UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly

Hvorfor er du så mye mer åpen i podcasten, kontra IG og blogg?

– Du, hele visjonen til Konny og meg med podden var at den skulle være så privat og ufiltrert som overhodet mulig. Den heter jo tross alt “Suzy & Konny – ALT ELLER INGENTING“. Det må vi jo virkelig leve opp til! Jeg føler også at den plattformen er mye mer “chill”, som resulterer i at jeg automatisk blir mye mer komfortabel med å åpne meg om typ.. alt. Der er det jo kun mennesker som virkelig vil høre på oss som tuner inn, og derav vil jeg tro at det også er folk som oppriktig liker oss og det vi gjør. På IG og blogg finnes det veldig mye mer hat og ukonstruktive tilbakemeldinger som gjør det litt mer skremmende å ville åpne seg så mye, synes jeg.

Skulle du ikke få deg samboer, som du nevnte i en vlogg?

– Jo, jeg har jo det! Gucciiii <3 <3 Haha!

Har du noen piercinger?

– Nope, men jeg hadde i navlen når jeg var fjortis. Kroppen min likte det dog ikke og “dyttet” den ut, så til slutt hang den fast i super lite hud. Derav har jeg et stygt arr over navlen…

Har du Nelly-rabattkode?

⚡️ KLIKK HER & OPPGI KODEN “ISABEL25” FOR 25% RABATT ⚡️ 

Koden gjelder på alt fra NLY Brands!

Hva synes du om 2020?

– Businessmessig: mitt aller beste år!

Privat: kjedeligste året på lenge. Jeg savner et corona-fritt liv.

Skal du ha vlogmas i år?

– Vil dere det?? 😍❤️

Hvor mange tattoos har du?

– En. Den som går nedover ryggraden min. Jeg hater den dessverre, da den ble ekstremt mye tykkere i skriften enn hva jeg ønsket. Jeg skal uten tvil fjerne den, men jeg har bare avventet med det da jeg har hørt så mye om hvor smertefullt det er. But it will happen! Må bare manne meg opp først. 🙃

Hvem fikk du blomster på døra av?

– Hemmeliiiig… 💕

Har du noen gang vært uten vipper og negler?

– Ja, sist det skjedde var da jeg skulle shoote til coveret av boken min. Jeg holdt ikke ut i mer enn 24 timer før alt var på plass igjen, haha.

Hvorfor kommer det ikke nye episoder ut av serien din?

– Sesong én er over! Den bestod av 15 episoder, hvor de siste tre episodene ble vist forrige for to uker siden. <3

Hvor mye penger har du på kortet ditt akkurat nå?

– På kortet som jeg bruker privat har jeg litt over 20.000 kr akkurat nå.

Hvor gammel er Gucci?

– Han er 4 måneder. Min lille elskling er bare en liten baby. <3

Hvilken bursdagsfeiring har vært din favoritt så langt i livet?

– I fjor, uten tvil! Da feiret jeg 25-årsdagen min i ingenting ringere enn Las Vegas. Det var sjukt!! Veldig stor kontrast på den feiringen og årets feiring. Bursdagen min er 5. april, og i år var jo det midt i lockdownen og fullt corona-hysteri. Feiringen min ble i joggeklær hjemme hos mamma med familien. Det var veldig koselig, men jeg skulle så klart ønske at det kunne blitt litt mer spektakulært enn det haha. Planen var å ha en svær fest og leie et fett lokal og virkelig kjøre all in. Kanskje neste år?

Hvem var ditt første “forbilde” i bloggbransjen?

– Caroline Berg Eriksen! Jeg begynte å lese bloggen hennes helt fra starten, som er maaaange år siden. Hun er så gjennomført, hardtarbeidende, vakker og virker som en skikkelig fin person og en amazing mor. <3

Har du kjæreste?

– Nei. <3

16 kommentarer
    1. Jaa, du må ha vlogmas i år ☃️🎅🏼🦌🎄😍 er så kjekt å følge med på deg å familien din 😀

    2. Kjekt å vite hvor mye du har på kortet ditt i tilfelle du mister det😬 😂 Huff, nei. Men sånn helt seriøst så er det kanskje ikke så ikke så smart å være så åpen om penger, er mange farer rundtom dessverre🙄 Jeg hadde nok vært mye mer forsiktig!

      1. Helt enig! Ikke skriv om penger, jeg vill gjerne ha deg i «livet mitt» 😂 finnes mange skummle mennesker ut i verden!! Er faktisk redd for deg hahha.

    3. Å fjerne tattovering er faktisk ikke smertefullt i det hele tatt! Har tatt det fire ganger. Smør deg med emla tre timer før laser så kjenner du ingenting😀

      1. Jeg synes det var vondt. Man kjenner det så absolutt ! Men det er overkommelig.
        Problemet er at tattooen ikke forsvinner….

    4. Jaaa te video i juletia + julaften me din familie og masse video av gucci ♥️

      Søskenan dine <3
      Mammaen din <3
      Dæ sjøll <3
      Gucci <3
      Julegava te hele jængen <3

      Klæm ♥️

    5. Min tatovering ble også alt for tjukk… første gangen man tar tatovering er alt liksom så nytt og man vet ikke hva man går til, så er det lett for at det blir too much. Angret på min før jeg hadde betalt, og gikk rett på doen på nærmeste kjøpesenter i panikk og bare what the fucc har jeg gjort. Jeez. Det er seks år siden nå. Har tatt laser på den kanskje 3 ganger. Fortsatt veldig synlig men blass. Og har fått arr noen steder så det er rødt og hovent. Men det verste er at jeg fikk kronisk smerte i armen etter laserfjerningen, så det må du være obs på. Ellers var det vondt selve fjerningen også, men det går fort over.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg