har vært i straffesaker uten å få ansikt og navn utlevert. Vær så snill å ikke lag rasisme hvor rasisme ikke finnes.

      2. Dette har ingenting med personen å gjøre, men om hvilken kriminell handling det er. Media har selv gått ut å forklart at de ikke kommer til å navngi de to tidligere reality deltagerne pga. offeret. Det ville blitt lettere å identifisere jenten som ble filmer om de ble navngitt, uansett hudfarge. Går utifra at dette gjelder Isabelle også, der var det også er uskyldig offer i saken. Da Petter Northug fyllekjørte første gangen ble han navngitt – og han er hvit, men der var det ikke noe offer å ta hensyn til

      3. Hva har skjedd med «norum og olsen?» og er d da de to fra PH du sikter til? 🙂 nysgjerrig her, har nok gått glipp av noe

    2. Du er helt fantastisk og for min del Norges eneste å beste forbilde!😍 ikke ofte jeg kommenterer, men håper du ser selv hvor stor rolle du utgjør i dagens samfunn, og hvordan du kjemper for de som ikke klarer å kjempe for seg selv!

    3. Hei!
      Tidligere så fulgte deg for de overdådige feriene, klærne, veskene osv. Tenkte egentlig ikke over hvorfor jeg fulgte deg. Men nå er det fordi du er så reflektert, du har så gode verdier og du bruker stemmen din! Det du nevner her om at familien er motivasjon og det med å handle i butikken uten å se på prisen hit hard! Hadde ganske lik oppvekst som deg med vold og lite råd. Husker eid var den eneste gangen vi fikk velge en godis ting 😂 sorry for lang tekst! Stå på, always be you, coz u r beautiful!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg