ukens spørsmål

 

Du har så fint og langt hår. Er det virkelig alt 100% ekte?

– Åh, tusen takk!! <3 Det er helt naturlig, ja. Takker mamma for genene der, altså. Hehe!

 

Donerer du bort penger til veldedighet eller organisasjon?

– Ja, det gjør jeg. Jeg støtter Redd Barna.

 

Hvordan ble du og Newa så gode venner?

– Vi ble kjent på Paradise Hotel i fjorårets sesong. Vi ble gode venner i uke tre der inne, og vennskapet har bare blitt sterkere og sterkere på utsiden. Newa er en av mine aller nærmeste venninner den dag i dag, og jeg er så utrolig takknemlig for å ha en så omsorgsfull, fantastisk, godhjertet og GØY venninne som henne! <3

 

Sliter du med depresjon?

– Nei, det gjør jeg ikke. Veldig takknemlig for det, for depresjon er ingenting å kødde med. Det er helt for jævlig. Heier på alle de der ute som har det tøft mentalt. Dere er krigere, og jeg vet hvor tøft er. 

 

Hvilke artister liker du?

– Alt fra Tyga, til Beyoncé til Khalid. Jeg hører på det meste av musikk, så lenge det ikke er hardcore rock typ haha. 

 

Har du fortsatt kontakt med fosterfamilien din?

– Nei. 

 

Føler du deg som en kjendis eller en “vanlig” person?

– Helt ærlig, jeg føler meg fortsatt som den ukjente Isabel som jeg var for 4 år siden. Jeg er akkurat den samme i huet, selv om jeg i dag blir gjenkjent og får jobbe med det jeg elsker. For å forklare det enkelt vil jeg vel si at jeg føler meg som den “gamle” Isabel, bare at hverdagen min ser annerledes ut i dag kontra før.

 

Hvilket språk må du snakke med han kjekkasen du har på besøk?

– Engelsk. Jeg jobber med saken, da jeg ikke aaakkurat er den beste engelsktalende personen i Norge haha. Han har ertet meg en gang eller to, for å si det sånn… 😅

 

Har du det bra om dagen?

– Åh, VELDIG!!! <3

 

Hvordan møttes du og han som du poster på Instagram?

– Vi møttes i Dubai.

 

Går du på diett?

– Laaaangt i fra. Jeg spiser akkurat det jeg vil, når jeg vil. Livet er for kort til å gå på diett, synes jeg. Dessuten er jeg alt for glad i mat og søtsaker til å kunne gått på diett.

 

Har du spilt fotball?

– Ja, i 8 år. Tro det eller ei! Når jeg forteller det til folk blir jeg sjeldent trodd haha.

 

Hvem drar du til LA med og hvor lenge blir dere?

– Jeg drar med jentene mine! Vi blir i 2-3 uker. Skal dit for både ferie, men også feire bursdagen min i Las Vegas. Gleder meg så forbanna myeeee.

15 kommentarer
    1. Elsker deg seriøst over alt på denne jord. Wow jeg er så stolt (lol) over alt du har fått til. Jeg har fulgt deg siden pH, og jeg må si jeg har hatt perioder jeg har også misliket deg og ønsket slå deg i hode for å be deg våkne. MEN, det har du virkelig klart og gjøre på egenhånd. Derfor er jeg så stolt. Du gir meg glede og motivasjon til å tenke at alle får til det de vil her i livet. Takk for at du er du Isabel<3

      Over til et spm, når du sier du reiser med jentene til USA, er det Newa og søskenbarnet ditt? Eller skal det være med flere? Er nysgjerrig😅

    2. Elsker deg seriøst over alt på denne jord. Wow jeg er så stolt (lol) over alt du har fått til. Jeg har fulgt deg siden pH, og jeg må si jeg har hatt perioder jeg har også misliket deg og ønsket slå deg i hode for å be deg våkne. MEN, det har du virkelig klart og gjøre på egenhånd. Derfor er jeg så stolt. Du gir meg glede og motivasjon til å tenke at alle får til det de vil her i livet. Takk for at du er du Isabel❤️

      Over til et spm, når du sier du reiser med jentene til USA, er det Newa og søskenbarnet ditt? Eller skal det være med flere? Er nysgjerrig😅

      (Nettstedet klikket så jeg vet ikke om kommentaren min kom med, derfor legger jeg den ved igjen itilfelle så jeg er sikker på at du ser den)

    3. sminkevideo plz 😀 elsker øyesminken din og vil gjerne vite hvilke produkter du bruker og anbefaler + hvor vi kan få tak i den + pris på alt av sminken du bruker selvfølgelig!

    4. Jeg syns det er veldig fascinerende at guttene du finner trener kjempe masse og virker som de har det som et viktig punkt i livet. Også dater de ei som aldri har løfta en vekt omtrent? 😅 no hate altså, men når trening er så stor del av livet er det rart å dele livet med en som ikke trener. Eller er du ikke enig?

      1. Ikke enig! Jeg fks trener ikke og har ingen interesse av å begynne med det, mens mannen jeg er gift med trener hver dag og det er hans lidenskap og hobby. I hverdagen vår med barn og hus fungerer vi fantastisk sammen. Så å dele livet med en som har en annen lidenskap enn deg selv er ingen problem 😂

    5. Hvor lenge blir Joss? morsomt å se dere holder på. Jeg studerer i England så visste allerede hvem han er

    6. Hei.

      Jeg bare lurer på, når du velger ut «ukens spørsmål», lager du noen av spørsmålene selv eller bestemmer du deg bare for at 8/10 skal være kjedelige?

      «Har du spilt fotball?» HVORFOR er det så viktig å ta med? Det har du fortalt hundrevis av ganger. Samme med når folk spør hvor høy du er og du mæ påpeke at du sier 1.60, men EGENTLIG er bare 1.59…

      En annen ting er at du ofte må poengtere at du gir penger til veldedighet. Jeg synes det er helt fantastisk, men forstår ikke poenget med at du absolutt må dele det med alle?

    7. Herregud joss mooney har jeg fulgt på Instagram i mange år, så var utrolig gøy og plutselig se han på profilen din 😊

    8. Hva er greia med at du tydligvis deler mer av livet ditt på instagram enn du gjør på bloggen? Er det for å få flere følgere på insta ettersom du i tillegg har privatbruker? Teit. Hvorfor ikke bare legge ut bilde av han karen på bloggen i tillegg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg