UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly

JEANS HER & TOPP HER (finnes også i hvit her og sort her)
_____
Hvorfor har du telefon på 71 grader nord innspillingen?
– Vi alle får tilgang til telefonene våre inn i mellom av produksjonen. Vi får derimot ikke styre når vi får de selv, men vi må forholde oss til når vi får de utdelt bare. Typ når vi blir fraktet fra et sted til et annet mellom etappene.
Hvordan har du det?
– Så skjønn du er, takk som spør! Jeg har det veldig bra, men jeg er sinnsykt utslitt både mentalt og ikke minst fysisk. Jeg kan knapt bevege på kroppen, for å si det mildt.
Hva er ditt favoritt minne fra denne sommeren?
– Å ha blitt kjent med så mange fine mennesker, og da spesielt en person. Denne sommeren har bestått av myeeee sosialt, og det har vært helt sinnsykt gøy! Til tross for at det ble lite reising denne sommeren, har jeg faktisk klart å kose meg ordentlig mye hjemme i Oslo.
Hvilke forberedelser har du gjort til 71?
– Du, helt ærlig – ingenting. Jeg har hatt det så ekstremt travelt i forkant av avreise til denne innspillingen at jeg knapt har hatt tid til å tenke. Jeg har hatt helt fullt opp med både serien min, full satsning på YouTube, mine sosiale medier, møter, planlegging osv. Mye har skjedd i det siste, som har krevd all min tid.
Hva tenker familien din om at du er med på 71?
– Hahaha, jo nå skal du få høre! Alle lo seg ihjel og trodde oppriktig at jeg kødda med de. Enough said, haha!
Hvem heier du på i årets skal vi danse?
– Jeg må jo så klart heie på Benjamin og Marthe!
Når sendes 71 sesongen dere spiller inn på tv?
– På nyåret en gang, så det er en stund til.
Har du kommet hjem fra 71?
– Nei. Vi får som sagt tilgang til telefoner inn i mellom, når vi blir fraktet mellom destinasjoner.
Tre gode ting du er takknemlig for?
– Forholdet jeg har til familien min, jobben min og alle dere fantastiske internett-vennene mine som alltid er der for meg i både oppturer og nedturer. <3 Jeg er sjukt, sjukt, sjukt heldig!!
Kunne du tenkt deg å blitt sammen med en av eksene dine igjen?
– Nei, jeg tenker at en eks er en eks av en grunn.
4 kommentarer
    1. Hva har skjedd med vennskapet mellom deg og Newa, og Ine? .. veldig trasig at det blitt sånn! Likte deg og Newa godt i lag ☺️

      Må si lykke til med innspillingen og du er tøff nok som er med på dette mentalt sett! Blir utrulig artig å følge med når det kommer på tv !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg