UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly

GENSER HER

Er du mulsim?

Nei, jeg er ikke religiøs av meg. På “papiret” er jeg kristen, men jeg kan ikke kalle meg for det heller. Jeg mener at religion er mye av grunnen til alt det fæle som skjer i verden.

Du skrev et innlegg for en stund siden om at du var laktoseintolerant. Var det feil?

Det stemmer, ja. Jeg dro tilbake til legen etter resultatene fra testene var kommet, og da viste det seg at jeg er laktoseintolerant. Heldigvis ikke i en veldig stor grad, så jeg kan spise melkeprodukter, men ikke i store mengder. Da går det gærent iiiif you know what I mean, haha.

Hvordan er det å være Isabel Raad?

Hehe, dette er litt rart spørsmål å svare på. Jeg føler meg ikke noe annerledes enn det jeg gjorde før jeg ble kjent. Livet mitt ser litt annerledes ut i dag bare, men jeg er fortsatt akkurat den samme jenta som jeg var for fire år siden. Jeg blir fortsatt like overrasket når folk kommer frem til meg på gaten, jeg tror aldri jeg kommer til å bli vandt til dette. Jeg tar dere virkelig ikke for gitt, tro meg. <3

Litt teit spørsmål, men røyker du?

Nei, jeg hverken snuser eller røyker. Synes begge deler er helt idiotisk og veldig ekkelt!

Har du kjæreste?

Nei, jeg er ikke i et forhold… ☺️

Elsker du livet?

YES YES YES!!!

Favorittstedet i din nye leilighet?

Badekaret, definitivt. Hehe! Ellers er jeg også veldig glad i kjøkkenet. Elsker hele leiligheten, da!!

Har du noe kontakt med eksen din?

Johannes, ja. Han siste, nope.

Hvis det kommer en lydbok av boken din, blir det da din stemme?

Ja, definitivt. Ingenting annet er aktuelt. <3

Kommer det apartment tour?

Yes!! Jeg må bare vente på at møblene blir levert først. Det tar ca. to uker til. Etter det skal jeg få filmet en tour til dere med en gang! Gleder meg sånn til å vise dere hvor sjukt fint det er her!!

Føler du deg utrygg og redd i offentligheten?

Nei, det vil jeg ikke si. Jeg kan derimot bli litt ukomfortabel ute om jeg er helt alene. Det er fordi jeg blir veldig sjenert da, haha.

Kan du legge ut roasten av Mads Hansen?

Ja, den posta jeg akkurat på Instagram!! @IsabelSraad heter jeg der!

Har du gått videre fra eksen din?

Ja, lenge siden.

Kunne du fått barn nå?

Nei, langt i fra. Jeg vil ikke ha barn før jeg er laaaangt over 30 (helst 40). Jeg er livredd for å bli mamma.

Bor du helt alene?

Ja, og jeg elsker det. Jeg er avhengig av å måtte bo helt alene. Jeg flytta ut for meg selv da jeg var 17 og bodd for meg selv siden, bortsett fra da jeg har hatt kjæreste. Jeg elsker å ha mitt eget sted hvor jeg bare kan være helt i fred.

Hvor stor er leiligheten din?

103 kvm.

Beste minne fra PH sesong 7 og 10?

Sesong 7 tror jeg må være da Audun sjekket inn. Vi kjente jo hverandre fra før og jeg hadde et crush på han haha. Sesong 10 er når Mathias og jeg sendte kofferten hans ned trappene og vi trodde den kom til å fly over kanten. Hahah, jeg ler bare av å tenke tilbake på det der… Hysterisk at vi ikke klarte å brukte hjernene våres.


Still gjerne spørsmål i kommentarfeltet, så svarer jeg der også! xx.

30 kommentarer
    1. Religion er ikke grunnen til at d skjer mye fælt i verden, det er menneskene som misforstår, blir hjernvasket og tolker sin religion feil. Mange faktorer som spiller inn, men i bunn og grunn er det menneskets hjerne som er grunnen til alt det fæle. Religion er egentlig en fin ting:) sålenge man praktiserer det positivt

      1. Akkurat! Det er jo fra religioner meditasjon stammer fra. Man lærer selvbeherskelse, indre ro og disiplin. “det onde ” kommer fra mennesker som sliter psykisk , har hatt vanskelig barndom. Misbruker religion/ tro eller har andre motiver. Er viktig med utdannelse, man lærer å se fra flere perspektiver enn å bare lage en teori uten dybde.

    2. Jeg har også laktoseintoleranse! Og jeg tar bare en lactrase tablett før jeg skal spise noe med melk i og kjenner da ingenting etterpå 🙂 om jeg skal spise noe med mye melk i tar jeg gjere to eller tre rett før det måltidet 🙂 det er ikke “medesin”, men et kostilskudd kroppen trenger for å tåle laktosen 🙂 kjøper det på apoteket 👍

    3. Hei. Jeg er en av de få som ikke har, og aldri har insta 😂 Vil så gjerne se roasten. Er det mulig og poste den andre steder enn insta? 🙂

    4. Hei. Jeg er en av de få som ikke har, og aldri har hatt insta 😂 Vil så gjerne se roasten. Er det mulig og poste den andre steder enn insta? 🙂

    5. Ikke for å stresse deg men har hørt at fertiliteten hos kvinner synker gradvis fra rundt 30-års alder og går brått nedover fra rundt 35. Dessuten kan du risikere å få et sykt barn ved høyere alder. Skjønner du ikke er klar for barn NÅ, men tenk deg godt om før du venter til 40 liksom 🙂

      1. Hva er vitsen med sånne kommentarer… og så fra en kvinne til en annen kvinne? Vi burde virkelig slutte å legge sånt press på hverandre og i det hele tatt blande oss i hverandres fertilitet. Du vet aldri hva som ligger bak hennes, eller andre kvinners, ønsker angående barn. Sukk.

    6. Hvorfor er sesong 7 fjernet fra både viaplay og viafree?! Ville se det igjen her om dagen også fant jeg ut at den var fjernet! Evig teit! Er det mulighet for at du kan fiske det? Gjerne sesongene før det også

    7. Skjønner ikke helt hvordan du kan legge skylda på at religion er grunnen til mye av det fæle som skjer i verden. Tror at uansett om religion hadde vært en ting eller ikke, så hadde vi ikke klart å leve i fred. IS gjør feks ikke som de gjør på bakgrunn av religionen sier det, tvert imot så handler islam om å skape fred og ro i verden ikke om å få flest mulig drept. Hvem vil se folk dø? I koranen står det feks at om du dreper ett menneske er det som å drepe hele menneskeheten. Og om du redder livet til en person er det som å redde hele menneskeheten. Det jeg tror er da at folk bruker religion for å yte makt, men om ikke religion hadde eksistert så hadde vi nok kommet på noe nytt å krige om!

    8. hvorfor skriver du at du er “kristen på papiret?” kan du ikke bare si at du ikke tror på noe da? Skjønner ikke helt greia, enten så er du kristen (og du trenger ikke med det være en som leser bibelen og går i kirken hver søndag, er flere typer kristne) eller en ikke troende..

    9. Man kan ikke sjekke at man er laktoseintolerante gjennom noen prøver (: Man sjekker ikke sånt på samme måte som cøliaki med blodprøver. Laktoseintoleranse finnes ut gjennom å holde seg unna laktoseprodukter (meieriprodukter) for å se om det blir bedre over tid.

      Hilsen lege

      1. Finner heller ikke ut om man har cøliaki ved en blodprøve (: da må man igjennom en gastroskopi!

        Hilsen ikke lege og cøliakier 🙂

    10. Trur nok at hvis du e redd for å bli mamma å vil vente til du e rundt 40 år så kan du egentlig bare la være å få barn sånn egentlig. For det første så e jo du nesten pensjonist når ungen din akkurat har blitt myndig og den energien man burde ha som mamma fra de e små synk etterhvert med alderen. I tillegg så kan det bli vanskeligere å få barn etter en viss alder, sir det ikke med hånda på hjerte men bare sånn at du vet det! Ja det e et stort ansvar å få barn (vet kordan det e, har ei datter på snart 1 år og 7måneder), men det e det største æ noengang har opplevd! Kunne aldri byttet ut mammalivet med noe annet i denne verden. Men samtidig så respektere æ de som velg å ikke få barn. Så ikke misforstå, det va ikke noe frekt ment med dette.😊

      1. Hvis du respekterer de som ikke får barn, så kan du kanskje være så raus å respektere de som får barn senere i livet og? Bare fordi noen velger annerledes enn deg trenger ikke det å være et dårlig valg.

      1. Men i jøssenavn? Når ble utropt til å bli den som skal fortelle Isabell hva hun mener å ikke? Store bokstaver å utropstegn, som om du sitter å skriker det ut. Nå har det seg slik at uenigheter om religion ofte desverre er roten til mye krig å ulende, sånn har det vært i tusener av år. Jeg er også kristen «på papirer» altså tilhører statskirken, men er en ikkepraktiserende kristen. For den som ikke sjønte d.

    11. Hei isabelle. Jeg håper du svarer på denne.
      I det siste har det vært mye stryr om disse dubai greiene, og alle bloggerne som skulle dit. Isbelle du har vært der en del ganger nå, jeg har selv vært der maange ganger og jeg er en jente på 16 år. Føler du deg undertrykket når du er der? Altså det er et muslimsk land hva forventer folk når de er der? Haha sier bare detge fordi jeg blir så irritert når folk snakker dritt om landet:)) Ville bare høre hva du synes om det, loveuu💋

    12. Kjære Isabel, jeg har nettopp lest ferdig boken din og må bare kommentere!
      Takk for at du delte! Boken din var både sterk, rørende og lærerik! Jeg jobber i barneverntjenesten og skal absolutt ta meg meg din historie videre i arbeidet <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg