UKENS SPØRSMÅL

Reklame | NELLY

Er du lykkelig?

Det tror jeg er et ganske vanskelig spørsmål å svare på for de aller fleste. Hva er egentlig “lykkelig”? Lol, nå høres jeg ut som en filosof, men sånn helt ærlig.. Jeg kan vel med hånden på hjertet si at jeg er veldig glad så og si hele tiden. At jeg har det bra, at jeg føler meg veldig heldig, at jeg har lite jeg bekymrer meg for. Jeg har det tusen ganger bedre enn jeg har hatt det de siste tre årene.

Hva slags røde flagg blir du skremt bort av hos en gutt?

1. Overdreven sjalusi. Litt sånn små sjalusi kan så klart være litt skjønt til TIDER, men når det blir overdrevet får jeg skikkelig avsmak.

2. Kontrollbehov. Jeg skal aldri i livet få meg en kontrollerende kjæreste igjen. Ingen mann skal få lov til å bestemme hva jeg ikke får lov til å kle meg i, fordi jeg da “tiltrekker meg for mye oppmerksomhet”. Æsj. Vi jenter kler oss i AKKURAT det vi vil, og ingen mann (eller andre jenter for den saks skyld) har rett til å bestemme hva som er “innafor” og ikke. Blir skikkelig provosert bare av å tenke på det..

Det er egentlig de to røde flaggene jeg misliker mest og som virkelig får meg til å ta avstand. Been there before, og det skjer ikke igjen.

Hva synes du helt ærlig om årets PH-deltagere?

Jeg har ikke sett alt, men av det jeg har fått med meg synes jeg de er en skikkelig underholdende og kul gjeng! Det spilles hardt, noe jeg blir veldig glad av å se. Jeg castet jo tross alt deltagere til “Spillernes Sesong”, og jeg ville så klart ikke bli skuffet på den fronten. Enn så lenge er jeg overrasket over hvor bra de spiller, spesielt siden det skjedde så tidlig i spillet. Kudos for det!

Dersom du skulle datet en fyr, er det da viktig for deg at han er rik/har penger?

Nei, herlighet – penger og rikdom har absolutt null betydning for meg. Det eneste “kravet” jeg har er at mannen har en jobb og en inntekt som gjør at han klarer å forsørge seg selv, slik at jeg slipper å være en sugar mum. 

Hvor får du inspo til antrekk fra?

Instaaagram! Jeg aner ikke hvor mange screenshots jeg har på telefonen av antrekk eller plagg som jeg synes er dødsfint! Jeg får spesielt inspo til hvordan å style antrekk på forskjellige måter.

Hva er det dyreste klesplagget du eier?

Balenciaga genseren min som koster rundt 8.000 kroner.

Steder du vil dra til, som du ikke har vært tidligere, i 2019?

Bahamas, Maldivene og Tulum!

Når reiser du til LA?

Jeg reiser 31. mars, altså på førstkommende søndag. Herregud så fort tiden går! Jeg gleder meg sinnsykt mye til å reise tilbake dit. Dere som har følgt meg en stund vet jo hvor mye jeg elsker livet i LA. Det er der jeg virkelig føler at jeg kan være meg selv hundre prosent. 

Hvorfor har ingen laget anmeldelse av boken din?

Du, det har jeg også lurt veldig på. Jeg kan dessverre ikke gi deg noe svar, for jeg vet ikke grunnen selv. Jeg tror kanskje at det er fordi det er en såpass personlig og alvorlig historie, at mediehus og anmeldere kanskje lar være. Jeg vet ikke.

Shoppet du mye i Dubai?

Nei. Jeg shoppet litt, men ikke mye. Jeg reiser jo som sagt til LA neste uke, og der er shoppingmulighetene mye bedre enn i Dubai, synes jeg. Jeg gleder meg aller mest til å gå berserk på Sephora igjen. Jeg gjør alltid det når jeg er i USA, de har jo absolutt alle de beste merkene som er umulig å få tak i her i Europa. Med mindre man bestiller på nett, da.

Hva er det du bruker mest penger på for tiden?

Reising.

Stemmer det at du har en person som skriver innleggene dine, eller som leser gjennom de før du poster?

Nei, det stemmer ikke. Det har jeg aldri hatt. Det jeg derimot har hatt er en moderator som har gått gjennom kommentarfeltet mitt i tider hvor det har stormet på som verst, for å luke bort hat og negative kommentarer som jeg ikke har hatt godt av å lese.

 


(PS!!! I dag er siste dagen du får 20% rabatt på HELE Nelly (eks. Blacklist) + 30% rabatt på alt fra NLY Brands! Det varer frem til klokken 10:00 i morgen (mandag).

💕 KLIKK HER FOR Å SHOPPE! 💕

24 kommentarer
    1. Jeg kjenner P og hilste på deg også da dere var sammen. Jeg skal ikke forsvare P, for han var ikke en bra fyr i deres forhold. Men du var jo litt kontrollende selv da 🙂 dere var rett og slett bare ikke bra for hverandre.

    2. Eg leste en fin kommentar om boken din.
      En pappa som var fordømmende og datteren ønsket seg boken din til jul, Han var skeptisk og mente han *visste* alt om deg som han trengte og hadde ikkje lyst å gi henne boken. Han leste den selv ……. her er hva han skrev..eg ble så glad på dine vegne for en nydelig kommentar <3 Håper det er greit eg legger ved liken og at kommentaren ikkje blir sendt til spamfilter

      https://www.kk.no/meninger/en-fars-innrommelse/70842392

    3. Har du noen tanker om miljøkampen som foregår nå, kanskje mer enn før og hvor mye du er ute å flyr? Hva tenker du om rapportene på CO2 utslipp på en flyreise ? Er du villig til å ofre noen av flyturene dine for et bedre miljø?

      -Anette

    4. Hahahahahha, LOOOOOL. Ler meg ihjel på det punktet der hvor du skriver at PH deltagerne spiller. Alle deltagerne er i samme allianse og ingen tørr å spille en dritt!! Det er evig kjedelig å se på:(( Savner Erik og Isabel her. Hvor er liksom spillerne???

    5. Hahahahah, LOOOOOL. Ler meg ihjel på det punket der hvor du skrev at PH deltagerne spiller. Alle er i samme allianse og ingen tørr å spille en dritt. Evig kjedelig å se på:(( Jeg savner å se på at folk tørr å spille. SI AT DU OG ERIK kommer inn.

    6. Du skrev en tid tilbake at du ikke var helt fornøyd med puppene dine etter operasjon og at du var villig til å dra til USA for å fikse opp. Er dette noe du fremdeles tenker på eller har du akseptert det? Klem<3

    7. Må bare si at jeg er imponert over hvor langt du er kommet med bloggen din. Husker godt de første innleggene, og at jeg ikke syntes bloggen var så interessant.. men se hvor du er i dag. Jeg er fast leser til og med. Alltid spennende, flotte bilder, og mye inspirasjon. Du skinner <3

    8. Hvor mye kostet middagen hos “Salt Bae”? Har sett menyen og alt ser kjempe dyrt (men digg) ut. Vil bare vite om folk med ‘vanlig lønning’ får råd til å spise der når vi drar til Dubai <3

      Hvor mye kostet denne Dubai turen generelt? Fly og hotell og ting å gjøre inni Dubai. Hvor mye trenger man å beregne ca?

      1. Prisene var noe stive, det må jeg nok si. Men de er overkommelig. Nusr-ét restauranten er jo en opplevelse i seg selv, så jeg mener jo at det er verdt det lievel. <3 Jeg vil ikke gå ut med summen jeg har brukt på reisen, men jeg kan si at man kan gjøre god research og finne rimelige hotell 🙂 Klem!

    9. jeg har et spm angående bikiniovedeler. jeg har ganske store pupper, er vel en E-cup! men vet aldri om jeg skal bestille bikinioverdeler i M, L eller XL på nelly… de ender som oftes opp med å være enten for store eller for små… så jeg lurer på hvilken strl du bestiller og hvilket bhstrl du har? takk på forhånd <3 klem

      1. Ja, jeg begynner vel å tenke mer og mer på miljøet. Det er takket være dere, så takk for påvirkningen! Nå er det jo slik at jobben min består av veldig mye reising, så derfor prøver jeg å gjøre andre forskjeller i hverdagen som er bra for miljøet. Nå har jeg akkurat kjøpt meg månedskort på kollektiv trafikk igjen (derav kuttet ned på taxi, som er supert for miljøet), jeg har begynt med to kjøttfrie dager i uken i tillegg til at jeg har blitt flinkere på å kildesortere. Dette er de små endringene jeg har lagt inn i livet mitt per dags dato, og jeg vil jo så klart bidra med det jeg kan. Jeg kan ikke skryte på meg at jeg er verdens mest miljøbevisste person, men jeg tror på det at vi alle kan være med å gjøre en forskjell. <3

    10. Hei! Du får ofte spørsmål om klima og miljø, som er en sak man ikke kan unngå å bry seg om i dag, da det angår ALLE. Fattig som rik. Litt rart at du ikke svarer på dette i noen av spørsmålsrundene?

    11. Æ trudde at man bestæmte over sæ sjøll når det kom te klima æ.. æ bryr mæ ikje om klima og æ klare mæ fint 🙂 Så syns at man ska lær sæ og respekter kværandre og ikje bare sæ sjøll 🙂 Gjør det du like bæst, Isabel og drit i klima <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg