UKENS SPØRSMÅL

Reklame | NELLY

JAKKE HER & BUKSER PLT

_______

Hva fikk du av Louis Vuitton?

– Jeg fikk blomster på døra, som gratulasjon av serien min på premieredagen. Det var SÅ hyggelig, og herreguuuud så overrasket og glad jeg ble haha. Jeg mener, LV?!?!?

Vil du noensinne “slå deg til ro”, ved å gifte deg og få barn?

– Absolutt, men ikke nå. Jeg er 26 år, og føler meg langt i fra klar for å settle down. Jeg har så mye jeg vil gjøre før jeg vil slå meg til ro. Nå fokuserer jeg først og fremst 100% på karriere og jobb.

Er du ikke på 71 Grader Nord Kjendis innspilling?

– Jeg var. Den er over for en stund siden. Innspillingsperioden varer ikke sånn super lenge, i hvert fall ikke sammenlignet med andre programmer jeg har deltatt i.

Er det noen i bransjen du misliker?

– Ja. Jeg kan jo tippe at alle dere som for eksempel går på skole eller jobber på en arbeidsplass, har en eller annen kollega eller medelev som dere kanskje ikke digger like mye som dere digger visse andre. You know?

Hvor får man den beste pizzaen i Oslo?

– Villa Paradiso! Det er den jeg alltid bestiller på Foodora, btw. Mange har lurt på hvilken pizza det er, og det er altså Parma-pizzaen på Villa. <3

Hvor ofte vasker du håret?

– To-tre ganger i uken!

Har du noen gang opplevd å bli mobbet av andre influencere (bortsett fra Mads Hansen)?

– Ikke mobbet akkurat, men det var en periode der to bloggere hele tiden hadde behov for å komme med spydige stikk til meg. Spesielt hun ene. Det var såpass åpenbart at leserne mine sendte meg linker til blogginnleggene hennes ofte, hvor disse stikkene da kom med gode mellomrom. Jeg husker jeg ble oppriktig lei meg, for jeg hadde følgt denne jentas blogg i flere år og syntes hun virka så god og snill. Men ja, bortsett fra det – nei. <3

Beste og verste med å være araber/perser?

– Verste: HÅÅÅÅRVEKSTEN!!!! Giiiirl ikke en gang la meg starte!

Beste: OGSÅ hårveksten, men nå snakker jeg om håret på huet. Hahah!

Hvordan komme seg gjennom et heartbreak?

– ÅH, finis… <3 Sender deg masse klemmer og kjærlighet! Vel, jeg har hatt to dype kjærlighetssorg, hvor den ene var mye verre enn den andre. Jeg husker hvor langt nede jeg var og hvor lite livsgnist jeg hadde. Kjærlighetssorg kan virkelig stikke dypt og nærmest ødelegge en person. Jeg forstår deg så godt dersom du synes det er tungt, håpløst og tøft, men tro meg – det kommer til å gå over! Jeg LOVER!

Det som hjalp meg var å få høre av en venn at vi mennesker er vanedyr. Vi behøver ca 2 uker på å tilvenne oss en ny situasjon. Jeg bestemte meg for å gi meg selv to uker til å ligge hjemme i senga og “pause” livet mitt, bare synes synd på meg selv, gråte, lese deprimerende quotes og høre på deppa musikk. Men etter disse to ukene var over, tok jeg tak i meg selv. Litt og litt. Jeg begynte å være rundt venner & familie døgnet rundt. Jeg fikset meg. Jeg prøvde å gjøre ting jeg synes er gøy, som shopping, ut å spise med jentene, henge med familien min, jobbe, se på serie og ha jentekvelder.

Jo lenger tid som går, jo mer vil sårene leges. Jeg vet at det svaret er super irriterende å høre, for når man først er i den situasjonen, føles alt så håpløst ut. Men jeg lover deg, alt du trenger å stole på er at med tiden vil du komme deg over det/han. Du vil bli lykkelig igjen, og du vil finne kjærligheten på nytt. Bare gi deg selv tid. <3 Heier masse på deg babe – YOU GOT THIS!!

Hvordan redigerer du YouTubevideoene dine?

– Det er ikke jeg som klipper dem. Jeg har to fantastisk flinke klippere som klipper alle videoene mine. Jeg er SÅ glad for at jeg bestemte meg for å få hjelp, for herregud, nå er nivået på kanalen min mye høyere og mer gjennomført. Beste jentene som jeg er så takknemlig for! <3

Vil du ha en hund til?

– Nei, ikke nå. Kanskje noen år frem i tid. <3

12 kommentarer
    1. Har fulgt deg lenge, og har egentlig aldri orket å bruke tid og energi på offentlige personer.. jeg tenker vel kanskje at det finnes viktigere ting jeg vil bruke energien min på..
      men du har virkelig satt dine spor i meg, Isabel! Så jeg klarer ikke la være.. dette er vel den første kommentaren min på Moens blogg, ever😂✌🏼 Ta det som et kompliment!

      Du har vokst så mye, og det er bare så fantastisk å se hvilken person du har blitt. Du inspirerer meg, skulle ønske jeg fikk muligheten til å bli kjent med Isabel som person også, bak sosiale medier. For du virker gjennomført og ordentlig. En av de få. Tusen takk for at du er du. Verden hadde vært et bedre sted med flere som deg!
      Fortsett som du gjør, fantastiske du! ❤️
      Klemmer fra Maia

    2. Hvilket kamera bruker du til insta og blogg?

      Er du redd for at onklene eller noen slektninger som behandlet deg dårlig skal se deg på tv? Hvor er de nå?

      Er det ofte folk kommer bort til moren din og hilser? Hvordan takler hun «stormen»? Så henne i Oslo og syns dere er en så fin gjeng.

      Digger deg og den søte personligheten din. Du virker så tvers gjennom god ❤️

    3. Da mener du vel hårveksten på fitta? Hvorfor ikke ta laser der også, du har jo tatt det overalt😂 kødd

    4. Hei Isabel!
      Jeg leste akkurat ferdig boka si!
      Leste den ferdig på ca 4-5 timer ❤️
      Den var veldig bra og jeg likte godt budskapet ditt om at det er mer om en person enn det man ser.
      Helt sykt de tingene du har opplevd og enda sykere at moren sin ikke gjorde noe i alle de årene med faren din og de årene med onklene. At du har klart å tilgi er helt utrolig fint synes jeg.
      Og etter å ha lest boken så er det lett å forstå hvorfor du er så nær moren og søskene dine.. ❤️
      En stor klem til både deg og storesøsteren din ❤️ dere er utrolig sterke som forteller om det dere har opplevd.
      Ønsker deg alt godt.

    5. Du er min guilty pleasure, Isabel. Men herregud, det er jo så gøy å følge deg! Du imponerer bare mer og mer. I går så jeg de tre siste episodene av serien din, og hjertet mitt blødde for den lille jenta du en gang var. Det skulle vært så unødvendig at et barn skal måtte oppleve det du gjorde. Og at du satte deg på trappen til bv i en alder av 11, er hjerteskjærende. Men for en styrke du viste allerede da! Og det er så imponerende alt hva du har fått til! Du har sannelig vist fingeren til faren og onklene dine!
      Isabel, jeg håper du vet at du er verdifull både med og uten den suksessen du har nå.
      Jeg vil du skal vite at det er mange som heier på deg nå, og om min egen datter om noen år velger å følge deg, så er det helt ok og vel så det. For nå er du blitt et godt forbilde.
      Takk for at du gir håp til alle barn og unge som kan trenge det, og for at du deler dine opplevelser og erfaringer med bv-studenter.
      Det er høyst nødvendig, og jeg er sikker på at det du gjør, utgjør en forskjell for mange.

    6. jeg er også araber og hater hårveksten min mer enn alt annet! lurer på hva du gjør for å bli kvitt håret, føler du alltid er ekstremt fresh!

    7. Ååå.. Spiste parma pizzaen til villa paradiso forrige uke, og jeg kan skrive under på at den var insane god!! 😍😍🤤

    8. Du har så fint hår!
      Hva slags produkter bruker du i håret når du har hestehale ?
      Og hvilken krølltang eller bølgetang bruker du?

    9. Hei. Ser du nevner hårveksten. Fjerner du noe hår i ansiktet? Hvordan gjør du det? Trenger tips selv 😩😅

    10. Hei! Håper virkelig du svarer meg, tror ikke det da du kanskje ikke har tid å svare meg 🙁 men jeg elsker deg og ser opp til deg! Klesstilen din og alt.. pliz svar 🙁 jeg ønsker meg sånn svart boblejakke som du hadde på i episoden i åre med knyting rundt magen. Jeg skal fortelle min mamma hva jeg ønsker meg men vet ikke hvor man kan kjøpe den 🙁 pliz hjelp meg 🙁

    11. Var det slik at du hadde fått podcast, som det vises i Isabel-serien?
      Jeg finner bare med Ida Fladen når jeg googler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg