UKENS SPØRSMÅL

Hvor mye betaler du i skatt?

– I Norge er det jo slik at desto mer man tjener, desto mer må man skatte. Jeg skatter nesten 50% av lønningen min til staten. Og folk mener at vi bloggere ikke bidrar med noe til samfunnet… Well, we do!! 😊

Hvordan går det med deg?

– Åh, takk som spør!! <3 Vet du, jeg har aldri hatt det så bra som det jeg har det nå. Jeg er SÅ sjukt livsglad og lykkelig for tiden. Jeg møtte en venninne på byen i går som jeg ikke har truffet på en stund, og hun sa at jeg virkelig hadde lyst opp i det siste og at det så ut som at jeg hadde det så bra. Det har hun helt rett i! Det er så utrolig godt å være på dette stadiet i livet der det ikke finnes store bekymringer eller tanker som tynger meg. Jeg elsker livet! <3

Hvilke kvaliteter er viktigst for deg som du setter pris på/trenger i en venn?

– Jeg setter uendelig stor pris på venner som gir meg masse energi, positivitet og glede. Det at jeg kan stole på vedkommende er så klart veldig viktig, men også at jeg kan være meg selv rundt personen. Vennskap er det fineste vi har, og jeg er så glad i alle de fantastisk fine menneskene jeg har i livet mitt per dags dato. Jeg er SÅ heldig! Jeg ser på vennene mine som familie.

Har Erik og du bestemt hver eneste PH-deltaker?

– Nei, vi har ikke bestemt absolutt alle.

Sover du med eller uten klær?

– Jeg sover naken. Dersom jeg sover med klær føler jeg meg helt kvelt, faktisk. Har ikke sjanse.

Kommer det vlogg og innkjøpsvideo fra Dubai?

– Yes og yes! Skal klippe vlogg i dag, og spille inn innkjøp i løpet av uken. Jeg har hatt det så travelt at jeg ikke har hatt tid til å få det gjort enda. Sorry!! <3

  • Kan du legge ut DM’en mellom deg og Kim Kardashian her?

– Den har jeg lagt ut på Instastory. IsabelSraad heter jeg!

Hvor høy er du?

– Folk blir alltid like overrasket når de ser meg irl, for jeg er nemlig ikke noe særlig høy… Jeg er 160 cm (egentlig 159, men jeg lyver alltid på meg en ekstra cm, da høres jeg ikke ut som en dverg hehe).

På en skala fra 1-10, hvor mye elsker du fansen din?

– 1000000000000!!! <3 Dere betyr alt for meg! Jeg er så, så, så, sååå takknemlig for hver og en av dere. Dere aner ikke hvor mye dere faktisk betyr.

Hvor gammel er du?

– Jeg er 24.

Føler du at du har noen falske venner?

-Nei, det føler jeg ikke i det hele tatt. Jeg har hatt et par falske venner opp igjennom tidene, men jeg er veldig flink til å sile bort mennesker som ikke er genuine og som ikke vil meg vel. Det er veldig lett å gjennomskue. Jeg er en person som veldig fort blir glad i mennesker, og dermed blir jeg også veldig lei meg og såret dersom de menneskene jeg slipper inn ikke behandler meg bra. Jeg har dessverre opplevd det litt for mange ganger, og det er grunnen til at jeg ikke våger å bli kjent med nye mennesker. Eller, det har blitt bedre det siste året, men før det var det helt krise. Jeg var SÅ skeptisk til mennesker at dere aner ikke.

Kjenner du noen som skal delta på Ex on the beach?

– Vel… 😂😂

Hvordan gikk det med den visningen du skulle på?

– Jeg syntes ikke boligen var like fin i virkeligheten, dessverre.. 😞 Jakten fortsetter!

Har kontoen din noen gang gått tom for penger når du har hatt jobb som blogger?

– Nei, ikke når jeg har levd av bloggen. Før, da jeg studerte og jobbet deltid derimot, da ble kontoen ofte skrapt.

Hva blir ditt neste luksuskjøp?

– En bolig!!!!

Er du flink til å spare penger?

– Ja, jeg er faktisk veldig flink!! Stolt over det, for det har jeg ikke alltid vært.

Er det noen land du synes guttene er ekstra fine?

– Hmm, det finnes jo digge gutter i alle land, men jeg må likevel si at svensker stikker seg litt ekstra ut. Britiske og amerikanere er ikke så verst de heller. Men igjen, det er mange kjekkaser i Norge og i alle andre land også!

Hvem er ditt kjendis crush?

– Det har alltid vært Cristiano Ronaldo. Dør for han.

Hvem har du kontakt med fra PH 2015?

– De jeg har mest kontakt med er Audun og Mathias. De prater jeg nesten daglig med. Sara og Linn er også fortsatt nære venner av meg. <3

Kunne du tenkt deg å vært med på reality igjen, som for eksempel PH, Love Island eller Ex on the beach?

– Jeg kunne gjort reality igjen, men ikke de type programmene. Det føler jeg meg ganske ferdig med, selv om PH er et eventyr jeg aldri vil glemme. Ex on the beach kunne jeg aldri noensinne deltatt på, det synes jeg er trash tv på sitt verste. Love Island er ikke heller noe jeg kan se for meg å delta på da jeg ikke er helt der at jeg føler jeg vil på et datingprogram.


Still gjerne spørsmål i kommentarfeltet, så svarer jeg der også! Klem <3

 

29 kommentarer
    1. Hvor mange ganger skifter du klær iløpet av en dag? (Bare føler du har på noe nytt på snap hele tiden hehe)

    2. Håret ditt er nydelig !! Fortsatt i sjokk at det ikke er extensions, sjeldent jeg har sett en sånn lengde! Kunne du kanskje laget et detaljert innlegg om tips og triks til å vedlikeholde håret sunt? Takk på forhånd!

    3. Hva tenker du om de fire første deltakerne som skal på PH? Spesielt Robin med tanke på alt styret med SE osv. 🙂

    4. Lurer på hvor jeg kan få sett PH fra din sesong? Viafree har den ikke tilgjengelig lengre.. dør etter å få sett den på nytt😍

    5. Hei <3 så utrolig fin du er, Isabel!! Jeg lurer på hva du tenker om at flere av influencerne som fikk sponset tur til Dubai, og i utgangspunktet var positive til reisemålet, i ettertid har endret mening og ikke ville dratt igjen? Det har ikke noe å gjøre med du eller andre som reiser dit, jeg bare lurer. Klem <3

    6. Vil gjerne at du for en gangs skyld kan svare… hvorfor lover du på hver eneste reise du drar på at du skal
      vlogge underveis, og så skjer det ALDRI. Vlogs er jo dritkjedelig når de kommer i ettertid! Old news lissom. Kan du svare på dette ?

      1. Hei! Jeg skrev et ganske utfyllende svar på spørsmålet ditt da jeg var i Dubai. Jeg har vlogget hele turen, men jeg hadde ikke tid til å klippe de underveis på ferien da jeg ville prioritere å tilbringe all min tid med familien min. Første vlogg kommer forresten ut i dag! 🙂

    7. Har lest bloggen din i mange år
      Mye lettere å forstå etter å ha lest boken !
      Fantastisk at du har kommet så langt tross alt 💗 det krever sterk psyke
      Vel fortjent all suksess
      Hilsen tobarns mamma som ønsker å jobbe i barnevernet

    8. Jaja Isabel. I Norge har vi sånn at jo mer du tjener jo mer betaler du i skatt men det er ikke sånn at jo mer du tjener jo større andel av lønnen din betaler du i skatt.

      1. Anonym: Jo, tjener man over en viss sum, betaler man mer skatt. Vanlig skatt er på 30-36 %, tjener kan veldig mye betaler man 40-50%.

    9. Hvorfor du fått opp igjen kontakten med Audun? Tidligere har du skrevet at Pierre er den kjekkeste som har vært med i PH, men nå i det siste så har du svart Audun 🙊

    10. Blir like overgitt hver gang😂 det er ikke vits i å skrive 160, men egentlig 159 hver gang? Hvis du skal lure på deg en cm så trenger du ikke røpe det hele tiden😂 virker som du er fornøyd med 159;)

    11. Kaller du neste huskjøp for luksuskjøp? Det er jo investering i stedet for å betale leieutgifter hver mnd. Ser at flere av bloggerne som sikkert tjener mindre enn deg allerede har kjøpt seg bolig. Luksuskjøp er vell heller dyre vesker, stadig innkjøp av klær og dyre turer.

    12. Hadde hvert gøy om du også hadde hvert med på bloggerne. Visst du hadde fått tilbudet om å være med hadde du sagt ja eller nei ? 🙂 eventuelt hvorfor ikke visst nei? 🙂

      1. Hun fikk tilbud om det en gang for lenge siden, uten at jeg husker nøyaktig når det var. Men hun syns ikke det var verdt det og takket nei. Sikkert ikke så dumt.

    13. Hva syns du om at Robin skal være med på PH? Og om at så mange kommer til å la vær å se på denne sesongen som du har jobba så lenge med å finne bra folk til?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg