UKENS SPØRSMÅL

Reklame | NELLY

JEANS HER & TOPP (NÅ 20% RABATT) HER

______

Har du kjæreste?

– Nei, jeg er ikke i et forhold.

Angrer du på at du har med mennesker i serien din som du ikke har i livet ditt i dag?

– Nei, absolutt ikke. Det var slik livet mitt så ut i den perioden jeg filmet. For å kunne dele livet mitt i en serie, må jeg regne med at enkelte situasjoner ikke ser like ut fra man filmer, til det blir sendt på TV. Slik er jo bare livet. Livet ditt ser nok ikke heeelt likt ut for et halvt år siden, som det gjør i dag? Du datet kanskje en fyr for 6 måneder siden, som du ikke lenger dater, for eksempel? That’s life.

Hva er det beste og verste med Gucci?

– Beste: at han har så stor personlighet, at han er verdens skjønneste og at han gir meg så mye kjærlighet.

Verste: at han biter på absolutt aaaalt. Det varer dog ikke for alltid, men nå klør han jo veldig i tennene ettersom at han skal miste sine melketenner og gro ut nye.

Har du lyst til å gi ut en bok nummer to?

– Ja, veldig! Jeg savner det å være på bokturné og møte mange av dere, samt det å gi ut bok har vært noe av det fineste jeg har gjort. Dere skal nok ikke se bort i fra en bok nummer to etterhvert… <3

Hvor kan man høre på podcasten din?

– Podden til meg og Golnaz heter “Suzy & Konny – alt eller ingenting”. Dere finner den over alt som podcaster kan høres – blant annet HER, på Spotify. Det kommer ny episode ut hver onsdag!

Hvis du hadde fått barn, hadde du ønsket å skjerme han/hun for sosiale medier?

– Definitivt. Denne offentlige verdenen kan være ekstremt grusom og fylt med hat til tider, og det ville jeg aldri eksponert barnet mitt for. Bare tanken får meg til å få en klump i magen. Jeg synes dog at det er opp til hver enkelt hva de velger å gjøre. Det er jo mange influencere som deler mye av hverdagen sin med bilder og videoer av barna sine, og jeg dømmer ingen. Jeg hadde bare ikke gjort det selv, tror jeg. Nå har jeg jo ikke barn heller da, så den situasjonen har jeg enda ikke blitt satt i.

Over hvilken periode filmet du til serien din?

– Fra november i fjor (akkurat i det jeg røk ut av Skal Vi Danse), frem til april i år.

Ville du gått tilbake i tid, eller fremover?

– Fremover. Jeg hadde som dere vet ikke en bra oppvekst, og derfor ville jeg så klart ikke gått tilbake i tid til det. Det er nå som jeg er voksen jeg først har fått det ordentlig bra. Spesielt de siste årene, hvor jeg dessuten har blitt veldig mye mer trygg i meg selv og endelig skjønt hvem jeg vil være.

Når kommer det nye episoder ut av serien din?

– Hver torsdag klokken 20:00 på Tv2 Livsstil og Tv2 Sumo. Tre nye episoder på rappen, hver torsdag!

Når kommer det ny video ut på Youtube?

– Så utrolig hyggelig at du etterspør! Jeg ELSKER jo virkelig YouTube, og før jeg dro på innspillingen til 71 grader nord, var jeg i full fres med tre videoer i uken. Nå har jeg dessverre måttet levere inn mitt nye kamera på service, da det er helt ubrukelig. Det er utrolig irriterende, for jeg kjøpte det jo seriøst akkurat. Så fort jeg får det tilbake, er jeg back on track på YouTube igjen med tre videoer i uken. Den første videoen jeg skal filme er definitivt en Life Update. Det har skjedd så mye i livet mitt i det siste, som jeg vil oppdatere dere på.

Hva er din favoritt parfyme?

– Akkurat nå bruker jeg denne konstaaant. Takk meg senere! Denne er også en all time favoritt!

10 kommentarer
    1. Et ørlite tips. Ekte youtubere skaffer seg backup kamera, i tilfelle noe blir ødelagt. Litt kjedelig for oss at du backer ut av “jobb”, fordi utstyret svikter. Slikt mister du abbonenter av.

    2. Ang Gucci. Ikke la han løpe og rase på glatt gulv, det er det værste for de små beina. Rasen sliter mye med patellaluksasjon, anbefaler deg å gå mye turer i skog og ulent terreng for å styrke muskulaturen tidlig. Husk også å sosialisere han med andre hunder, det minimerer sjansene for at han blir en gneldrehund. Jeg har drevet med rasen i over 14 år. Masse lykke til med skjønningen din <3

    3. Så gøy at du har kjøpt hund! Gleder meg til å se mer av livet ditt med han framover <3
      Hvilke parfymer var det du linket? De er utsolgt på nelly og da er det ikke mulig å se hvilke det var 🙂

    4. Planla å ikke se serien din (sykt lei av Bloggerne og f.eks. Sophoe Elises verden), MEN FYTTI! Jeg er hekta. Du virker som ei artig og god jente. Dumt for mine spare-tv-2-sumo-penger, men skikkelig bra for verden. Lykke til videre!

    5. Hei! Har fulgt med på serien din og digger klærne fra Ivory som du viser frem! Når kommer kolleksjonen ut? 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg