UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly

TOPP HER & BUKSER HER – 20% RABATT NÅ

______

Kan du gi et hint om hva Sidra & Rami får til jul?

– Det er farlig å hinte for mye, for jeg vet at de kommer til å klikke seg inn her for å snoke haha. Det jeg kan si er at begge to garantert kommer til å bli helt sjokkert, for de forventer neppe det de får. Gleder meg sååånnnnn!!! Jeg seriøst ELSKER å gi gaver til familien min!! <3

Hva er de store prosjektene du skal lansere i 2021 som du nevnte på Instastory?

– Det er tre prosjekter på gang, hvor jeg på hver eneste en har et stort team i ryggen. Tre forskjellige team, faktisk. Et på hvert prosjekt. Jeg kan ikke røpe hva det er, men jeg tror noen av dere klarer å tippe dersom dere prøver i kommentarfeltet. Any guesses? 😍

Hva har du ønsket deg til jul i år?

– Jeg har ønsket at de som vil gi meg gave, skal donere den summen til veldedighet istedenfor. Jeg pleier selv alltid å bidra til Redd Barna hver jul, hvor du kan velge hva du vil betale for. Nå i juletidene kan man for eksempel betale for varme sko, varme pledd, et varmt sted og sove, skolegang til barn osv. Du kan lese mer på Redd Barna sin hjemmeside her. (Ingen reklame, bare så det er sagt).

Har du Nelly-rabattkode?

– Klikk HER for 20% rabatt på nesten HELE Nelly, men babes – rabatten gjelder kun i dag, så be quick! <3

Hvilke serier ser du på for tiden?

– I går startet jeg å se på “Tiny Pretty Things” på Netflix, og herreguuud så bra serien er! Anbefales virkelig. Jeg har sett seks episoder på en dag, så det sier sitt.

Har du kjæreste?

– Jeg har ikke kjæreste nei, men jeg har et godt øye til en veldig fin person… <3

Skal du vlogge på julaften?

– Ja, det er tanken!

Får man betalt for å være med på Skal Vi Danse?

– Ja, man får betalt for å delta på TV-program.

Har Gucci blitt stueren enda?

– Så og si. Han klarer fortsatt ikke å holde seg i løpet av natten, så jeg våkner alltid til et lite uhell, men ellers på dagtid og kveldstid er han super flink og gjør kun fra seg utendørs. Så stolt over lille bestevennen min!! <3

Når kommer neste YouTubevideo ut?

– I dag! Jeg er veldig nervøs på en måte for å poste den, men på den andre siden er dette noe jeg har ønsket å uttale meg om ganske lenge nå, så jeg føler det er på tide. Poster den her så fort den er klar! Jeg laster den ned for godkjenning atm.

Hva kostet Gucci?

– Husker ikke helt nøyaktig nå i farta, men under 30.000 kr i hvert fall. Kanskje 25-26k, om jeg ikke tar helt feil!

Hva får Gucci i julegave?

– Han får gave fra Louis Vuitton. Hihi! Jeg viser dere etter jul! <3 Den hunden er seriøst så bortskjemt, lol.

Ser så lite av moren din for tiden, har hun det bra?

– Ja, hun har det veldig bra! Det er bare jeg som har vært bortreist og nå vært i karantene i over en uke, så det er derfor du har sett lite til henne på mine kanaler. På tirsdag er jeg freee, og skal seff henge med fammen. Da skal dere få deres dose av Mamma Raad igjen! <3

Hvor mye penger har du på kortet akkurat nå?

– På kortet har jeg 34.700 kr akkurat nå.

Er det sant at du bruker over 100.000 kr på julegaver i år?

– Yes. Familien min betyr alt for meg, og dette året har vært mitt beste år karrieremessig. Jeg vil dele suksessen min med dem, som alltid. De har også hjulpet meg med å filme serien min i år, så derfor gir jeg på en måte litt tilbake til de også for at de alltid er der. <3

15 kommentarer
    1. Veldig spesielt av å skryte hvor mye du gir i julegave. Det er ikke det det handler om. Sier mere om deg.

      1. Nå skryter hun ikke da akkurat..
        Det var et spørsmål fra leserne hennes og hun svarte. Enkelt og greit. Å hva så om hun bruker hundre tusen? Hva gjør det mot deg?
        La dama være i fred liksom..

      2. Hei anonym!
        Her er det vel ikke snakk om å skryte av hvor mye penger ho bruker på julegaver, ho svarer på spørsmål og er ærlig🤷🏼‍♀️ Og om ho skryter, hva så? Isabel har oppnådd så sykt mye og har ALL RETT til å skryte av seg selv!
        Kommentaren din sier vel heller mer om deg, som bare må lire negativitet ut av deg. Jeg skal garantere deg at du også hadde skrytt hvis du hadde oppnådd halvparten så mye som Isabel har gjort, og det er ingenting galt i det. God jul🧑🏻‍🎄

      3. Det e faktisk ikke skryting fordi det e nå ho har fått spørsmål om både på poden og bloggen. Og man træng ikke å kommenter om man ikke har nå fint å si, og det si veldig my om dæ også som skriv stygt t andre men gjømme dæ bak å vær anonym.
        Isabel e en det bæste forbilde for barn å unge når man går fra å ikke nå t til å plutselig bygd sæ opp en så bra karriere å faktisk kan gi nå tebake t familien.

      4. Hvordan i alle dager oppfattet du det som skryting. Alt hun sa var at hun ville gi tilbake ettersom at familien hennes hadde hjulpet henne masse i år. Tipper det sier mer om DEG.

      5. Sjalusi kalles dette.
        Hun har arbeidet hardt for den suksessen hun har oppnådd, så vel fortjent! Greit at det ikke handler om det, men de fleste ville gjort dette for sin familie om de hadde mulighet. Syntes selv dette ikke kan kalles skryting. ☺️

        Noen må bare ha noe å hakke på, for å føle seg bedre! Trist…

    2. Ble helt rørt av att du gir til redd barna og gjør det uten reklame, du er ett fantastisk og godhjerta menneske!❤️ Håper du og din familie får en varm og fin jul❤️

    3. De er så heldige som har deg!! 😍

      Pass på at du ikke sliter deg ut, at du skal ta sånn vare på alle…

      God jul og godt nyttår til dere 🤍

    4. Du er et enormt forbilde for barn og
      Voksne !!!!! Takk for deg ❣️ Så uselvisk varm og god tvers igjennom!

    5. Riktig god jul!
      Så har jeg et nyttårsønske for deg; at nettroll forsvinner 🤩
      Kos deg masse med familien nå de siste dager av 2020 🎉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg