UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly

Ser du ofte på nyheter?

– Nei. Mange vil nok stille et spørsmålstegn ved det, og derfor har jeg lyst til å begrunne hvorfor. Jeg er en person som tar ting veldig til meg. Dersom noe vondt skjer i andres liv, påvirker det meg utrolig mye. Hver gang jeg har sett på nyhetene og jeg får se bilder og klipp av at mennesker blir drept, av terror, av barn som sulter ihjel, blir jeg så ekstremt nedstemt og veldig påvirket av det jeg nettopp så. Jeg klarer ikke å få tankene over på noe annet på flere timer i etterkant. Jeg har vært slik siden ungdomsskolen, da fostermoren min alltid ville at jeg skulle se på nyhetene. Etterhvert skjønte selv de voksne rundt meg at jeg ikke hadde godt av det, og siden da har jeg egentlig vært veldig redd for det. Jeg får likevel med meg ting, men akkurat det å sitte å se på videoklipp og bilder av alt som skjer klarer jeg rett og slett ikke.

Er reisen til Dubai sponset?

– Nei, overhodet ikke. Alt betales fra egen lomme. Jeg tror nok ingen vil våge å takke ja til en sponset tur til Dubai igjen av influencere og bloggere i Norge etter den diskusjonen som fant sted etter x antall bloggere dro ned med Norwegian tidligere i år. Det synes jeg er bra da, det må jeg få sagt! ☺️ Det er jo tross alt veldig stor forskjell på når man drar til et sted på egen regning, kontra når man drar et sted og får betalt for å glorifisere stedet. Det har jeg lært!

Hvem reiser du til Dubai sammen med?

– Golnaz! <3

Skal du møte en gutt der nede?

– Nei, jeg reiser ikke til Dubai for å treffe noen. Vi skal bare på en skikkelig jentetur sammen!

Hvem var din favoritt av de som var med på Veien Til Pærra?

– Tror ikke akkurat at det kommer som et sjokk når jeg sier at det er Walid. Hehe!

Hva synes du om “krangelen” som pågår nå mellom to bloggere?

– Jeg har uttalt meg om selve temaet som alt handler om i en artikkel i VG, som du kan lese her.

Hva er dine tanker rundt det som skjedde i New Zeland?

– Gud, det er helt forferdelig og jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal si. Jeg blir helt tom for ord når sånn som dette skjer. Det er så forbanna trist at verden har blitt et så skummelt sted å leve i, med all denne terroren som pågår hele tiden. Mine tanker går ut til de pårørende, til NZ og til hele verden. Terrorisme er så fryktelig, og jeg blir i likhet med alle andre helt hjerteknust hver gang vi får høre om en ny attack. Jeg kommer aldri til å forstå hvordan et menneske tror hen kan ta seg friheten til å ta mange uskydige menneskers liv. Jeg blir helt stum.

Pleier du å gå på diett før du reiser på ferier?

– Heeell no! Aldri. Jeg lever virkelig for å kunne spise det man vil, når man vil. Så klart med måte, da for mye sukker og søtsaker ikke er bra for helsa, men jeg er ikke den jenta som bestiller salat på restaurant eller som dropper brødet til maten. Livet er for kort til å gå på dietter, telle kalorier og ikke kunne spise god mat. Jeg er så glad for at jeg har et så avslappet forhold til mat i dag, for jeg har jo som dere allerede vet slitt veldig med alvorlig anorkesia da jeg var yngre. I skrivende stund sitter jeg seriøst å spiser seigmenn og smash, i mens jeg blogger på flyet på vei til Dubai. Kunne ikke brydd meg mindre om at jeg skal i bikini i morgen. 😅

Får du lett følelser for en gutt?

– Nei, ikke overhodet. Jeg kan lett bli betatt, men at det skal utvikle seg til følelser skjer svært sjeldent. Jeg har vært ordentlig forelsket tre ganger i mitt liv.

Hvorfor hadde du med deg filmteam på Sats i går?

– Hemmelig enda. 🙈

Har du en Nelly-rabattkode?

– Jepp!! Klikk HER så finner du rabattkoden som gir deg hele 20% rabatt på HELE Nelly (bortsett fra blacklist), frem til i morgen kl 09:00. Hurryyy!! <3

Har du noen uvenner?

– Nei, det vil jeg ikke si. Alle har så klart noen mennesker man har mindre til overs for enn andre, men jeg føler jeg er for gammel til å ha direkte uvenner. 

21 kommentarer
    1. Fine Isabel <3 Det er så flott å se hvor mye du har vokst og utviklet deg bare på en kort stund, det gjør meg så glad! Heier på deg!

    2. ååh, kjenner meg såå igjen i det du sier om å se på nyheter! jeg ser heller aldri på det, selv om folk sier jeg burde, haha 😮

    3. Hei Isabel
      Jeg lurer veldig på hvordan ditt forhold til Kristin Gjeldsvik er nå? Du har fått så mye gode verdier etter at dere hadde en diskusjon gående, og du er en av få bloggere som faktisk har innsett ansvaret du har. Ser at Kristin ikke nevner deg lenger i debatten mot kroppspress og du ser ut til å «spille på hennes lag» i nyeste på VG. Virker nesten som dere har blitt litt venner, noe jeg syns er helt fantastisk. Syns dere begge har sunne verdier og virker som to sterke og ydmyke damer❤️

    4. Hvorfor unngår du å svare på spørsmål vedrørende din egen miljøbevissthet, særlig når det gjelder de vanvittige nelly kjøpene dine? Tenker du i det hele tatt på hvilke konsekvenser et så unødvendig forbruk har for omgivelsene og andre mennesker?

    5. Hei! Tenker du ikke på at nyheter skal gå inn på deg? Man skal vite hvor vondt det er i verden, og tørre å se utenfor lille Norge hvor vi har det veldig fint og er beskyttet mot mye vondt. Vi skal tenke på at andre har det ikke like godt som mange av oss har, slik at vi kan hjelpe andre mennesker.

    6. Oi, jeg har det på akkurat samme måte når det gjelder nyheter osv. Som om jeg skulle skrevet det selv, og aldri hørt om andre som har det sånn. Er visst ikke alene 🙂 god tur! Du er så skjønn! ❤

    7. Du skriver «Det er jo tross alt veldig stor forskjell på når man drar til et sted på egen regning, kontra når man drar et sted og får betalt for å glorifisere stedet» – og på flere av dine bilder på både instagram og bloggen synes det tydelig (etter min mening) at det Dubai glorifiseres.
      Hva tenker du om den Dubai-debatten som har foregått?

    8. Hvorfor var du så utrolig «care» når du møtte de to jentene på Veien til pærra, imens når du møtte guttene var du så sprudlene og glad?

    9. Hei 🙂 har spurt tidligere og må bare mase igjen😂 håper det går fint. Jeg lurer virkelig sånn på hvor blonde parykken som du har lagt ut bilde av nylig er fra? Og om du kan fortelle litt om den? Jeg har så lyst å skaffe meg parykk og trenger tips

    10. synes du ikke det er litt dobbeltmoralsk å si at man bør spise akkurat det man vil, også har du tatt fettsuging som gjør at du selvsagt kan spise det du vil uten å legge på deg? hvilket bilde sender du da til unge lesere?

    11. Hva tenker du om de som er på diett pga sykdom? De som bruker det som en «medisin»? Syntes du går hardt ut når du skriver at livet et fort kort for diett eller slanking..

      1. Isa, hun mente jo åpenbart bare at hun personlig synes livet er for kort for å ikke unne seg god mat i frykt for å gå opp noen kg. Tror virkelig hun kun mente det godt, ikke som en klage på mennesker som lider av sykdommer.

      2. Når det kommer til medisinsk nødvendig diett så er det vel ganske åpenbart at det er en unntakssituasjon? For dem er jo faktisk livet sannsynlig kortere uten dietten, og har da en helt annen motivasjon enn kun å ikke unne seg det man vil fordi et par uønskede (men ubetydelige) cm.

    12. Da er du jo forelsket i joss? Du har vært sammen med han fra Stavanger, Pierre og han siste er joss? Da innrømmer du jo at du er forelsket?

    13. Jeg har litt skeptisk lest bloggen din siden du begynte, og må si at jeg har fått mer og mer sansen for deg. (Kanskje parallelt med at du selv har fått sansen for deg selv?) Syns det er så fantastisk å se deg utvikle deg, være lærevillig og så åpen om at du tar til deg ting og er villig til å lære!
      Denne artikkel du linket til, og uttalelsen din om denne debatten som pågår nå, jeg må bare si at jeg er utrolig STOLT av deg. ♡

      Som et menneske, syns jeg bare du blir bedre. Og det er fantastisk å kjenne på at du unner deg selv å ha det bedre nå også! Du sier ifra når ting ikke er greit, du tar beslutninger som kanskje er kjipe men som er bra for deg, og du er ÅPEN for flere synsvinkler.

      Nei faen, heier på deg!!

    14. Vil bare legge igjen ros for uttalelsen din i VG, Isabel. Jeg er akkurat like gammel som deg, og har lest blogg nokså lenge – og til og med JEG har kjent jeg har blitt påvirket av blant annet neseoperasjonene til deg og SE. Hadde jeg ikke fulgt bloggene deres, vet jeg at jeg aldri hadde vurdert kosmetiske inngrep i det hele tatt. Derfor synes jeg det er ekstremt voksent og profesjonelt av deg å “velge Kristins side” i denne debatten, etter alt du har tatt imot av kritikk av henne. Det er nesten skremmende at SE ikke har den samme samfunnsforståelsen som du viser for tiden, og ingen av argumentene hennes holder mål heller. Takk for at du stiller deg mer objektivt til debatten, hvor til og med eksperter påpeker hvor farlig slik deling kan være for unge. Virkelig, tusen takk.

    15. Skal ærlig innrømme at jeg hadde fordommer mot deg tidligere, men vet du, du fortsetter å overraske meg positivt.

      You go girl!

    16. Du har jo åpenbart en veldig høy forbrenning, siden du ikke trener og samtidig spiser mye usunt (eller spiser du ekstremt små porsjoner?) har faktisk ofte lurt på om du egentlig noen gang spiser opp hele porsjoner av maten du bestiller deg osv, eller småspiser du?

      Og hva hvis forbrenningen din en dag skulle bli veldig dårlig, den blir jo dårligere og dårligere for jo eldre vi blir.. Om du plutselig hadde lagt på deg, fått kjærlighetshåndtak og dvaske lår – hadde du helt ærlig ikke fått litt panikk da? Du som er så opptatt av å se bra ut? Hadde du fortsatt å spise usunn mat og godteri om den dagen plutselig hadde kommet?

      Mener ikke dette som kritikk, men syns bare at det er litt rart at du som er supertynn, bittelita og har den såkalte perfekte kroppen uten valker eller celulitter eller noe sitter å fremmer det at man bare kan stappe i seg så mye kalorier og fett man bare ønsker? Hadde du virkelig ikke brydd deg om du plutselig la på deg en 10/15 kilo? Du hadde bare fortsatt å spise søtsaker og fet mat? Eller er dette noe du fremmer fordi du vet selv at du er heldig og har en liten nett kropp med ekstremt høy forbrenning?

      Dette er noe jeg bare sånn oppriktig er nysgjerrig på. Jeg syns du er ei fantastisk nydelig dame, både utvendig og innvendig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg